P0100,P1105,P0105 = SIGNUM 2,2DTI

Moderátor: dulo

Používateľov profilový obrázok
74Marek
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...

P0100,P1105,P0105 = SIGNUM 2,2DTI

Príspevok od používateľa 74Marek »

Dobrý deň
Mám Signum 2,2DTI
Stále mi preblikáva na displeji servisný kľúč, auto stratí na výkone. Objaví sa to, potom zas zmizne, proste lezie na nervy :-)
Pri diagnostike vyhodí tieto chyby:

P0100 - Mass or Volume Air Flow Sensor Circuit Range/Performance
(66) - Not present

P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present

P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present

Z prekladu ma napadá , že sa niekde stráca tlak,alebo ho zle sníma.

Vie mi niekto poradiť, čo môže spôsobovať tento problém, prípadne ak máte skúsenosti, čo stojí odstránenie?
Vďaka
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

predpokladam ,ze mas poskodenu (prasknutu) hadicu od turba
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
74Marek
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...

Príspevok od používateľa 74Marek »

To je tá hrubá čierna hadica za motorom?
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

mam na mysli tuto hadicu
[imgObrázok

Uploaded with ImageShack.us[/img]
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
74Marek
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...

Príspevok od používateľa 74Marek »

Ďakujem veľmi pekne za radu,pôjdem pozrieť a dám vedieť, ako som dopadol:-)
Používateľov profilový obrázok
74Marek
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...

Príspevok od používateľa 74Marek »

Konečne som sa dostal k sade vhodných kľúčov. Odmontoval som kryt motora, ale žiadnu trhlinu som nenašiel. Signum, prosím ťa, kde sa nachádzajú tie dva snímače, ktoré vykazujú ten rozdiel? Môže to byť iná hadica po trase z turba? Dík
Používateľov profilový obrázok
74Marek
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...

Príspevok od používateľa 74Marek »

No už jazdím druhý týždeň na aute po tej kontrole a vynulovaní chýb a zatiaľ nič, zlatý kľúčik naskočil iba raz, na pár sekund ... tak to je mi záhada. Budem klepať po všetkých drevách, včetne mojej hlavy, aby to tak aj vydržalo :-D
yazzpo
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 20 Júl 2010, 20:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa yazzpo »

Ahoj... no moc sa neteš ja mam ten istý problém, ono ti tu chybu vyhodí zas, riešim to už 3 mesiace, ale zatiaľ márne... inač nevyhodí ti aj sem tam kontrolku ,,volant s výkričníkom,, ???
Opel Signum 2,2DTi
Renault Laguna 1,9dci 81kW 2006 ex
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

ten volant s vykricnikom to ti odchadza CIM modul :cry:
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
yazzpo
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 20 Júl 2010, 20:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa yazzpo »

Ja som lajik a nemam ani páru čo je CIM modul.... mohol by si byť konkrétnejší porosím?
Opel Signum 2,2DTi
Renault Laguna 1,9dci 81kW 2006 ex
Používateľov profilový obrázok
74Marek
Bronzový užívateľ
Bronzový užívateľ
Príspevky: 97
Dátum registrácie: 03 Jan 2008, 11:03
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Nitra, malajský tiger je môj sused...

Príspevok od používateľa 74Marek »

yazzpo napísal:Ahoj... no moc sa neteš ja mam ten istý problém, ono ti tu chybu vyhodí zas, riešim to už 3 mesiace, ale zatiaľ márne... inač nevyhodí ti aj sem tam kontrolku ,,volant s výkričníkom,, ???

Vyhodilo mi to odvtedy ešte raz, ale to je pohoda. Ten volant, čo spomínaš mi nevyskočil ani raz.
NagyAttila
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 295
Dátum registrácie: 06 Jan 2009, 16:16
Auto: Signum
Bydlisko: okr.michalovce

Príspevok od používateľa NagyAttila »

motor 2,2 DTI! je tam turbo GARET 18v kolko mas najazdenych km?
ja tak som pocul ze pri 200.000km treba turbo repasovat aspon urobit dekarbonaciu kamarat ma vectra c 2,2 dti ma naj.180.000km a uz ma aj on take problemy.
vyskusaj pocas jazdy 5-kou pri malej otacky a 60 km/h slapny na plyn naplno ked vysviety tak turbo
Signum 3,2 v6
yazzpo
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 12
Dátum registrácie: 20 Júl 2010, 20:14
Auto: !! Zmeň si model auta !!

Príspevok od používateľa yazzpo »

No tak dnes som rozobral škrtiacu klapku a musím povedať, že bola dobre zanesená a tak som ju vyčistil tak uvidím, potom dam vedieť... mam z toho aj fotky tak ak by ste chceli niekto vidieť tak pošlem dajte vedieť...
Opel Signum 2,2DTi
Renault Laguna 1,9dci 81kW 2006 ex
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Teo napísal:ten volant s vykricnikom to ti odchadza CIM modul :cry:

:?:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

Neviem co znamena ten otaznik ale zatial vzdy ked my svietil volant s vykricnikom tak bol v riti CIM modul na volante konkretne snimac polohy volantu. Samozrejme ze ak mas ine skusenosti rad si to tu precitam nakolko som sa tu dost naucil co mi pomohlo pri mojej Opel praxi. Dakujem vopred
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Chcel som tym iba povedat,ze nie vzdy musi byt hned vadny CIM modul aj ked je to casty problem :cry: niekedy staci iba previest kalibraciu snimaca uhla natocenia volantu.Dalsia vec,ze moze byt problem aj s unikom oleja cez riadenie(starsie modely mali aj snimac hladiny oleja v servocerpadle) takze urcite sa neda na 100% urcit co sposobuje ten dotycny symbol aj ked je to naozaj jedna z moznosti.
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

no to je pravda ze starsim zdrhal olej fuc a snimac to hned hlasil len najviac je to asi v tom cimku -a myslis si ze vsetky cimka sa dalu kalibrovat? mne jeden borec z MaHacka povedal ze teraz sa tam da menit uz aj soft a ze potom to dalej hra
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Signum
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4219
Dátum registrácie: 02 Máj 2007, 21:34
Auto: Zafira B
Bydlisko: Galanta
Bydlisko alt: Sološnica
Bydlisko: Galanta

Príspevok od používateľa Signum »

Vsetky CIM by sa mali dat resp. snimace uhla natocenia kalibrovat a je pravda,ze sa daju preprogramovat cez SPS programovanie no uspepesnost nieje vzdy 100%-na.Inak da sa aj rozobrat a tym padom zrejme aj opravit ale zatial som to neskusal. Ak by sa to stalo na Mojej GTS-ke tak by som sa pokusil nieco poriesit 500€ je dost velka palka :cry:
Mám Opel
*** Diagnostika + programovanie vozidiel Opel profesionálnou diagnostikou GM MDI***
*** Programovanie CZ/SK do autorádií CD400 + Touch&Connect ***
*** Distribúcia MKJ od Pepas ***
*** Programovanie Slovenčiny Astra H,Zafira B- CID,GID,UHP 4,DVD 90,CD 70 ***
Používateľov profilový obrázok
Teo
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 4752
Dátum registrácie: 19 Jan 2008, 21:39
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko: Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa Teo »

ak chces tak ti ho novy vybavim za 320 :wink: ale aj to je dost supa
Kadett 1,3 44KW FULL MANUAL r.v.88(karburátor :)
tel. 0903 75 75 34
www.teoracing.sk
www.opravaservoriadenia.sk
Opravíme aj to čo už nik nedokáže
Používateľov profilový obrázok
citrus
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 184
Dátum registrácie: 24 Máj 2008, 13:10
Auto: Vectra C
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Bydlisko: Dubnica nad Váhom
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa citrus »

Caute mam podobny problem. Tiez mivyhadzuje servisny kluc a pada do nudzoveho rezimu.
Diagnostika:
P1105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present

P0105 - Barometric Pressure not plausible with Boost Pressure
(FA) - Present


Servisny kluca sa mi ale zjavuje len pri nizkych rychlostiach. Vacsinou sa objavi ked chcem zastavit - pri rychlosti pod 20km/h.
Potom ked stojim a pridam na neutrali tak niekedy zmizne, alebo ked sa mierne rozbehnem a stlacim brzdu, tak zmizne.
Vo velkej rychlsti mi to este nevyhodilo.

Hadicu od turba som skontroloval, ale nenasiel som nic. nemyslim si ze tam bude problem, lebo fakt mi to vyhdzuje ked mam nohu z plynu a idem spomalyt na krizovatke, alebo ked parkujem.

Nemate niekto nejaky napad co by to mohlo byt?
Moze to mat nejaku suvislost s vstrekovacim cerpadlom alebo trubom?

Diky

Na internete som nasiel takyto preklad:
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), vysoké napětí C-07
P0105 Snímač absolutního tlaku v sacím potrubí (MAP), nízké napětí C-07


Neviete co je to za snimac MAP?
Opel Vectra C GTS, 2,2 DTI 92kW/125 HP, 2004
Napísať odpoveď

Návrat na "OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - MOTOR/PREVODOVKA"