Stránka 1 z 1

Servis nabijania

PoslaťNapísal: 03 Sep 2017, 08:59
od mawwwwwerick
Ahoj ludia Na mojej insignii dnes rano po nastartovani sa rozsvietila kontrolka Seris sistem nabijania baterie a potom mi svietila cely cas bateria ale ked ho vypnem a ynovu nastarujem uz mi to neukaze a vzdy to roby presne tak prvy krat vyskoci ta hlaska a potom na druhy krat uz nie auto ide v pohode ziadne ine problemy nanom nevidim a aj tartovanie je vzdy ok.Viem ze to asi treba dat na diagnostiku ale sa len pytam ci to niekto z vas uz nezazil na vlastnom aute je to inak insignia rv 2011 2.0 cdti ZA NORMALNU ODPOVED VOPRED DIKY

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 03 Sep 2017, 10:35
od Miroslav Halaj
Treba zmerat dobíjanie.Tam uvidíš kolko dobíja.Ale podla tej hlášky bude asi alternátor off.

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 03 Sep 2017, 15:41
od mawwwwwerick
jak može bit alternator off ked mi normalne už tyžden štartuje auto....

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 04 Sep 2017, 08:00
od Sunman
no zrejme sa nikto s takymto alarmom este nestretol,takze na dialku ti tazko odpovieme.
ako moze byt alternator "off" - neviem preco kolega pouzil tento vyraz - ale mozno dava 15V.obycajna olovena baterka to trebars zvlada kym sa na nej nezdeformuju dosky a nepojde do skratu. takze ta mozno kraska takto upozornuje skor nez ta auto necha niekde na dialnic v stichu. obdivujem tvoje nervy ze tyzden jazdis s rovnakou poruchou a ani si len nezmeral napatie baterky pred startom, pri starte, po prvom starte pri alarme, po druhom starte a pri prichode nazad domov. alebo si to meral? je to velmi jednoduhe. co ukazuje oko na baterke?

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 06 Sep 2017, 19:18
od troodon
len bacha na insu, ta si nabija ako potrebuje takze nemusi byt zle napatie ani 12,8V ani 14,5V.
Bez diagnostiky sa zial nikam clovek nepohne, idealne ked ma clovek aj online TIS, ulahsi to hladanie chyb a urýchli hlavne meranie.

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 08 Sep 2017, 06:05
od langdon2
Dokonca ani 12.4V nemusi byt na Inse zle.. Ono ten alternator si to sam reguluje.. A tusim ze az do 15,5V

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 08 Sep 2017, 10:58
od Sunman
je pravda, že kolega má MY2011. Inak napätie vyššie než (mám pocit, nechce sa mi teraz hľadať) 14.7V zničí gelovú baterku (kto si ju kúpil, resp. so štart/stop v štandarde) navždy, takže ak hovoríte 15.5V myslím že to nie je normálny stav.
Pri napätí 12.2V už určite nejde o "nabíjanie" ale elektrika beží na napätie z batérie. :confused:

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 08 Sep 2017, 11:25
od troodon
pokial klesne napatie na baterke napríklad po dlhom starte pod 12V je kludne mozne ze bude dobijat aj napatim 12,2V pokial pri tom tecie velky prud, nebude tam pustat vyssie napatie aby ju neznicil, ked stupne napatie na baterii tak postupne zvysi aj dobijacie napatie ale je pravda ze s tym variabilnym dobijanim v takom sirokom rozsahu velmi asi nemysleli inžinieri z nemecka na zivotnost baterie alebo tam od vyroby davaju baterie ktorym to az tak nevadi.

Re: Servis nabijania

PoslaťNapísal: 22 Nov 2017, 10:18
od Brembo.SV
Skus nabit akumulátor. Občas,ked je vybitý takmer na hranicu štartovatelnosti može riadiaca jednotka zle vyhodnotit stav nabíjacieho systému.