Rozmyslam kupit no neviem ako to je s motorom.....Nafak som este nemal....
Kazda rada sa zide.
Moderátor: dulo
Sunman píše:DPF nema obmedzenu zivotnost. neviem o tom ze by som ho tam mal. motor pouziva adblue a ma hladky a velmi prijemny chod proti predchodcom.
pokial naozaj nejazdis 5km trasy nie je o com rozmyslat.
Fifčok píše:Kto je to vsetci? Zas su vsade odbornici na vsetko. Motor je stavany naftu (nie nemyslim podpultovu) a nie na aditiva.
Mam insu MY14 este s predoslim motorom jazdím prevažne 20
30km trasy raz dva krat do týždňa diaľnica ... Aditiva nepridávam, tankujem rôzne paliva shell slovnaft...
Tvoj motor max mocovinu, az mas adblue.
Neviem co myslis tou varovnou ikonkou. Ak svieti vtedy je uz zle. DPF v insignii sa tvári ze tam nieje. Teda vypaluje sa tak ze ti nedáva žiadne oznámenia. Zvysi sa len spotreba motora , zapnu sptrebice kvôli vyssej zatazi a trosku hutnejsi zvukový prejav ma motor počas regeneracie. Trvá podla okolnosti 5-15min, mal by si stale jazdiť naj v rozmedzí 2000-3000 otacok/m regenerácia sa spúšťa podla stupňa zapojenia filtra takže u každého individuálne podla stylu jazdenia. Hádam som na nic nezabudol.... Predsa len, v manualy ktorý je k autu je vsetko co som vysie spomenul popísané
Sunman píše:A/ 100 za 7-8sek je dobre alebo zle?
mám rovnaký stroj a na D1 do Prahy málokto stíha pri rozbehu spoza kamiona. Za mňa - strela to nie je, ale zrýchlenie je solídne napr. pružnosť 140->170
ty môžeš mať v EcoFlexe ešte dlhšiu prevodovku, pozor na nízke otáčky aby si nemusel meniť zotrvačník o rok. Kolega jazdil s EcoFlex okolo 4l/100km a pri 110t km bol zotrvačník v háji.
B/ NAVI900 - na bežné jazdenie z miesta na miesto určite OK
C/ klapnutie spojky - o tom som ešte nepočul. A že každá druhá?