Stránka 1 z 1

Kratka strata vykonu

PoslaťNapísal: 13 Nov 2017, 07:52
od mawwwwwerick
Ahojte ponovom sa mi stalo že mi vyskocila na palubovke hlaška,,NUTNO BRZI NAVSTIVIT SERVIS,,no a k tomu sa mi stane ze ci už na 4ke ale na 5ke ked pridam tak cca pri 2100 otačkach mi hned prestane taha/zrychlovat auto no ked stale tlacim rovnako plyn tak poooooomalinky len auto pridava na 1,2,3,to ale neroby aj ked ho vytočim na 4000 otačok.Auto inak ide v pohode motor ma pekny chod.Auto mam insigniu 2011 cdti 118kw kod motora je A20DTH sice ho planujem brat teda na diagnostiku mna len zaujima ci sa už niekto s takymto niečim tu stretol za NORMALNU odpved vopred diky

Re: Kratka strata vykonu

PoslaťNapísal: 13 Nov 2017, 09:57
od Sunman
Ano.
Myslím, je tu niekoľko takýchto dotazov. Bohužiaľ, nikto z kolegov nakoniec nepotrvdil čo mu nakoniec s autom urobili a ako to vyriešil. Škoda...

U mňa to bol problém s netesným DPF po nesprávnom zásahu francúzskych umelcov a tým došlo k nesprávnemu vyhodnoteniu funkcie DPF (teploty, tlaky).
Tvoj motor ide v momente signalizácie poruchy v núdzovom režime, takže "strata" výkonu je "v poriadku". Vrele doporučujem tú diagnostiku, ale môže sa stať, že resetom po vypnutí motora sa porucha zmaže a nenájdu v tomto momente nič.

Re: Kratka strata vykonu

PoslaťNapísal: 13 Nov 2017, 18:26
od Eisy
Skontroluj hadice hlavne Intercooler-skrt. klapka.

Re: Kratka strata vykonu

PoslaťNapísal: 13 Nov 2017, 22:04
od Sunman
Pokiaľ by bola niektorá hadica zle nasadená pôjde auto do núdzového režimu ale zrejme nebude písať "navštivte čoskoro servis". Toto je taký pomerne nebezpečný alarm, ktorý podľa mňa výrobca nechcel priamo popísať na displeji...

Re: Kratka strata vykonu

PoslaťNapísal: 14 Nov 2017, 12:05
od troodon
skontroluj aj selenoid turba ale zase plati ze to chce diagnostiku, moze to byt 20 veci ktore nemusia mat na prvy pohlad spolu suvis.
Bez diagnostiky dnes absolutne nic nezistis a uberat sa potom smerom postupnej vymeny dielov je hlupost.