Zdravim Vas, mam omegu B 2,2 DTI r.2001 (Y22DTH). Vcera som mal moznost previest sa v takej istej omege a zdalo sa mi, ze turbo malo vacsi zatah ako na mojej, nie o moc ale rozdiel tam bol. Tiez sa mi stane obcas, ze pri zatahu turba, akoby nachvilu vypadlo,trochu to cukne a hned taha. Dalsia vec, stalo sa mi to dva krat a trvalo to asi dva dni, turbo hlasnejsie piskalo ako inokedy a potom z nicoho nic prestalo. No a posledna vec, toto je moj prvy diesel. Vzdy som si myslel, ze diesel ma dobry tah uz od spodu, ale mne sa zda, ze tah pod 2000 otacakami je uplne o nicom a ked dam menej plynu auto cuka, ako ked zaciatocnik pusti rychlo spojku Co som si vsimol, ze turbo mi zopina cca pri 2000 otackach, je to citit, ale obcas je ten narast bez toho povestneho turbo tahu. Myslite, ze problem je v turbe? Na jednej stranke som videl podrobny navod na vycistenie turba, ma zmysel sa do toho pustat? Alebo mam pred tym pozriet este nieco ine? Dik
Tieto motory zacinaju mat tah naozaj az od cca 2000-2500 ot/min ,vykon moze byt ovplyvneny aj napr. vadnou vahou vzduchu.Piskanie turba zasa elektromag. ventilom ovladania turba,moze mat velky plniaci tlak.
Mám Opel *** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI*** *** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect *** *** Distribúcia MKJ od Pepas *** *** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***