Pri jazde do kopca pri preradovani nejak zvlastne preradilo odvtedy mi svieti oranzova kontrolka takeho akoby ozubeneho kolesa a v nom vikricnik. dal som na jamu a zistil som ze je zatecena cela prevodovka...neviem ci mam doliat len olej alebo vymenit ...este by som vas poprosil o navod... tiez sa zdoverim z dalsim problemom to ze tece olej(asi spod vika ventilov) o tom som vedel pri kupe...ale ked sa ohreje na volnobehu preblikuje kontrolka mazania a oleju je dost. tak tiez mam problemy s chladenim ako keby bola zavzdusnena - hadica natlacena na prasknutie a ked otvorim nadrzku na vodu tak to buble aj pol hodinu a vodu chce vytlacit von...poradte co s tymito vecami...dakujem
a hlavne by som potrevboval keby ste miporadili ohladom prevodovky... pretoze na D akoby neradilo velmi tazko sa rozbiehab a nejde zapnut ani S rezim...tak aby sa dalo jazdit tak musim manualne 1,2,3,D.
[quote="oxo"]a hlavne by som potrevboval keby ste miporadili ohladom prevodovky... pretoze na D akoby neradilo velmi tazko sa rozbiehab a nejde zapnut ani S rezim...tak aby sa dalo jazdit tak musim manualne 1,2,3,D.[/quot
Prevodovku mas hodenu do nudzoveho rezimu to znamena ze mozes radit len manualne nakolko D ti funguje tusim az od 3jky..mal som tento problem s tym ze ked som zaradil D tak sa mi rozsvietily vsetky kontrolky pri pake. Bol som na diagnostike a mal som zatecenu vodu v predvolici prevodovky takze boli zaoxidovane kontakty na plosaku a nevedela aku rychlost tam mam hodenu. V servise mi to vycistili za nejakych 800 sk aj z diagnostikou...co sa tyka toho prehrievania chladica tak tam je dost pravdepodobne ze bude prasknute tesnenie pod hlavou...
Opel Frontera B 2.2 DTI automat r.v. 2001 Opel Manta B GSi C20NE Opel manta B GT/E 20E cabrio http://www.opelmanta.sk