Stránka 2 z 2

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 08 Jún 2015, 08:25
od palko66
Zdravim chalani no mne ten 116kw motor vcera klakol.Od zaciatku vypisoval nizky tlak oleja v motore vypnite motor po dvoch-troch sekundach hlaska zhasla.Bol som v servisoch vsetko bolo ok.Dal som vymenit olej.fitre.Potom to uz nehlasilo.Bol pokoj na tri mesiace.A vcera na dialnici kontrolka posledny krat vyskocila.Tak potom neviem,ako to je stym motorom.Co viem z okolia poznam troch ludi co sa im stalo to iste na insignii a ten isty motor. :cry:

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 14 Jún 2015, 16:17
od Sunman
1/ čo je to že kľakol? zadrel si to alebo to niečo vypisuje?
môžem ti zodpovedne potvrdiť že poznám v okolí (vo firme) najmenej 30 týchto áut a žiadne od roku 2009 nemalo problém s olejom alebo mazaním a zadrením motora. všetci motory 2.0CDTI 130 a 160k (oni sú konštrukciou rovnaké)

2/ toto si kúpil staršie auto, však?
aký olej používal majiteľ pred tebou? ak to bol "šetrílek" a používal nesyntetický olej a tebe teraz v servise naliali to, čo tam patrí, tak je jasné kde je chyba.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 15 Jún 2015, 13:46
od Signum
Jeho Insignia bola dovezená z Talianska takže sa vobec nečudujem,že kľakol motor :(

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 23 Jún 2015, 14:32
od palko66
Klakol je zadrel.Od zaciatku to vypisovalo pri nastartovani vypnite motor nizka hladina tlaku oleja v motore.Po sekunde dvoch to zhaslo.Bol som v servise nic nezistili,tak som dal vymenit vsetky naplne a filtre.Prestalo to az to zasvietilo pri tom zadreti.Ohladne motorov neviem no,len som napisal,ze rozpeti tyzdna som nebol sam a stalo sa to dvom kamaradom.Len tolko som chcel a nie neako znehodnocovat ten motor. :yahoo:

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 26 Jún 2015, 13:02
od Sunman
že zadrel je v každom prípade zle.
Len by bolo dobré vedieť že prečo.
ak tvoj predchodca používal minerálny olej a tebe naliali syntetický je to jasné. Uvolnili sa usadeniny ktoré minerálny olej nečistí a ucpali ti mazacie kanáliky. Vtedy signálka nič nerieši, pretože tlak je OK, len v niektorých častiach motora sa proste olej nedostane tam kam patrí. To preblikávanie mohlo byť možno znakom toho...
inak tu jazdíme ročne 50÷80000km, nejaké poruchy sa určite vyskytnú ale s motorom ako takým (krúžky, spotreba oleja, ložiská, kľukovka atď) nemal problém nikto. Ale všetko je raz prvýkrát. Mne teraz odišiel EGR takým spôsobom že sa auto nedalo vôbec naštartovať. Mal som s ním problém na starej vece ale tam to bolo vždy tak, že svietila len signálka.

niekde na inom fore bol tiež niekto kto zadrel stredné ložisko na kľukovke na diaľnici. Tiež to bolo dovezené auto s neznámou minulosťou.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 26 Jún 2015, 13:05
od Komo
Mineralny olej sa moze davat akurat tak do skodovky, nie do takehoto auta.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 15 Júl 2015, 07:13
od palko66
Akoby to nestacilo Signum mi zohnal kluku a fasa mechanik mi vcera povedal ze je potrebne vymenit blok motoru tak cakam ci mi ho vie zohnat ak nie mozem zohanat motor :devil:

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 02 Aug 2015, 09:12
od Sunman
Na českom fóre identický problém s rovnakým motorom dovezeným z rovnakého zdroja....

Komo, veď práve, že? Vo vysokých teplotách je zrejme extrémne dôležité mať spoľahlivú mazaciu vrstvu oleja v trecích častiach motora. Ale vie toto Talian? Vie Talian, že existujú rôzne oleje??? Vie!!! Olivový, slnečnicový, palmový.... Jedny sú dobré na vysmážanie, iné na mozarellu. V tom sú absolútni majstri sveta, ale technika k týmto milým ľuďom ktorých mám nesmierne rád nepasuje.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 10 Aug 2015, 17:47
od palko66
chlapi vie niekdo predat kluku s loziskami aj komlet ojnicne s axialnimi na motor oznacenie A20DTH opel insignia.Ak by niekdo potreboval dajte vediet pretoze som musel kupit novy motor.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 19 Mar 2017, 11:39
od Brembo.SV
Tieto motory maju občas podobný problém,bez rozdielu povodu. Sposobuje to tesnenie olejového čerpadla,ktoré stvrdne a olejové čerpadlo nasáva falošný vzduch. Spravidla sa hláška nízkeho tlaku objavuje pri teplotách okolo -10 a potom i pri vyšších. Ked sa zobrazí takáto hláška,je potrebné okamžite vymenit spomenuté tesnenie-sací koš čerpadla-stojí okolo 15€+tesnenie olejovej vane. Inak sa tieto motory nepridieraju a nie su s nimi problémi. Ked sa ignoruje hláška nízkeho tlaku oleja pri štarte,oprava víde velmy draho. Nová kluková hriadel stojí 1600€ bez ložísk.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 22 Mar 2017, 18:41
od luboš
Niečo podobné mal aj VW s motorom tuším BKP. Tam bol zase nejaký plastový náhon na olejovom čerpadle, ktorý sa zodral a nemazalo to.
Vždy musí byť nejaké kurvítko.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 19 Júl 2017, 13:47
od lesi
Viem, že je to individuálne, ale čo autá z Francúzska? Mám jednu vyhliadnutú 2012-ku 118kw- ovú skoro vo fullke okrem vyhr. volantu a adapt. podvozku. Len sa trochu bojím rozdielu, teraz mám Zafiru, vyšší posed, kratšia, väčší kufor.

Re: KÚPA INSIGNIE KOMBI

PoslaťNapísal: 21 Júl 2017, 14:28
od Sunman
o čo ti teraz ide?
- Rozdiel medzi Zafirou a Insigniou si musíš vyriešiť sám - sadni do nej a prevez sa niekde. ja by som SUV alebo niečo ako Zafira nechcel, resp. k môjmu typu použitia je to nevhodné auto, niekto uprednostňuje práve naopak vysoké autá.
- pýtaš sa na spoľahlivoasť auta z Francúzska? No, počul si už o šikovnosti francúzskych a talianskych mechanikov? vo švajčiarsku existuje taký vtip, že aký je rozdiel medzi peklom a nebom:
v nebi - taliani sú milovníci, francúzi kuchári, angličania policajti, nemci mechanici a boh je švajčiar.
v pekle sú milovníci švajčiari, policajti nemci, ,kuchári angličania, mechanici francúzi a všetko to "organizuje" talian. Tak myslím, že viac k tomu netreba.

- alebo sa pýtaš, či je MY12, 118kW, kombík dobrá kúpa? Všeobecne áno, je to dobrá kúpa, pokiaľ teda nezažila moc tých francúzskych servisov. :)