diky moc macil vsetko som nasiel aj ten snimac ale cital som na fore niekde ze si pleti snimac klukpvki a snimac vacki co ty na to? a jak tak pozeram tak vycistit mozem len ten konektor viac nic.
no ved ked mi zdochlo tak som nemohol vobec nastartovat a ked som dlhsie tocil tak naskocil ale potom hned zdochol buzerant jeden potom musim cakat kym ta teplota neklesne. moze to mat aj vplyv na otacky lebo sa mi zda ze pred odpojenim baterky som mal otacky okolo 900-1000 a teraz mam 550?
Otáčky si riadi RJ, pridať sa nedajú. Jedine vyčistiť krokový motor, ale pri problémoch s ním by ti otáčky skôr lietali. Tvoj problém bude skôr spojený s tým primárnym s čidlom.
Najprv treba odstrániť jeden problém a potom pokračovať ďalším.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
a pre istotu skontroluj aj privod paliva,tusim mas benzin,mne tak zahadne prestala ist O a zistil som, ze v nadrzi mam 20 l nafty,a nafta neide,zistil som to na palivovom filtri, a nakoniec zavada bola,ze podavacie cerpadlo tahalo vzduch v nadrzi,rozoberka,vycistenie a montaz to odstranila
no prave ze som hned pozeral co som tankoval ale je tam benzin. ALE jedna vec mi nejde do lebky kym som tam mal tak 18-20 litre benzinu siel jak digitalky jak som natankoval do 50 litrov bol v prdeli zasvietila kontrolka a na druhy den cez obed uz zdochynal ne a ne ho nahodit a ktomu rovno zdochol ani neprepol do nudzoveho rezimu. Teraz som snim prisiel aj isiel rano do roboty kuva a ide jak sip len ked natankujem 50 litre je v rici ta som soho jelen. kde sa na omege odvzdusnuje palivovy system neviete? ZAHADA BERMUDSKEJ OMEGY
Príčiny podľa Etzolda:
Káble vedúce k palivovému čerpadlu sú poškodené
Nekvalitné palivo, tvorenie bublín
Malé množstvo čerpaného paliva
Poškodený palivový filter
Poškodené palivové čerpadlo
Poškodený vstrekovací ventil
Poškodený spínač škrtiacej klapky
Mne osobne toto robilo na Fiate, keď som mal upchatý palivový filter, chovalo sa to tak ako opisuješ.
A ten oddych do vychladnutia je len čas, kedy sa v ňom ustálily tlaky a znovu prepúšťal do času X a potom koniec. Inokedy zase v pohode.
Cavte Oplaci. Kupil som Omegu 2.5 V6 automat. Nechcem kvoli tomuto zacinat novu temu ale tiez ma trapi teplota neviete mi poradit ??? Asi pri 60 km rychlosti sa mi teplota neustale pohybuje hore dole medzi 95 a 100 mozno malinko viac (vonkajsia teplota okolo 7 stupnov). A za jazdy sa mi zapinaju ventilatory (je to samozrejme ked beriem do uvahy teplotu motora) zvlastne je ze pri tej rychlosti a malych otackach nechapem ze mu nestaci napor vzduchu na chladenie. Ak s tym mate skusenosti skuste pls poradit co by mohol byt problem. Inak sa chystam vymenit vsetky teplotne cidla a termostat ak ho najdem.
Nepoteším Ťa! Mám OPB 2,0 a riešim tento problém už dva mesiace.
Presne ako Tebe, teplota síce nelieta, ale vylezie aj na 110 st. a tam drží kým nezvoľním - teda motor si skôr len klepká alebo podradene dolu kopcom - nepáli ale čerpadlo cirkuluje vodu po okruhu. Vtedy sa dokáže ochladiť. Pri ďalšom kopci je to tam znova. Takže: vymenil som najprv termostat, potom čerpadlo (samozrejme tým pádom aj rozvody), potom hlavu ( kua opäť rozvody) - nehovorím koľko to stálo... Priekak je že chyba sa týmto neodstránila. Mám ale podozrenie, že je v rXti chladič, totiž ja ho mám stále studený. Presne ako tebe, sahary sa spustia aj počas jazdy - presne keď teplota vystúpi na 100 st. ale chladfič je studený! Mal som ho vonku, nalial som doň kyselinu (citrónovú) nepomohlo - mám dojem že je zapchatý, pretože pri manipulácii som nemal dojem že by tekutina v ňom sa prelievala bez problémov. Skúsim ešte výmenu lenže nový stojí osem litrov - to by bol trochu drahý experiment po tom všetkom, tak uvidíme. V každom prípade na českom opla fóre ich bolo niekoľko, ktorí si pomohli práve výmenou chladiča a bol pokoj. Kto nezažil nepochopí, ako tá posxxtá ručička na palubke zdvíha adrenalín...
trošku po dlhej odmlke ale predsa. Výmena chladiča pomohla bol plný hrdze a nejakých tekutých tesnení ktoré sa pri podobných problémoch lejú do systému... Ale rozhodne to bol chladič a jeho znížený prietok....