Stránka 1 z 2
Nejdu dva valce Omega MV6
Napísal:
25 Jún 2008, 20:24
od Kura
Caute. Uz som sa tu dost dlho neukazal, ale asi preto, lebo auto islo ako hodinky. Avsak teraz....
Zacnem od zaciatku. Sviecky som menil asi pred 40000km. Uplne som na ne zabudol a dnes rano po ceste do prace cca 100km mi 10km pred pracou zacalo divne vibrovat cele auto pri otackach cc 2500/min. Hned som si spomenul na sviecky. Hned po ceste z prace som sa zastavil a kupil sviecky a hned aj vymenil. Nie vsak jedna ako som predpokladal, ale rovno dve boli uplne mokre a aj trochu od oleja (pri pohlade spredu 1. a 2. vlavo) Po vymene sa nic nezmenilo. Stretli ste sa uz niekto s tymto problemom?
Myslite si ze by to mohol byt zapalovaci modul? Tie dve sviecky vobec nedavaju iskru, to som uz skusal.
Dakujem.
kura
Napísal:
25 Jún 2008, 22:15
od Manta
a sukasl si vymenit svieckove kable na tie dve sviecky aby si vylucil ze nie su vadne tie?
Napísal:
29 Júl 2008, 22:23
od karas2
zapalovaci modul snad
Napísal:
15 Sep 2008, 22:09
od Kura
tak po dlhom patrani, to bol ten zapalovaci modul. Vysiel ma na cca 5500Sk novy priamo z Oplu
Napísal:
02 Feb 2013, 22:52
od .:DeViL:.
Pravdepodobne to bude aj môj problém, takže nebudem zakladať novú tému.
V piatok ráno som išiel do práce a hneď po naštartovaní som zistil, že mi motor nejde na všetky valce. Trhanie pri rozjazde, nižšie voľnobežné otáčky a aj samotný zvuk motora tomu nasvedčoval. Z výfuku cítiť benzín, takže vstrekovanie bude v poriadku. Vyčistil som sviečky aj premeral káble, sú OK. Mám podozrenie na zapáľ. modul. Je nejaká možnosť ako ho vyskúšať, či je chyba naozaj v ňom? Ďakujem za rady
Jedná sa o X25XE
Napísal:
03 Feb 2013, 09:37
od TUKESKO
Niekde tu kajo daval video, kde ukazoval ako si to pozret. všetky sviečky von a nechat zapojene a točiť klučikom a pozret či ide všade sikričky.
treba to pohldať!
Napísal:
03 Feb 2013, 15:46
od .:DeViL:.
Zo zvedavosti som dnes pripojil OP-COM. Vypísalo mi chybu "31 No RPM signal". Môže to mať vplyv na chod (vynechávanie) motora?
Napísal:
03 Feb 2013, 15:51
od Lubec
Ak si nemal nastartovane auto tak to tym nieje. Tato chyba je tam vzdy pred nastartovanim.
A predpokladam, ze s touto chybou by si ani nenastartoval. Takze sa vrat k zap. modulu, prip svieckam.
Napísal:
03 Feb 2013, 16:03
od .:DeViL:.
Myslel som si. To by sa mi asi rozsvietila aj kontrolka motora. Takže to bude asi len ten modul. Len by ma zaujímalo, prečo len tak z ničoho nič, keď deň predtým išiel ako hodinky.
Napísal:
03 Feb 2013, 16:38
od EsTo
No to bude predsa tým, že nemáš nové auto
Ja som na svojej menil tiež dokonca už obe
Napísal:
03 Feb 2013, 16:52
od .:DeViL:.
EsTo píše:No to bude predsa tým, že nemáš nové auto
Kto by to bol povedal.
Chcel som povedať, že ma to trochu prekvapilo. Čakal by som, že najprv začne vynechávať len občas, nie naraz.
Napísal:
04 Feb 2013, 16:23
od dulo
ono to odíde zrazu, a hned
mám s tým skúsenosti
typujem to na zapaľ. modul, nový kua drahý, cca od 150 vyššie (samozrejme kvalitný)
používaný mám aj ja, samozrejme plne funkčný, keby niečo
Napísal:
04 Feb 2013, 16:51
od Lubec
A prave pre to, nosim v kufri nahradny
Napísal:
04 Feb 2013, 20:27
od lubo22
ja ho vozit mozem ale mne to nepomoze
Napísal:
04 Feb 2013, 22:15
od .:DeViL:.
Dnes som sa bol informovať ohľadom nového, nie v Opli ale v inej predajni a ponúkli mi nový za 80€, len neviem značku. Ale vidí sa mi akýsi lacný. Na nete som našiel Bosch za 165€.
Napísal:
05 Feb 2013, 14:15
od mat
odul mi menili v opel servise a bolo to okolo 220eur
Napísal:
05 Feb 2013, 22:07
od .:DeViL:.
Čo je to za značku ERA? Máte s ňou nejaké skúsenosti?
Napísal:
05 Feb 2013, 23:04
od Kajo
Keď odíde na Omege, nepomôže ho mať v kufri.
Jedine tam mať aj golu a aj torxovú, sťahovák stieračov a pod.
U V6 Opel je riziko poškodenia katalyzátora pri zlom module.
Odídu vždy dva valce naraz a na jednej strane, tým pádom nastane situácia, že 3 valce na jednej strane a 1 valec na druhej ťahajú a cez tie 2 zvyšné valce preteká palivo do katu.
Takže nejazdiť.
Modul odíde buď kvôli veľkému odtrhu elektród alebo pre zlé káble.
Alebo pre niečo iné
Napísal:
06 Feb 2013, 21:06
od .:DeViL:.
Tak, a modul vymenený. Ten starý bol prasknutý a po demontáži ho roztiahlo celkom. Je vidieť do vnútra. Zajtra pridám foto.
Mne vynechával len jeden valec (2). Nedostával iskru. Bolo mi divné, že len jeden, ale výmenou sa problém vyriešil. A našiel sa druhý. Pravdepodobne mi odchádza spojk. ložisko, pretože po zošľap. spojky počuť, hlavne vonku také ťukanie. A spolu s tým mi začalo trošku ťažšie ísť aj radenie. Neviem či to môže byť spôsobené tým.
Re: Nejdu dva valce Omega MV6
Napísal:
02 Jan 2014, 17:33
od Maňo
Pozdravujem majstri som tu nový, ujo mi podaroval oplika omegu 3.0 mv6 155kw takže sa tu budeme vídať
ale k veci, podaroval mi ju z dôvodu že má 2 autá a omega bola pokazená tak na tom nebehal iba to stálo jedná sa o to že motor ide na 4 valce, lenže niekde som čítal že odchádzali tie zapaľovacie moduly a vždy prestanú ísť 2 valce to by bolo v poriadku ale mne na obidvoch valcoch hádže iskru, sviečky sú nové( vyskúšal som už viac sviečok a bez výsledku) káble na sviečky sú nové ( po založení a naštartovaní bolo evidentne počuť že ide ten motor pravidelnejšie aj pri pridávaní to bolo oveľa živšie a nešklbalo s ním vôbec no po asi 15 sekundách sa to znova celé začalo začal skackať a isť nepravidelne ) tie 2 sviečky čo nepália vytiahnem vždy mokré od benzínu a z výfuku ide benzínový smrad, vyskúšal som už aj vstrekovače povymieňať medzi sebou či nie sú tie zlé, ale bezvýsledne, kompresné tlaky majú všetky valce rovnaké ( +- 0.2 baru) jedná sa o valce 4 a 6 (tj. 2 a 3 valec od rozvodu v pravej-šoférovej strane) diagnostika neukázala žiadnu chybu, myslíte že aj napriek tomu, že iskru hádžu je ten modul zlý? žeby tam prebíjalo priamo v tom module s iného valca napätie?