Ahoj, v pátek jsem konečně nastartoval motor po opravě, měl jsem blok na výbrusu tak jsem udělal rovnou ložiska a kompletně udělal hlavu.přez víkend jsem ho šetřil aby se to trošku zajelo, ale když sem ho už dneska vytáčel, tak jsem si všiml že nemá ten zátah od 4000ot. jaký mýval . Před tím od 4000ot. jakoby chytil dech a i zvuk zmohutněl , teď se to děje až od 6000ot. nevím vůbec kde bych měl hledat podtlk,elektrika,nebo motor? kdyby měl nekdo nějaký nápad tak to sem hoďte. díky
ahoj ,ještě mě napadlo jestli by na to nemohlo mít vliv to že jsem zvětšoval sací a výfukové kanálky v hlavě a ještě jsem dával 70mm silné výfukové potrubí
Pri atmosferickom motore to hlavne nemoze bit hola rura. Mal by zostat bud kat alebo tlmic alebo nieco co ventylom bude davat protitlak. No nakolko spravit dobry vyfuk pre atmosfericky motor je docela veda a moje znalosti su omedzene blissie ti uz neviem poradit.
no i tak moc díky za radu - ted už aspoň vim že potrubí bez tlmičů je na nic myslel jsem že bez odporu to bude dobrý, mam tam jen na konci universál a skrz nej jde vidět na druhou stranu - takže vlastně holá roura . zkusím tedy napodobit výfuk originálu, ale bez katu a dám vedet jak to dopadlo tak ještě jednou díky
tak konečně, dlouho jsem pátral po netu ,až jsem si nakonec vyrobil komplet výfuk, jen pro představu vám sem hodím nějaké ty rozměry kdyby náhodou napadlo někoho to samé. délky primárních potrubí jsem podle místa kolem motoru atd. zvolil 65-70cm(vnitrní prumer 40mm) a délky sekundárních potrubí 35 cm(vnitrní prumer 45mm)poté jsem to za sekund.potrubími spojil do jedné trubky s vnitřním průměrem 55mm, kde po 1,5m jsem napojil absorbční tlumič z BMW 3,5l a za ním dál pokračoval potrubím s vnitřním průměrem 50mm(je to prý lepší kvůli tomu že se výfukové plyny ochlazují a ztrácí tak na objemu) no a nakonec další absorbční tlumič a to z BMV2,5l. spojil jsem 1,2,3 a 4,5,6 válec a po 35cm do jedné. no a konečně zase ten starý dobrý zátah od 4000ot/min a možná i lepší