X20XEV high voltage chyby

Moderátor: dulo

Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov

X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa Niklix »

Zdravim, moja omega je nepojazdna a ukazuje tieto chyby :

15 Coolant temperature sensor Voltage high
21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high
38 Oxygen sensor circuit Voltage high
56 Idle air control Voltage high
71 Intake air temperature sensor Voltage high
73 Mass air flow temperature Voltage low

Kedže predpokladam že nemohli všetky tie diely odísť naraz tak myslím že bude problem niekde v elektrine .
Auto je v "servisnom režime" a svieti mi kontrolka motora.
Viete mi niekto poradiť čo stým? Odišla RJ ?

ďakujem za rady :)
Používateľov profilový obrázok
alcom1234
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 2547
Dátum registrácie: 18 Nov 2010, 07:52
Auto: Iná značka
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko alt: Slovenský Grob
Bydlisko: Košice / Bratislava
Kontaktovať používateľa:

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa alcom1234 »

Prebijajuci alternator by to nemohol byt? Ked je vsade "voltage high"...
Opel Astra K '20 F12SHL - ex
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa macil »

Voltage high spravidla znamená prerušený obvod.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa Niklix »

ako by sa dal skontrolovať ten alternátor ? Treba ho vybrať vonku ?
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa macil »

Jednoducho, zmeriaš napätie na baterke pri naštartovanom motore, pri rôznych otáčkach. Ale toto nebude problém prebíjajúceho alternátora. To by ti o.i. signalizovala aj kontrolka dobíjania.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa Niklix »

Idem to teda skúsiť , ak máte nejake nápady tak píšte :)

EDIT : alternátor skontrolovaný, ukazuje stálych 14,1 v pri rôznych otáčkach.
Používateľov profilový obrázok
dulo
Moderátor
Moderátor
Príspevky: 22007
Dátum registrácie: 20 Jún 2007, 10:46
Auto: Vectra B
Bydlisko: Levoča
Bydlisko: Levoča

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa dulo »

Tak kabeláž bude asi v háji
VeBe X18XE Caravan Sport
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa macil »

Niekto tu už, tuším, mal problém s rozpadnutou kabelážou. :rozmyslam:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
peteri.numelin
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
Príspevky: 5197
Dátum registrácie: 24 Sep 2012, 18:58
Auto: Omega B
Bydlisko: Bratislavská Petržlenka

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa peteri.numelin »

Áno. Ale to sa týkalo motora V6 (X25XE a X30XE) a vedenia hlavného káblového zväzku tesne nad výfukovým potrubím v časti medzi motorom a kabínou.
Rovnako zlé umiestnenie káblov je aj vo Vectre B 2,5 V6.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O
Vectra 2,5 V6 '97 AT4
keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 8
Dátum registrácie: 20 Nov 2013, 17:15
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa Niklix »

Záhada vyriešená :D po výmene sviečok zmizli všetky chyby ktoré boli "high voltage" .

Ale teraz sa omega po zohriatí sama vypne a naštartuje sa až o hodinu... :cry:
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36817
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Re: X20XEV high voltage chyby

Príspevok od používateľa macil »

Zaujímavé, no myslím, že pri výmene sviečok sa len pohýbalo s kabelážou, tak sa to zas správa inak.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/859142_4.png[/fimg]
Opel Astra F-CC, X18XE [fimg=50,10]http://images.spritmonitor.de/221164_4.png[/fimg]
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Napísať odpoveď

Návrat na "OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - ELEKTRO"