Koľko máš na tom nabehané?
Ja som mal podobný problém na Senátore a brat na vectre.
Ide aj o takú vec.Na informáciu o zaradenom stupni a polohe páky,slúži kontaktný prepínač,ktorý v mojom prípade bol dosť opotrebený.Musel som ho trochu zrepasovať.Keďže ide o bezúdržbovú súčiastku,musel som si pomôcť a trochu drasticky ju rozdeliť.Potom som vyčistil vnutro WD40 a ošmirgloval kontakty,ktoré boli zaliate v základnej plastovej podstave.Potom som dopružil kontakt,ktorý dosadá na základnú platničku a všetko potom spojil a zalepil.
Odvtedy som mal pokoj.
Brat mal tiež s tým trochu problémov,ale ako sme vymenili olej,po pár desiatok km to prestalo.
Neviem ako sa to tebe správa,ale keď to mne začalo svietiť,stratil sa výkon a auto sa ledva hýbalo.Skrátka automat nevedel o informácii v akej polohe je radiaca páka.Stačilo,keď aj za jazdy vyradiť do neutrálu,zhasnúť motor a znovu naštartovať.
Ďalší poznatok,robilo to väčšinou v zime,keď bolo všetko stuhnuté.Ak sa to zohrialo,bol pokoj.
Pokial ide o kontrólku,je pravda že signalizuje aj športovú jazdu,ale musí trvalo svietiť.Nie blikať.
Skús sa teda pozrieť na ten prepínač,alebo zohnať starší avyskúšať.
Maj sa.
sprava sa to presne ako si to opisal: strati vykon a nejako sa mu nechce dopredu.
mozem s tym chodit alebo to treba dat rychlo do poriadku? ked je teplejsie tak to neblika a ked zhasnem a znova nastartujem tak tiez prestane.
je to Corsa B 1.4 16v a podla kilometrov to ma nejakych 110000km. ak je zohriaty motor "S" mi funguje normalne a trvalo svieti.