Omega 2.5 6V motor X25XE (1998)
Mal som motor celkom v poho... jedneho dna zacal tiect olej spod hlavy valcov. Tak som ho dal do servisu, ale nejako sa im nechcelo do toho pustat, ze je to pracne, ze to bude stat 30 litrov a tak... a akurat v tom case jednemu znamemu zvysila zozadu burana omega len trochu starsia (1995) s tym ze nech si pomozem.
Tak mi manici v servise prehodili motor, ale problem ... obcas drhne, trapi sa a obcas sa zakucka az niekedy v nizsich otackach zdochne.
Tak som to dal do ineho servisu aj s diagnostikou, a vyzera to ze je asi preskoceny remen a mozno aj zle nastaveny predstih a cojaviem co este ... tak teraz neviem ... mam von za auta dobry motor s prasknutym tesnenim a v aute motor ktory sa trapi z nie uplne jasnych pricin, pokial sa neotvori ...
Moja vazna dilema je ... dat opravit povodny motor a vratit ho naspat alebo sa pokusit dat do poriadku teraz zamontovany?
Btw. predbezny odhad z jedneho neautorizovaneho servisu za repasaciu povodneho motora a spatnu vymenu je okolo 50.000, co moze stat kuchanie v utrobach toho sucasneho zatial nik presne neodhadol.