Stránka 1 z 1

opel omega 2.5o 1995

PoslaťNapísal: 30 Apr 2009, 20:11
od jani152
Zdravím Vás, porad to mi . Mám taký to problém. Začala mi svietiť kontrolka motora aj po nastartovaní motoru a zdá sa mi že auto zlenivelo ale spotreba sa nezvýšila a sem tam aj klepoce,ked ho nastartujem, tak nabehne a otáčky klesnú na asi 500 a potom naspäť nabehňu na 800 a ked motor je nahtiaty tak sa držia na asi 600-750. a ešte chcem sa otytaťn aká je pracovná teplota motora ja mám nad 90 stup.
Diky

PoslaťNapísal: 01 Máj 2009, 08:46
od TUKESKO
V prvom rade asi diagnistka, tá ti povie prečo ti svieti kontrolka motora! Teplota 90°C je OK a niekde okolo 95°C by ti mal zapať termostat a ručička klesnuť na 90°C. A v zime mne osobne sa voda ani nevyšplhala nad 90°C

PoslaťNapísal: 01 Máj 2009, 21:10
od jani152
to mas pravdu ale ja teraz som v Strážskom a je v michalovciach servis opel aj mi tam pracuje kamarat ale nemaju tam pristroj na diagnostiku ze vraj moja omega nejde napojit na tech2 cos sa mi nechce verit a najblisia diagnostika je v presove co viem,nevie mi niekto poradit najblisiu diagnostiku na moje auticko?

PoslaťNapísal: 01 Máj 2009, 21:18
od Manta
tak si to sam vyblikaj a zistis ake kody ti vyhadzuje a pozries v potom co znamenaju.

PoslaťNapísal: 01 Máj 2009, 21:37
od jani152
a ako to vyblikam este som to neribil a atale mi to svieti ale este idem pozriet ci to nenajdem vo fore niekde

PoslaťNapísal: 02 Máj 2009, 09:27
od Manta
niekde to tu je popripade to najdes na fore opelclubrenbau.cz. Treba drotikom premostit 2 piny v diagnostickej zastrcke a potom otocit klucik v zapalovani a musis pocitat kolkokrat blika ale vsetko najdes na fore ak sa posnazis hladat. Ja som to tiez nikdy nerobil ked som mal problem z OB ale nasiel som si to na nete a vyblikal som si aj ked som najprv nevedel ako sa to pocita ale asi po 4 pokuse som sa to naucil. V servise na diagnostike potom nasli presne to iste co som si nasiel sam vyblikanim poruchy.

PoslaťNapísal: 02 Máj 2009, 22:02
od jani152
dakujem nasiel som to na opel vectru B a je to to iste? boli tam aj fotky tak to vyskusam dufam ze nic nepokazim

PoslaťNapísal: 03 Máj 2009, 12:06
od Rin-Tin-Tin
ak spravne chapem tak mas motor 2.5 V6 x25xe 125kW no tak a ten ma mat volnobezne otacky 570-730 dalej termostat otvara pri 92stupnoch a ventilator chladica zopina pri 100stupnoch...

PoslaťNapísal: 03 Máj 2009, 17:13
od jani152
preco take niske a este pri prudkom zoslapnuti auto nezrichluje ale ako by sa dusil a nechce ist ale inac ked sa pomali rozbieham tak ide ale nie tak zivo ako predtim

PoslaťNapísal: 03 Máj 2009, 22:17
od Rin-Tin-Tin
jani152 píše:preco take niske a este pri prudkom zoslapnuti auto nezrichluje ale ako by sa dusil a nechce ist ale inac ked sa pomali rozbieham tak ide ale nie tak zivo ako predtim


preco take nizke sa mna napitaj som to tak nasiel v programe ja som neni chodiaca enciklopedia :D a dufam ze netrepnem blbost ale nieco podobne mi dusim robilo auto ked chitalo vzduch do nasavania az za vahov vzduchu cize bud ti niekde ide vzduch neviem stiahnuta hadica alebo prasknuta mne ju vytrhlo tedy a bola tam spara alebo mas odydenu vahu vzduchu aj vtedy svietieva kontrolka ked je to nasavanim ale to je len moja teoria nicim to neni podlozene cize sa nato uplne nespoliehaj no a tu chibu si skusal vyblikat?

PoslaťNapísal: 03 Máj 2009, 22:46
od jani152
to este nie ale si ju vyblikam dufam ze nic nepokazim a aka hadica a kde je ta hadica a tak alebo skadial moze potahovat ?

PoslaťNapísal: 03 Máj 2009, 22:54
od Rin-Tin-Tin
no ja mam hned za vzduchovim filtrom vahu vzduchu proste zariadenie co mera kolko vzduchu ide do motora no a proste normalna vzduchova hadica od sania... chapes ja neviem ci tam mas vahu na vzduch tak ako ja... proste po vyblikani budes ovela mudrejsi :)

PoslaťNapísal: 04 Máj 2009, 08:26
od jani152
no to ja vsetko viem ale myslel som ze niekde za motorom je este neaka hadica a ta ci nahodou nieje povoôena alebo prasknuta

PoslaťNapísal: 26 Jún 2009, 20:08
od jani152
no ked to niekoho zaujima mal som vymenene zasuvky na sacom potruby a preto my to svietilo.

PoslaťNapísal: 26 Jún 2009, 20:12
od Manta
jani152 píše:preco take niske a este pri prudkom zoslapnuti auto nezrichluje ale ako by sa dusil a nechce ist ale inac ked sa pomali rozbieham tak ide ale nie tak zivo ako predtim


6valec ma tu vlastost ze dokaze ist na nizkych volnobeznych otackach vdaka comu ma taky vyvazeny chod a krasne si pradie.

PoslaťNapísal: 27 Jún 2009, 18:28
od jani152
no to mas pravdu ale teraz po oprave mam otacky pod 500 a ide si krasne ale teraz mam problem s olejom lebo my niekde sa trati a neviem kde,z vychuku my nejde sivy dym tak ze my musi tiect niekde z pod vyka ventylov