P2282-52

Moderátor: dulo

stateopera
Pravidelný užívateľ
Pravidelný užívateľ
Príspevky: 39
Dátum registrácie: 04 Nov 2012, 19:04
Auto: Zafira B
Bydlisko: Banská Bystrica
Bydlisko: Banská Bystrica

P2282-52

Príspevok od používateľa stateopera »

ahojte vypisuje tento chybovy kod na Insignii 118 kw vaha vzduchu vymenena auto sa sprava tak ze pri akceleracii hodi do nudzaku nasledne uz auto ide dobre.

dik za vsetky rady
OPEL ZAFIRA 1,9 CDTI 110 kW,150 PS, 6AT,
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Re: P2282-52

Príspevok od používateľa Signum »

poškodená/prasknutá hadica od intercooleru do škrtiacej klapky
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Toust
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 1
Dátum registrácie: 23 Mar 2017, 15:50
Auto: Insignia

Re: P2282-52

Príspevok od používateľa Toust »

Zdravim,,,, mam podobny problem vyhadzje mi chybny kod P2282 mam Insigniu 2.0 diesiel 2010r. 130koni.... pri jazde mi ubere na vykone a nereaguje na plyn, trva to par sekund potom opat zabere, opakuje sa to dost casto. Pri zosliapnuti plynu pocut ako nasava viacej vzduchu. Obcas sa rozsvieti kontrolka motora a po case zhasne.

Mechanik mi diagnostikoval poruchu vstrekovacej trysky na 2 valci. No moja diagnostika vyhodial ten kod p 2282 co je unik vzduchu medzi skrtiacov klapkou a nasavacim ventilom.

Moze to byt prasknuta hadica? nejaky riadiaci ventil?-pary? skrtiaca klapka? netusim do motorov sa moc nevyznam iba to co si vyguglim.

Mal s tym niekto podobny problem?

Dikičko
Sunman
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 269
Dátum registrácie: 22 Mar 2014, 10:21
Auto: Insignia

Re: P2282-52

Príspevok od používateľa Sunman »

snáď si si sám aj odpovedal: "počuješ že auto nasáva viacej vzduchu".
No, to sa nedá naozaj počuť keď je všetko v poriadku, to mi ver. To, čo môžeš počuť môže byť naozaj len prasklina cez ktorú fičí vzduch ako keĎ nedolieha staré okno a fúka vietor. Zrejme malá prasklina, občas je to OK, keď pridávaš pomaly tak to stačí, keď na to dupneš tak nasaje falošný vzduch a ide do núdzového režimu. Slušný servisák v opli to pozná za 10 sekúnd podľa sluchu a ide na istotu.
Napísať odpoveď

Návrat na "OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - MOTOR/PREVODOVKA"