X20XEV high voltage chyby
Moderátor: dulo
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Trebišov
X20XEV high voltage chyby
Zdravim, moja omega je nepojazdna a ukazuje tieto chyby :
15 Coolant temperature sensor Voltage high
21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high
38 Oxygen sensor circuit Voltage high
56 Idle air control Voltage high
71 Intake air temperature sensor Voltage high
73 Mass air flow temperature Voltage low
Kedže predpokladam že nemohli všetky tie diely odísť naraz tak myslím že bude problem niekde v elektrine .
Auto je v "servisnom režime" a svieti mi kontrolka motora.
Viete mi niekto poradiť čo stým? Odišla RJ ?
ďakujem za rady
15 Coolant temperature sensor Voltage high
21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high
38 Oxygen sensor circuit Voltage high
56 Idle air control Voltage high
71 Intake air temperature sensor Voltage high
73 Mass air flow temperature Voltage low
Kedže predpokladam že nemohli všetky tie diely odísť naraz tak myslím že bude problem niekde v elektrine .
Auto je v "servisnom režime" a svieti mi kontrolka motora.
Viete mi niekto poradiť čo stým? Odišla RJ ?
ďakujem za rady
- alcom1234
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 2547
- Dátum registrácie: 18 Nov 2010, 07:52
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Bratislava
- Bydlisko alt: Slovenský Grob
- Bydlisko: Košice / Bratislava
- Kontaktovať používateľa:
Re: X20XEV high voltage chyby
Prebijajuci alternator by to nemohol byt? Ked je vsade "voltage high"...
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
- macil
- Admin
- Príspevky: 36817
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: X20XEV high voltage chyby
Voltage high spravidla znamená prerušený obvod.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Trebišov
Re: X20XEV high voltage chyby
ako by sa dal skontrolovať ten alternátor ? Treba ho vybrať vonku ?
- macil
- Admin
- Príspevky: 36817
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: X20XEV high voltage chyby
Jednoducho, zmeriaš napätie na baterke pri naštartovanom motore, pri rôznych otáčkach. Ale toto nebude problém prebíjajúceho alternátora. To by ti o.i. signalizovala aj kontrolka dobíjania.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Trebišov
Re: X20XEV high voltage chyby
Idem to teda skúsiť , ak máte nejake nápady tak píšte
EDIT : alternátor skontrolovaný, ukazuje stálych 14,1 v pri rôznych otáčkach.
EDIT : alternátor skontrolovaný, ukazuje stálych 14,1 v pri rôznych otáčkach.
- macil
- Admin
- Príspevky: 36817
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: X20XEV high voltage chyby
Niekto tu už, tuším, mal problém s rozpadnutou kabelážou.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
- peteri.numelin
- Opelclub VIP člen
- Príspevky: 5197
- Dátum registrácie: 24 Sep 2012, 18:58
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Bratislavská Petržlenka
Re: X20XEV high voltage chyby
Áno. Ale to sa týkalo motora V6 (X25XE a X30XE) a vedenia hlavného káblového zväzku tesne nad výfukovým potrubím v časti medzi motorom a kabínou.
Rovnako zlé umiestnenie káblov je aj vo Vectre B 2,5 V6.
Rovnako zlé umiestnenie káblov je aj vo Vectre B 2,5 V6.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O
Vectra 2,5 V6 '97 AT4
keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
Vectra 2,5 V6 '97 AT4
keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 8
- Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
- Auto: Omega B
- Bydlisko: Trebišov
Re: X20XEV high voltage chyby
Záhada vyriešená po výmene sviečok zmizli všetky chyby ktoré boli "high voltage" .
Ale teraz sa omega po zohriatí sama vypne a naštartuje sa až o hodinu...
Ale teraz sa omega po zohriatí sama vypne a naštartuje sa až o hodinu...
- macil
- Admin
- Príspevky: 36817
- Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
- Auto: Astra J
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Furča
- Kontaktovať používateľa:
Re: X20XEV high voltage chyby
Zaujímavé, no myslím, že pri výmene sviečok sa len pohýbalo s kabelážou, tak sa to zas správa inak.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷