vitajte, moja kocka ma zas daky problem. Ked zaradim rychlost (akukolvek) a stojim na mieste, ozyva sa mi daky ako keby piskot z motora (prava-spolujazdcova strana). Myslim ze to bude z prevodovky, lebo ked dam N, piskot po cca 3-5 sekundach prestane. Myslite ze to moze byt aj olejom? Neviem ci sa da menit, alebo ako to funguje. Som v tom akysi strateny Vdaka za pomoc
...olej v automate (teraz myslim ten prevodovy) sa kontroluje pravidelne a taktiez, na rozdiel od manualnej prevodovky, sa aj pravidelne meni... spolu s filtrom.
Opel kupodivu na automatoch nepredpisuje vymenu oleja. Dozivotna napln
Informaciu mam overenu pre Opel Vectra B.
Pocul som nazor, ze vymena nemusi uskodit. Len treba najst odbornika na automaticke prevodovky, aby tam slo spravne mnozstvo
- dozivotna napln
- meni sa preventivne kazdych cca 80 000, vratane olejoveho filtra
- olej sa nemeni, iba dolieva
myslim ze moznost b je najvhodnejsia, nakolko v prirucke na opravy som nasiel sposob kontroly oleja v prevodovke. Ale vdaka vsetkym.
a perlicka na zaver. Chalanisko isiel tu v UK do znackoveho servisu VW-AUDI, potreboval kupit ten filter do prevodovky (Audi A6). A pan za pultikom ostal riadne prekvapeny, ze nieco take aj existuje ...
...v niektorych automatickych prevodovkach (napriklad vraj aj v zeninom baworaciku 525tds...) sa sa filter nemeni, v pripade problemov sa cisti - je tam vraj nejaky kovovy, ci hlinikovy, osobne som to nemal este moznost rozoberat, dufam, ze ani nebude nutnost.
vsetci servus
mam automat.prevodovku na signume s motorom Z32SE a prestala fungovat. Auto normalne islo pridal som plyn
rozsvietila sa kontrolka auticko s klucom a auto prestalo tahat sprava sa akoby tam bol neutral a zmekol aj brzdovy pedal.postal som pedal
stvrdol nastartoval som a pohol sa, ale po par metroch znovu to iste aj ten pedal zmekol .Nieco v motorovej časti huci ako holiaci strojček,alebo lietadielko na dialkove
nevie niekto co s tým?
Naposledy upravil mat dňa 31 Mar 2012, 09:28, celkovo upravené 1
Poslednú dobu som mal príležitosť vyskúšať silné motory z automatom a konštatujem, že automať to dokonale zabije... žiadna radosť z jazdy, žiadne radenie, podraďovanie, proste nič, nuda... a ani šport režim tomu extra nepomôže... ani kick down...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
150kW čajík napríklad...
Kajo, bolo tých aut viac, maloobjemovky nerátam...
Automat má tendenciu držať motor v úzkom rozmedzí otáčok, lebo hneď radí vyššie, z podraďovaním dosť čaká...
Šport režim len posunie to preradenie trochu vyššie...
Mne sa proste ľúbi pracovať z prevodovkou, rýchlosťami, kľudne vytočiť motor ak to chcem... z automatom prd... áno, automat zvykne mať manuálny režim radenia, ale to nieje ono.
Najmarkantnejšie som to cítil v zákrutách kopcoch.
Nehrozí prirútiť sa do zákruty veľkou rýchlosťou, pribrzdiť, podradiť a odpáliť odtial...
Manuál je proste manuál... alebo som zatial nenatrafil na automat, ktorý by radil vtedy, keď by som si to predstavoval ja...
Vectra B 2.5 V6 - strieborná - Lubecová Vectra B 1.8 16v - modrá Tigra X14XE
Jedna vec sú Tvoje pocity a druhá vec sú skutočné časy.
Verím Ti, že sa cítiš lepšie, keď máš pocit, že máš veci pod úplnou kontrolou.
Ale podľa mňa je to iba pocit.
Automat má výhody a aj nevýhody, ale to, čo píšeš, to neberiem, ja s automatom v kopcoch prekľučkujem väčšinu áut, to podradenie v zákrute krásne urobíš plynom, len musíš vedieť ako ho stlačiť, treba sa s tým zžiť.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Vela faktorov. Dovolim si tvrdit, ze nove automaty radia skvelo. Ked to ma 7 alebo 8 rychlosti, tak je to supa.
Stare 4 rychlostne boli este zabijace vykonu a rychlosti, napr. tie typicke americke automaty ... jazdi sa s tym pohodlne ale vela prevela vykonu sa tam straca.