Stránka 1 z 1

Omega kurenie

PoslaťNapísal: 20 Feb 2011, 14:54
od NagyAttila
Zdravim vsetkych!

Mam omegu B po FL samozrejme je tam dvojzonova klima ale ked zapnem kurenie tak teplo fuka iba na soferovej strane na druhej strane bud dam na LO alebo na HI aj tak iba studeny vzduch fuka!
Co moze tam byt chyba?

PoslaťNapísal: 20 Feb 2011, 19:04
od .:DeViL:.
Najskôr snímač teploty.

PoslaťNapísal: 25 Feb 2011, 18:12
od Teo
su tam take motorceky co to reguluju a ten u spolujazdca je ko

PoslaťNapísal: 25 Feb 2011, 22:42
od Kajo
Urob synchronizáciu motorčekov.

PoslaťNapísal: 26 Feb 2011, 07:18
od Signum
Kajo píše:Urob synchronizáciu motorčekov.

:up:

PoslaťNapísal: 01 Mar 2011, 22:06
od NagyAttila
a ako to robi pri omegu ?
Na vectru viem ze treba tam tlacit cez 5sec. 2 tlacidko ale tu neviem

PoslaťNapísal: 02 Mar 2011, 04:31
od iurai
nie je to v prirucke napisane ?

PoslaťNapísal: 02 Mar 2011, 17:07
od ondrik363
Stlac sucasne tlacidla AUTO a OFF asi na 5 sekund....

PoslaťNapísal: 28 Mar 2011, 19:11
od Teo
pomohlo?

PoslaťNapísal: 29 Mar 2011, 17:00
od NagyAttila
nie :(

PoslaťNapísal: 29 Mar 2011, 19:44
od Teo
je to cidlo teploty teraz som to robil na jednej omege len cele kurenie dole cidlo stalo 18evri ale cca 1,5dna prace :wink:

Kúrenie si robí čo chce

PoslaťNapísal: 09 Nov 2011, 19:33
od alpine8
Zdravím opláci! Taký malý problém mám s omegou. Menil som radiátor kúrenia na omege (viete si predstaviť asi tie nervy :) ) a keď som všetko pozapájal tak som to samozrejme chcel vyskúšať a pri zohriatom motore na 90 stupnov si to auto kúri ako chce. Všetky motorčeky fungujú aj podtlakové spínače no keď zapnem kúrenie a je to na "LO" tak fúka studený ako má. Ako náhle pridám na 18 stupnov zapne sa ten podtlakový spínač a fúka len vlažnučký vzduch a to len pár sekúnd. Potom NIC! Ladový vzduch aj pri vyšších stupnoch až po 27 a "HI". stále studený. A toto mi robí dookola. Poradte mi prosím Vás ak viete. Díky zatial za pomoc. :horseshit:

PoslaťNapísal: 09 Nov 2011, 19:36
od Lubec
Mas zapojenu hadicku na podtlakovom regulatore v motorovom prestore?

PoslaťNapísal: 09 Nov 2011, 20:07
od alpine8
Mám. Odpojil som aj hadičku z ventilu, ktorý prepúšťa teplú vodu do radiátora a podtlak je v poriadku. Mne to v podstate ide opačne. Ked pridám stupne tak sa vypne kúrenie a keď uberiem až na LO a prepnem na 18 stupnov tak sa zapne na pár sekúnd vlažný vzduch a potom je to opät mrtve.

PoslaťNapísal: 10 Nov 2011, 01:00
od iurai
daj na HI a nechaj zohrievat motor. a vyskusaj ohmatom trubky v kabine, co idu do vymennika.
mali by sa obe zohriat. ak su kovove, tak ked ma motor 60 stupnov, uz na nich neudrzis ruky

PoslaťNapísal: 10 Nov 2011, 19:29
od alpine8
Nazdar Páni!
Vyriešil som to zatial provizórne. Pod palubovkou som odkryl priestor nad nohami šoféra a dostal som sa k dvom spínačom, ktoré spínajú: cirkuláciu vzduchu - modrá hadička a ventil kúrenia - čierna hadička. Jednoducho som len prehodil kontakty z jedného na druhý a v podsate kúrim tak, že zapnem cirkuláciu vzduchu a bezproblémov mi fúka teplučký horúci vzduch. Provizórne ale účinné. No aj tak by som chcel dotiahnúť robotu do konca a opraviť to. Jedná sa o to, že ked znova prehodím kontakty ako majú byť tak si to robí čo chce. Chcel by som sa opýtať či nemôže byť na chybe nejaký spínač, ktorý to má riadiť automaticky. Nevyznám sa ale typujem to na niečo podobné. Ináč jedna rada pre samoopravárov. Bolo tu už spomínané, že niekomu kúri pravá strana a ľavá nie. Stačí len stlačiť OFF a AUTO na pár sekúnd. Malo by sa to samo opraviť. Díky zatiaľ za rady :wink:

PoslaťNapísal: 11 Nov 2011, 01:16
od iurai
ake spinace myslis ?
ak mas digitalnu klimu, tak ventil kurenia prepina rovno jednotka klimatizacie cez elektricko-pneumaticky ventil
je mozne, ze si hadice s vodou zle zapojil na ventil kurenia ?

PoslaťNapísal: 11 Nov 2011, 18:27
od alpine8
myslel som tým presne tie elektricko-pneumatické ventily :wink: No tak tie fungujú bez problémov. Len niečo čo ovláda ten ventil je asi na prču. Myslím, že to bude tá jednotka klimatizácie. Pretože keď je to zapojené normálne tak ten ventil vypína pri vyšších teplotách čo by logicky nemalo. Hadice sú zapojené správne auto kúri no momentálne je zapojené na ventil cirkulácie vzduchu a funguje to zatial dobre. Dá sa tá jednotka klimatizácie vymeniť? Dúfam, že netreba vyberať palubovku lebo to už mám za sebou a dúfam, že to bolo posledný krát :D

PoslaťNapísal: 11 Nov 2011, 23:23
od iurai
nuz skus porovnat s inou omegou.
domnievam sa, ze ked odpojis konektor od pneumatickeho ventilu, ze by mal byt staly priechod vody kurenim