1. Placebo efekt od vyroby. 2. Chybajuce konexie. 3. Protest proti nazyvaniu CDTI motora DTCI. 4. Verim, ze ti chalani s IDS+ podvozkom poradia lepsie.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
Bol si s tým už aj niekde v servise? Tlmiče máš v akom stave? Momentálne tu niekto zrovna na fóre rieši výmenu - jeden tlmič na tvoj podvozok koštuje 400EUR... (alebo cez 200Eur repas)
Ako vlasntne zistíš že niekedy funguje a niekedy nie? Cítiš že to pritvrdí?
Ja mám na svojej Astre tiež tlačidlo Sport. Tlmiče mám normálne. Po stlačení tlačidla Sport auto ostrejšie reaguje na plyn, lepšie zrýchľuje. "Stvrdne riadenie". Tlačidlo Sport nefunguje, keď je nejaká chyba napr.keď svieti kontrolka auto s kľúčikom.
no tlmice mam normalne ... tlacitko funguje niekedy ked ho dva krat alebo tri krat po sebe rychlo stlacim.. . tak sa to zapne .. nesvieti mi ziadna kontrolka a riadenie stuhne a ide lepsie za plynom... na diagnostike som bol.. no aut onevykazuje ziadne chyby akurat jeden snimac vstrekovania... ale myslim si ze ten by stym nic nemal mat spolocne... uvidim .. no je to Opel...
Tak ak máš konvenčné tlmiče, nie je elektronické IDS+, tak ti to viac, ako tuhšie riadenie a rýchlejšiu reakciu na pedáľ robiť nebude (ak máš manuál). V Omege s automatom ten SPORT napríklad pracuje iba s plynom a prevodovkou. Skôr podraďuje, dlhšie drží nižšie prevody, ťahá do vyšších otáčok a rýchlejšie reaguje na plyn.pedál. S riadením to nerobí nič. Kontrolku to po zapnutí má. Na ozrejmenie funkcionality tlačítka a kontrolky v Signume sú tu iní borci z tohto fóra.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O Vectra 2,5 V6 '97 AT4 keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
a tlacitko sa akosi umudrilo ked ho dva krat po sebe rychlo stlacim zapne sa ... ak ho chcem vypnut tak tiez.. a nieekdy aj staci raz... ale aspon uz funguje