Skočiť na obsah


Pokročilé hľadanie
  • Obsah fóra ‹ OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA ‹ OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - ELEKTRO
  • Zmeniť veľkosť písma
  • Verzia pre tlač
  • Staň sa VIP členom
  • FAQ
  • Registrovať
  • Prihlásenie

X20XEV high voltage chyby

Moderátor: dulo

Odoslať odpoveď
Príspevkov: 11 • Stránka 1 z 1
  • Odpoveď s citáciou

X20XEV high voltage chyby

Poslaťod Niklix » 20 Sep 2015, 12:17

Zdravim, moja omega je nepojazdna a ukazuje tieto chyby :

15 Coolant temperature sensor Voltage high
21 Throttle position sensor (TPS) Voltage high
38 Oxygen sensor circuit Voltage high
56 Idle air control Voltage high
71 Intake air temperature sensor Voltage high
73 Mass air flow temperature Voltage low

Kedže predpokladam že nemohli všetky tie diely odísť naraz tak myslím že bude problem niekde v elektrine .
Auto je v "servisnom režime" a svieti mi kontrolka motora.
Viete mi niekto poradiť čo stým? Odišla RJ ?

ďakujem za rady :)
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 20 Nov 2013
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod alcom1234 » 20 Sep 2015, 13:01

Prebijajuci alternator by to nemohol byt? Ked je vsade "voltage high"...
Opel Astra K '20 F12SHL
Opel Vectra C '06 Z19DTH
Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Obrázok užívateľa
alcom1234
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
 
Príspevky: 2524
Registrovaný: 18 Nov 2010
Bydlisko: Košice / Bratislava
Auto: Viac Oplov
Bydlisko: Bratislava
Bydlisko alt: Slovenský Grob
  • Internetová stránka
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod macil » 20 Sep 2015, 13:07

Voltage high spravidla znamená prerušený obvod.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Obrázok užívateľa
macil
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
 
Príspevky: 35950
Registrovaný: 25 Feb 2006
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
  • Internetová stránka
  • ICQ
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod Niklix » 20 Sep 2015, 13:19

ako by sa dal skontrolovať ten alternátor ? Treba ho vybrať vonku ?
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 20 Nov 2013
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod macil » 20 Sep 2015, 13:22

Jednoducho, zmeriaš napätie na baterke pri naštartovanom motore, pri rôznych otáčkach. Ale toto nebude problém prebíjajúceho alternátora. To by ti o.i. signalizovala aj kontrolka dobíjania.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Obrázok užívateľa
macil
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
 
Príspevky: 35950
Registrovaný: 25 Feb 2006
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
  • Internetová stránka
  • ICQ
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod Niklix » 20 Sep 2015, 13:37

Idem to teda skúsiť , ak máte nejake nápady tak píšte :)

EDIT : alternátor skontrolovaný, ukazuje stálych 14,1 v pri rôznych otáčkach.
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 20 Nov 2013
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod dulo » 23 Sep 2015, 09:57

Tak kabeláž bude asi v háji
VeBe X18XE Caravan Sport
Obrázok užívateľa
dulo
Moderátor
Moderátor
 
Príspevky: 22007
Registrovaný: 20 Jún 2007
Bydlisko: Levoča
Auto: Vectra B
Bydlisko: Levoča
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod macil » 23 Sep 2015, 12:55

Niekto tu už, tuším, mal problém s rozpadnutou kabelážou. :rozmyslam:
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Obrázok užívateľa
macil
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
 
Príspevky: 35950
Registrovaný: 25 Feb 2006
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
  • Internetová stránka
  • ICQ
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod peteri.numelin » 24 Sep 2015, 11:37

Áno. Ale to sa týkalo motora V6 (X25XE a X30XE) a vedenia hlavného káblového zväzku tesne nad výfukovým potrubím v časti medzi motorom a kabínou.
Rovnako zlé umiestnenie káblov je aj vo Vectre B 2,5 V6.
Omega MV6 '98 AT4 - N2O
Vectra 2,5 V6 '97 AT4
keď budem veľa papať a vyrastiem, kúpim si VXR8 Bathurst S
Obrázok užívateľa
peteri.numelin
Opelclub VIP člen
Opelclub VIP člen
 
Príspevky: 5197
Registrovaný: 24 Sep 2012
Bydlisko: Bratislavská Petržlenka
Auto: Omega B
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod Niklix » 27 Sep 2015, 10:28

Záhada vyriešená :D po výmene sviečok zmizli všetky chyby ktoré boli "high voltage" .

Ale teraz sa omega po zohriatí sama vypne a naštartuje sa až o hodinu... :cry:
Niklix
Nový užívateľ
Nový užívateľ
 
Príspevky: 8
Registrovaný: 20 Nov 2013
Auto: Omega B
Bydlisko: Trebišov
Hore

  • Odpoveď s citáciou

Re: X20XEV high voltage chyby

Poslaťod macil » 27 Sep 2015, 11:33

Zaujímavé, no myslím, že pri výmene sviečok sa len pohýbalo s kabelážou, tak sa to zas správa inak.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Obrázok užívateľa
macil
Admin - Opelclub VIP člen
Admin - Opelclub VIP člen
 
Príspevky: 35950
Registrovaný: 25 Feb 2006
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
  • Internetová stránka
  • ICQ
Hore


Odoslať odpoveď
Príspevkov: 11 • Stránka 1 z 1

Späť na OMEGA, SIGNUM, INSIGNIA - ELEKTRO

Kto je on-line

Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia

  • Obsah fóra
  • Tím • Vymazať všetky cookies fóra • Všetky časy sú v GMT + 1 hodina
POWERED_BY
Slovenský preklad:phpbb.sk.