Stránka 1 z 1

2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 09 Jún 2017, 16:50
od elwisp
Rozmyslam kupit no neviem ako to je s motorom.....Nafak som este nemal....
Kazda rada sa zide.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 09 Jún 2017, 23:32
od Eisy
Potrebujes naftak?
Ten motor je v poho ...

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 10 Jún 2017, 09:47
od elwisp
Dakujem.... Ani nie len ma lepsi vykon. Ja nejazdim az tak vela dialnice a popdobne. Len mam obavy o ten casticovy filter DPF.
Auto ma skororo rok a cc 30 000 km. Uvidime ci bude sluzit ako ma.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 10 Jún 2017, 16:53
od alcom1234
Ak nejazdíš dlhšie trasy, nafťák a ešte s DPF si nekupuj...

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 11 Jún 2017, 06:05
od Sunman
DPF nema obmedzenu zivotnost. neviem o tom ze by som ho tam mal. motor pouziva adblue a ma hladky a velmi prijemny chod proti predchodcom.
pokial naozaj nejazdis 5km trasy nie je o com rozmyslat.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 11 Jún 2017, 09:49
od elwisp
Sunman píše:DPF nema obmedzenu zivotnost. neviem o tom ze by som ho tam mal. motor pouziva adblue a ma hladky a velmi prijemny chod proti predchodcom.
pokial naozaj nejazdis 5km trasy nie je o com rozmyslat.


Uprimne nebudem jazdit dialnicu kazdy den...sem tam nejaky vyletik.

Len by som chcel vediet aky aditívum do nafty mozem pouzit. a ako casto...mna zaujimaju skusenosti..navod si viem precitat aj sam. :thumbup:

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 11 Jún 2017, 18:28
od Sunman
1/ načo chceš pridávať aditívum do nafty????
2/ aké chceš skúsenosti? Pýtaj sa, odpoviem.
Mám 4-tú Insigniu tak si dovolím tvrdiť o sebe že nejaké tie drobné skúsenosti s týmto autom už som získal. Predtým 3x Vectra s DPF a plus Astra H s DPF.
moja terajšia je 2016, 2.0CDTI 170k, sport HB. Rok bude mať za mesiac, 62000km.
3/ nerozumiem prečo spomínaš neustále diaľnicu? Čo má diaľnica spoločné s DPF alebo dieslom?

zopakujem - ak nebudeš jazdiť 5km dlhé trasy a vypínať motor pri vypaľovaní DPF ako to urobil jeden z kolegov a DPF zacpal za dva týždne tak DPF nie je na Insignii problém.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 12 Jún 2017, 09:43
od elwisp
Aditivum - vsetci stale vravia ze by som mal pridavat aj aditivum a tiez sa sam pytam ze preco. Auto ma najazdene 24 000 km. Dialnice som spomenul len s toho dovodu ze ked nebudem jazdit dlhe trasy tak sa mi neoplati (to tvrdi vela ludi). Chcel by som len vediet ci mi to oznami na palubovke varovnu ikonku o DPF alebo sa hned po zasvieteni spusti cistenie bez varovania. :thumbup:

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 12 Jún 2017, 13:16
od Fifčok
Kto je to vsetci? Zas su vsade odbornici na vsetko. Motor je stavany naftu (nie nemyslim podpultovu) a nie na aditiva.




Mam insu MY14 este s predoslim motorom jazdím prevažne 20


30km trasy raz dva krat do týždňa diaľnica ... Aditiva nepridávam, tankujem rôzne paliva shell slovnaft...


Tvoj motor max mocovinu, az mas adblue.


Neviem co myslis tou varovnou ikonkou. Ak svieti (ikona DPF) vtedy je uz zle a treba jazdi pokial nezhasne ak nezhasne zavitat do servisu.

DPF v insignii sa tvári ze tam nieje. Teda vypaluje sa tak ze ti nedáva žiadne oznámenia. Zvysi sa len spotreba motora , zapnu sptrebice kvôli vyssej zatazi a trosku hutnejsi zvukový prejav ma motor počas regeneracie. Trvá podla okolnosti 5-15min, mal by si stale jazdiť naj v rozmedzí 2000-3000 otacok/m regenerácia sa spúšťa podla stupňa zaplnenia filtra takže u každého individuálne podla stylu jazdenia. Hádam som na nic nezabudol.... Predsa len, v manualy ktorý je k autu je vsetko co som vysie spomenul popísané ;)

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 12 Jún 2017, 13:26
od elwisp
Fifčok píše:Kto je to vsetci? Zas su vsade odbornici na vsetko. Motor je stavany naftu (nie nemyslim podpultovu) a nie na aditiva.


Mam insu MY14 este s predoslim motorom jazdím prevažne 20

30km trasy raz dva krat do týždňa diaľnica ... Aditiva nepridávam, tankujem rôzne paliva shell slovnaft...
Tvoj motor max mocovinu, az mas adblue.
Neviem co myslis tou varovnou ikonkou. Ak svieti vtedy je uz zle. DPF v insignii sa tvári ze tam nieje. Teda vypaluje sa tak ze ti nedáva žiadne oznámenia. Zvysi sa len spotreba motora , zapnu sptrebice kvôli vyssej zatazi a trosku hutnejsi zvukový prejav ma motor počas regeneracie. Trvá podla okolnosti 5-15min, mal by si stale jazdiť naj v rozmedzí 2000-3000 otacok/m regenerácia sa spúšťa podla stupňa zapojenia filtra takže u každého individuálne podla stylu jazdenia. Hádam som na nic nezabudol.... Predsa len, v manualy ktorý je k autu je vsetko co som vysie spomenul popísané ;)


Dakujem.
Ma adblue a zabudol som sa opytat ako casto sa doplna. Zajtra nabehnem naspet do servisu. A este otazocka klepnutie spojky pri vyslapovani. Poznam viacero ludi co to maju a povedali v servise ze to je normalne.Zianen zvuk ,ziadna zmena pri slataceni spojky.Motor ide v pohode len ked vyslapne spojku tak klikne , ale ten klepot ide od pedalu.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 12 Jún 2017, 14:13
od Fifčok
AdBlue nemam tak neviem presne ale mala by tam byt myslím aj ikona na to alebo nejaké upozornenie, myslím ze ked je ho velmi malo alebo uz nic, tak ti zablokuje štartovanie motora az kym nedoplnis. Skus pozrieť manual alebo pohľadaj info na nete pod slovnym spojenim Insignia+AdBlue
Spojka nekope ani spolujazdec. Jediný problem mam ze ak su horúčavu vrzga pedal, zatiaľ som neriešil.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 12 Jún 2017, 15:26
od Sunman
AdBlue máš popísané v manuáli - pri dojazde 2500km sa ohlási prvý krát.
Spotreba sa píše ca 7000km na nádržku (asi 8L), ja dolievam po 13000km.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 13 Jún 2017, 13:26
od elwisp
Len tolko k Insignii...tah ma zabity...100 okolo 7- 8 sek. a to si nerobim srandu.Nie som typ co bude ospevovat auto pokial nebudem mat :yahoo: Shelby GT 500 :chichi: Pekne velke a krasna farba - flip chip strieborna.. Len ta spojka (pedal) klepne ked vyslapujem. Vraveli ze to ma skoro kazda druha Insignia. Uvidime auto ma este 2 roky zavodnu zaruku. Co sa tyka radia tak je super - navigacia,telefon atd. Neda sa porovnat so starsimy verziami, myslim to radio navi 900 a vsetko co k tomu patri. Ziadne additivum.Ma to adblue a to staci.

Dakujem za vas cas. Dal b y som aj fotku ale stale zabudnem ako :udrety: :confused: :thumbup:

Keby nieco budem tu pisat ak bude nejaky ten mensi problemik.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 14 Jún 2017, 13:48
od Sunman
A/ 100 za 7-8sek je dobre alebo zle?
mám rovnaký stroj a na D1 do Prahy málokto stíha pri rozbehu spoza kamiona. Za mňa - strela to nie je, ale zrýchlenie je solídne napr. pružnosť 140->170
ty môžeš mať v EcoFlexe ešte dlhšiu prevodovku, pozor na nízke otáčky aby si nemusel meniť zotrvačník o rok. Kolega jazdil s EcoFlex okolo 4l/100km a pri 110t km bol zotrvačník v háji.

B/ NAVI900 - na bežné jazdenie z miesta na miesto určite OK

C/ klapnutie spojky - o tom som ešte nepočul. A že každá druhá?

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 16 Jún 2017, 20:50
od elwisp
Sunman píše:A/ 100 za 7-8sek je dobre alebo zle?
mám rovnaký stroj a na D1 do Prahy málokto stíha pri rozbehu spoza kamiona. Za mňa - strela to nie je, ale zrýchlenie je solídne napr. pružnosť 140->170
ty môžeš mať v EcoFlexe ešte dlhšiu prevodovku, pozor na nízke otáčky aby si nemusel meniť zotrvačník o rok. Kolega jazdil s EcoFlex okolo 4l/100km a pri 110t km bol zotrvačník v háji.

B/ NAVI900 - na bežné jazdenie z miesta na miesto určite OK

C/ klapnutie spojky - o tom som ešte nepočul. A že každá druhá?



No uplne postacujuce zrychlenie.Vjem ze to nie je az take posobive ale pomer vahy auto k vykonu to ujde. Klika tam pruzina a hkavne ked je teplo vonku. V zime sa to straca. Viem znie to troslu cudne ale je to tak. Radio je ok len my stale pise po startovani ze neni zapojene ziadne usb a pri tom je tam. Pohram sa stym este. A ziarovky (hmlovky a stretavacie ) by som chcel zamenit lebo tie od vyroby su strasne zltkaste a svietivost uz maju za sebou.Ja som v minulosi pouzival na strarej Insi H7 osram ale na tej novej su uz upgraded.Skusal som sa pitat typkov v servise zd ake moznosti mam a oni nic nato. Keby niekto vedel poradie ake mozem pouzit lebo tych cisiel je vela...Hb4....H10... Nemam xenony ale len halogeny.

Re: 2016 Insignia 2.0 CDTi [170] ecoFLEX SRi Nav 5

PoslaťNapísal: 19 Jún 2017, 07:09
od Sunman
So žiarovkami asi moc nenarobíš. Farba svetla u žiaroviek sa neurčuje tak ako je to u xenonových výbojok. Môžeš si síce vybrať s modrým a žltým sklíčkom ale obe budú v skutočnosti svietiť s menším svetelným tokom pretože zafarbené sklo žiarovky bude robiť filter, ktorý neprepustí 100% svetla.
Halogeny nemám už od roku 2003, predtým som používal Osram tak ako píšeš. Boli určite najlepšie. Ak píšeš že máš MY2016 tak ich životnosť ešte zďaleka nemôže byť na hrane - totiž
1/ u halogenov sa príliš nezhoršuje svetelný tok, pretože odparené vlákno sa vďaka halogénovému plynu neusadzuje na baňke žiarovky tak ako u klasickej žiarovky - môžeš porovnať, ak zadné žiarovky majú zatmavené baňky, halogény budú ešte stále OK
2/ použitím denných svetiel sa stretávacie svetlá používajú omnoho menej ak teda špeciálne nevyhľadávaš jazdu v noci. Pred existenciou denných svetiel som menil žiarovky vždy pred zimou, t.j. 1x ročne pri nájazde 75000km, t.j. povedzme 1000 hodinách svietenia. Ak má auto najazdené 20 000km, žiarovky vydržia ešte veľmi dlho.