Omega, presakovanie oleja
Moderátor: dulo
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 13:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trenčín
Omega, presakovanie oleja
Zdravím srdečne všetkých!
Som tu nový, a potreboval by som poradiť s problémom
Moja Omega(r.95 2,5V6) trpí presakovaním oleja. Nie veľa, iba pár kvapiek pod autom. Ale keď som menil sviečky, na pravej strane boli všetky 3 sviečky po vytiahnutí fajok zaliate olejom skoro po vrch(sviečky na opačnej strane boli ok). Olej som vytiahol hadičkou a všetko som vytrel do sucha, o cca 2 týždne som to skontroloval a boli zaliate opäť do cca 1/2. Medzitým som zistil olej aj v nádržke na chladiacu zmes.
Neviem či to môže mať niečo spoločné, ale asi tri-štyrikrát sa mi stalo že mi palubka rozsvietila kontrolku motora a motor začal na voľnobeh šklbať(aj v nízkych otáčkach). Po nejakom čase(2 hod.-1deň) sa všetko samo ,,dalo" do normálu, t.j. kontrolka zhasla a motor začal zase bežať hladko. Môže to mať príčinu v tom oleji? Alebo budem musieť riešit dva problémy
Prosím poraďte mi čo môže byť príčina týchto problému(ov) mojej Megy
Budem vďačný za každú radu!!
Som tu nový, a potreboval by som poradiť s problémom
Moja Omega(r.95 2,5V6) trpí presakovaním oleja. Nie veľa, iba pár kvapiek pod autom. Ale keď som menil sviečky, na pravej strane boli všetky 3 sviečky po vytiahnutí fajok zaliate olejom skoro po vrch(sviečky na opačnej strane boli ok). Olej som vytiahol hadičkou a všetko som vytrel do sucha, o cca 2 týždne som to skontroloval a boli zaliate opäť do cca 1/2. Medzitým som zistil olej aj v nádržke na chladiacu zmes.
Neviem či to môže mať niečo spoločné, ale asi tri-štyrikrát sa mi stalo že mi palubka rozsvietila kontrolku motora a motor začal na voľnobeh šklbať(aj v nízkych otáčkach). Po nejakom čase(2 hod.-1deň) sa všetko samo ,,dalo" do normálu, t.j. kontrolka zhasla a motor začal zase bežať hladko. Môže to mať príčinu v tom oleji? Alebo budem musieť riešit dva problémy
Prosím poraďte mi čo môže byť príčina týchto problému(ov) mojej Megy
Budem vďačný za každú radu!!
Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 13:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trenčín
Ďakujem, len neviem, tesnenie pod hlavou=tesnenie veka ventilov? Už som sa pár ludí pýtal ale nemám v tom jasno. Nevieš koľko je tých tesnení spolu a koľko asi vyjdú cenovo?
Zatiaľ dikes
Zatiaľ dikes
Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 13:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trenčín
Neviem ako je ten motor usporiadaný, kde sú presne tesnenia ale nemôže byť vadné iba tesnenie veka ventilov na pravej strane? Na opačnej strane boli sviečky suché ako v pamperske:)
Môže toto prípadné vadné tesnenie vysvetlovať aj olej v nádržke?
Diky všetkým za rady ešte raz!
Môže toto prípadné vadné tesnenie vysvetlovať aj olej v nádržke?
Diky všetkým za rady ešte raz!
Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 3608
- Dátum registrácie: 19 Mar 2007, 16:47
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Komjatna
- Bydlisko: Komjatna [RK]
Olej v nadrzke vysvetluje tesnenie pod hlavou - nemusi byt komplet prerazene, proste len na jednom mieste pusta.
No a co sa tyka toho veka ventilov, to ti zbehlejsi budu vediet povedat, ale je to dost mozne. Aj tak odporucam vymenit na oboch stranach, aby si to o polroka nemusel zas cele rozoberat.
No a co sa tyka toho veka ventilov, to ti zbehlejsi budu vediet povedat, ale je to dost mozne. Aj tak odporucam vymenit na oboch stranach, aby si to o polroka nemusel zas cele rozoberat.
'07 Astra H Z19DT
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
'03 VeCe Z18XE
- Diagnostika -
- Teo
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 4752
- Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
- Auto: Viac Oplov
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko: Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
ked tak pomerat tlaky vo valcoch to celkom pomoze pri identifikacii
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 13:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trenčín
Dik všetkým za rady, neviete ešte čo môže znamenať tá kontrolka?
A ak je vadné tesnenie pod hlavou, malo by sa to prejaviť úbytkom výkonu, nie?
Dám najskôr zmerať tlaky a dám vám vedieť.
A ak je vadné tesnenie pod hlavou, malo by sa to prejaviť úbytkom výkonu, nie?
Dám najskôr zmerať tlaky a dám vám vedieť.
Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 13:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trenčín
Hej chcel som radu a slušne som poďakoval
Ide o to že momentálne nemôžem vrážať nejaké veľké čiastky do auta, tak sa snažím prísť na to čo je skutočne treba nevyhnutne vymeniť. Keby sa to momentálne dalo, dám vymeniť komplet tesnenia, kvalitný olej, spraviť diagnostiku, ...atď už dávno v servise a neotravoval by som tu. Ďakujem
Ide o to že momentálne nemôžem vrážať nejaké veľké čiastky do auta, tak sa snažím prísť na to čo je skutočne treba nevyhnutne vymeniť. Keby sa to momentálne dalo, dám vymeniť komplet tesnenia, kvalitný olej, spraviť diagnostiku, ...atď už dávno v servise a neotravoval by som tu. Ďakujem
Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
- TUKESKO
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1057
- Dátum registrácie: 11 Dec 2008, 19:36
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Nové Mesto nad Váhom
- Bydlisko: Hrádok medzi NM a PN pri D1
- Kontaktovať používateľa:
Komo napísal:No tak vymen tesnenie pod hlavou a na tej stane kde ti presakuje. To proste budes musiet. A co sa diagnostiky tyka. Ved napis odkial si - ak si uz nenapisal, vela ludi tu diagnostiku ma a robia to za ludove peniaze, pripadne za "nemas za co".
Ono by pomohlo mat v profile adresu ako píše KOMO! vela by to urobilo!!!!
0918833051
Opel Zafira B 1.9 CDTi
Opel omega B 3.2 CARAVAN
Opel omega B 2.0 CARAVAN
auto scan opel
Opel Zafira B 1.9 CDTi
Opel omega B 3.2 CARAVAN
Opel omega B 2.0 CARAVAN
auto scan opel
-
- Pravidelný užívateľ
- Príspevky: 40
- Dátum registrácie: 13 Jún 2010, 13:40
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Trenčín
Aktualizované
Objednám teda tesnenie pod to veko kde to presakuje a vymením vodu v chladiacom systéme. Dúfam že sa mi nejako podarí dostať aj ten mastný humus von
Tú diagnostiku by som rád urobil, kontrolka ale dlho neblikala(klop na drevo )
Keď si už nad to sadnem asi zhodím aj výfuk, pri podradení hrozne ,,prdí/striela" akoby v ňom bola voda. Sorry za OT!
A diky
Objednám teda tesnenie pod to veko kde to presakuje a vymením vodu v chladiacom systéme. Dúfam že sa mi nejako podarí dostať aj ten mastný humus von
Tú diagnostiku by som rád urobil, kontrolka ale dlho neblikala(klop na drevo )
Keď si už nad to sadnem asi zhodím aj výfuk, pri podradení hrozne ,,prdí/striela" akoby v ňom bola voda. Sorry za OT!
A diky
Opel Omega B X25XE
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
Audi A6 quattro 2.8V6 142kW - crashed
Volkswagen Passat 1.8T 110kW - ex
Audi 80 1.8 S 66kW - ex
- ondrik363
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 144
- Dátum registrácie: 13 Apr 2008, 12:22
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Častkovce,okr.NMnV
Olej z chladiacej kvapaliny odstranis IBA tak,ze vymenis tesnenia pod hlavou,samozrejme za nove a obidve....A na to nadväzuju aj zatopene sviecky v oleji...Ked chces dat dole hlavy,musis dat dole aj veka ventilov...Takze ked to budes vsetko skladat,nehovor mi,ze das na jednu stranu veka nove tesnenie a na druhe to stare....Ak vymenis obidve tesnenia,za 1. si usetris robotu do buducna (a ta buducnost by prisla skor,ako si myslis )a za 2. na 95% ti garantujem,ze to stare tesnenie uz nebude pouzitelne na druhy krat,lebo bude spalene a tvrde,takze pri vyberani sa ti "rozpadne"...nove tesnenie odporucam dat spolu so silikonom............osobna skusenost....
Opel omega 3.2 V6-EX
---------------------------------------------------
http://www.cool112.salem.sk
---------------------------------------------------
0908 18 45 18
---------------------------------------------------
http://www.cool112.salem.sk
---------------------------------------------------
0908 18 45 18