Ty brdo...Pekne...A ja ze sa budem mat s cim hrat.....
Musim si kupit stareho Kadeta nejakeho alebo daco takeho...Nech sa mam v com rypat po vikendoch..
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Ohľadom môjho už spomínaného klepania: dnes som navštívil starého dobrého mechanika, ten popočúval odborným uchom a predbežná diagnóza znie: klzne ložiská na kľuke.
Veľmi ma to nepotešilo, no kedže motor ide stále rovnako, vážne to nie je(myslím a dúfam)
vraj je na to tiež nejaká prísada do oleja, ktorá by to mohla teoretikcy trocha ztlmiť
dulo - ja viem tak, že ak je problém s ložiskom na kľuke, nie je možné udržať tlak oleja.
Dobre, dajme tomu, že zatiaľ je to iba na začiatku.
Potom si však myslím, že problém je iba s jedným ložiskom.
Zvuk som počul a je to pomalý zvuk.
Možno by pomohlo dať oversize ložiskové misky.
Asi sa časom nevyhneš tomu, aby sa niekto pozrel odspodu do motora.
Zatiaľ prejdi na olej, ktorý zaručuje väčšiu minimálnu hrúbku olejového filmu, hovorí o tom norma ACEA (musíš vygoogliť).
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Aby som túto tému trocha oprášil, klepanie spôsobuje dvojhmotný zotrvák.
Podľa všetkého ho vymením za klasický aj s celou spojkou z toho istého motora, ktorý však bol vo Vectre
Tak to je teda sila, že 2hmotový zotrvák odíde na benzínovom motore.
Na dízloch sa to stáva, keď sú podtáčané.
Ozaj, nenecháš ten nový zotrvák odľahčiť a vyvážiť???
Veď sám vieš, že je zbytočne ťažký pre USA.
BTW, ja tam má klasický zotrvák a motor šliape ako elektromotor.
Nechápem zmysel 2hm. z. na 6 valci.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád
Otázka teraz znie: Zháňať zotrvák dajme tomu z 2,5-ky, ked aj tam je použitý dvojhmoťák, alebo tam dať klasický???
Klasický mám, aj s komplet spojkou z Vectry, motor ten istý
nis sa toho neboj je to uplne ok ved pri pokazenom dvojhmotaku ti ako opravnu sadu poslu klasiku. Nevidim jeden dovod preco by to tam nemohlo ist ved tam ani nieje nejaky velky rozdiel vo vykone a kazda spojka ma vykonnostnu rezervu
Vymeniť aj simmering vačkovky.
Zaaretovať ozubené kolesá (piest 1 v HÚ).
Sňať staré rozvody, dať dole ozubené koleso (overiť, či skrutka na kolese nemá opačný závit), ložiskové misky povolovať opatrne a postupne.
Pri skladaní pred dotiahnutím ložísk tieto natrieť olejom.
Opel Mercedes Renault Ford Peugeot Chrysler - mám rád