Stránka 3 z 3

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 13:32
od Kajo
Veď to je len taká rúra vložená do chladiča vody, to musí fungovať.

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 13:37
od mat
takze cez tu ruru ide voda ta ochladi prevod.a vracia sa do chladica a tot vsjo?

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 15:06
od Kajo
Cez rúru ide olej z prevodovky a rúra je vložená do chladiča, okolo nej je voda.

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 16:28
od jal
prevodovy olej je "chladeny" na okolo 90 stupnov tymto systemom.

pri vymene prevodovky je iste dobre preplachnut ten system, alebo doinstalovat nejaky filter

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 17:33
od astradriver
teplota oleja sa da skontrolovat cez diagnostiku. V tych aisin automatoch ma teplota pocas prevadzky kludne aj 100-110 stupnov podla zataze. Takisto niesu ojedinele pripady ked ten chladic prehnil a chladiaca kvapalina prenikla do prevodoveho oleja co ma katastrofalne nasledky pre prevodovku. V opel servise tvrdia, ze prevodovy olej sa nemeni ale servisna knizka jasne hovori menit po 60 resp. 80 tisic km v zavislosti na type prevodovky.

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 17:36
od mat
dakujem vsetkym za vysvetlenie uz rozumiem aj chapem:-)

Re: automat-problem

PoslaťNapísal: 18 Nov 2013, 22:22
od dulo
Dlho podržíš tlačidlo BC, myslím. Majitelia VeCe budú vediet