Stránka 1 z 3

automat-problem

PoslaťNapísal: 20 Júl 2008, 19:53
od vox007
vitajte, moja kocka ma zas daky problem. Ked zaradim rychlost (akukolvek) a stojim na mieste, ozyva sa mi daky ako keby piskot z motora (prava-spolujazdcova strana). Myslim ze to bude z prevodovky, lebo ked dam N, piskot po cca 3-5 sekundach prestane. Myslite ze to moze byt aj olejom? Neviem ci sa da menit, alebo ako to funguje. Som v tom akysi strateny :( Vdaka za pomoc

PoslaťNapísal: 22 Aug 2008, 12:19
od rado.c
...olej v automate (teraz myslim ten prevodovy) sa kontroluje pravidelne a taktiez, na rozdiel od manualnej prevodovky, sa aj pravidelne meni... spolu s filtrom.

PoslaťNapísal: 22 Aug 2008, 13:02
od iurai
Opel kupodivu na automatoch nepredpisuje vymenu oleja. Dozivotna napln
Informaciu mam overenu pre Opel Vectra B.
Pocul som nazor, ze vymena nemusi uskodit. Len treba najst odbornika na automaticke prevodovky, aby tam slo spravne mnozstvo

PoslaťNapísal: 28 Sep 2008, 19:31
od vox007
takze som sa dostal k viacerym ,,moznostiam,,

- dozivotna napln
- meni sa preventivne kazdych cca 80 000, vratane olejoveho filtra
- olej sa nemeni, iba dolieva



myslim ze moznost b je najvhodnejsia, nakolko v prirucke na opravy som nasiel sposob kontroly oleja v prevodovke. Ale vdaka vsetkym.

a perlicka na zaver. Chalanisko isiel tu v UK do znackoveho servisu VW-AUDI, potreboval kupit ten filter do prevodovky (Audi A6). A pan za pultikom ostal riadne prekvapeny, ze nieco take aj existuje ...

PoslaťNapísal: 28 Sep 2008, 19:47
od rado.c
...v niektorych automatickych prevodovkach (napriklad vraj aj v zeninom baworaciku 525tds...) sa sa filter nemeni, v pripade problemov sa cisti - je tam vraj nejaky kovovy, ci hlinikovy, osobne som to nemal este moznost rozoberat, dufam, ze ani nebude nutnost.

PoslaťNapísal: 30 Mar 2012, 15:56
od mat
vsetci servus
mam automat.prevodovku na signume s motorom Z32SE a prestala fungovat. Auto normalne islo pridal som plyn
rozsvietila sa kontrolka auticko s klucom a auto prestalo tahat sprava sa akoby tam bol neutral a zmekol aj brzdovy pedal.postal som pedal
stvrdol nastartoval som a pohol sa, ale po par metroch znovu to iste aj ten pedal zmekol .Nieco v motorovej časti huci ako holiaci strojček,alebo lietadielko na dialkove
nevie niekto co s tým?

PoslaťNapísal: 30 Mar 2012, 16:22
od Kajo
Treba vyčítať chybu, ale ak je tam súvis s brzdovým pedálom, môže byť problém primárne s podtlakom.

PoslaťNapísal: 30 Mar 2012, 18:04
od mat
Kajo píše:Treba vyčítať chybu, ale ak je tam súvis s brzdovým pedálom, môže byť problém primárne s podtlakom.

co to znaena s podtlakom?odisiel nejaky vzduch valec,alebo take cosi?

PoslaťNapísal: 30 Mar 2012, 18:44
od Kajo
Radšej vyhľadaj mechanika...

PoslaťNapísal: 12 Apr 2012, 08:13
od mat
Kajo píše:Radšej vyhľadaj mechanika...

tak chyba vycitana je to hydromenic,takze je to v riadnej p..i,uz len zistit kde to robia a zaplatit :( v opel servis to neopravuju

PoslaťNapísal: 12 Apr 2012, 08:19
od Kajo
Kukni bmwklub.sk, jedna firma tam inzeruje, oprava automatov

PoslaťNapísal: 02 Jún 2012, 19:14
od mat
tak uz mam prevodovku po repase najst solidneho prevodovkara
je umenie cela ta sranda 2000eur Automat Netahat!

PoslaťNapísal: 02 Jún 2012, 22:29
od buci_vectra
Celkovo mi automat príde ako riadna úchylnosť...
Peace... :roll:

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 05:20
od mat
buci_vectra píše:Celkovo mi automat príde ako riadna úchylnosť...
Peace... :roll:

v mojom veku uz potrebujem pohodlie :D

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 10:04
od dulo
automat je skvelý, ale klasický, žiadne robotizované prevodovky

len keby v tom mojom prípade mal o jeden rýchlostný stupeň viac

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 10:54
od buci_vectra
Poslednú dobu som mal príležitosť vyskúšať silné motory z automatom a konštatujem, že automať to dokonale zabije... žiadna radosť z jazdy, žiadne radenie, podraďovanie, proste nič, nuda... a ani šport režim tomu extra nepomôže... ani kick down...

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 13:37
od Kajo
buci, to si asi jazdil s nejakým čajovým motorom.
Alebo čajovým automatom.
Alebo potom povedz, aká je Tvoja rovnica pre radosť z jazdy?

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 13:58
od buci_vectra
150kW čajík napríklad...
Kajo, bolo tých aut viac, maloobjemovky nerátam...
Automat má tendenciu držať motor v úzkom rozmedzí otáčok, lebo hneď radí vyššie, z podraďovaním dosť čaká...
Šport režim len posunie to preradenie trochu vyššie...
Mne sa proste ľúbi pracovať z prevodovkou, rýchlosťami, kľudne vytočiť motor ak to chcem... z automatom prd... áno, automat zvykne mať manuálny režim radenia, ale to nieje ono.
Najmarkantnejšie som to cítil v zákrutách kopcoch.
Nehrozí prirútiť sa do zákruty veľkou rýchlosťou, pribrzdiť, podradiť a odpáliť odtial...
Manuál je proste manuál... alebo som zatial nenatrafil na automat, ktorý by radil vtedy, keď by som si to predstavoval ja...

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 14:08
od Kajo
Jedna vec sú Tvoje pocity a druhá vec sú skutočné časy.
Verím Ti, že sa cítiš lepšie, keď máš pocit, že máš veci pod úplnou kontrolou.
Ale podľa mňa je to iba pocit.
Automat má výhody a aj nevýhody, ale to, čo píšeš, to neberiem, ja s automatom v kopcoch prekľučkujem väčšinu áut, to podradenie v zákrute krásne urobíš plynom, len musíš vedieť ako ho stlačiť, treba sa s tým zžiť.

PoslaťNapísal: 03 Jún 2012, 15:13
od Komo
Vela faktorov. Dovolim si tvrdit, ze nove automaty radia skvelo. Ked to ma 7 alebo 8 rychlosti, tak je to supa.
Stare 4 rychlostne boli este zabijace vykonu a rychlosti, napr. tie typicke americke automaty ... jazdi sa s tym pohodlne ale vela prevela vykonu sa tam straca.