Stránka 1 z 1

Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 14 Dec 2014, 21:59
od Mr.I
Caute ,mam omegu 2.5 DTi 110kW a chcem sa spitat ci treba pri vymene vahy vzduchu,samozrejme za original bosch, treba zajst do Oplu nech ju nastavia ,alebo ju staci len nahodit na sanie

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 14 Dec 2014, 22:40
od Mr.I
Fakt mi nikto neporadi,ja viem je dost neskoro,ale skôr sa nedalo a zajtra idem poslat naspat novu vahu ako reklamacku lebo ide horsie nez ta stara pokazena :neviem:

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 14 Dec 2014, 22:47
od Signum
netreba nič nastavovať

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 14 Dec 2014, 22:52
od Mr.I
Takze je urcite pokazena,vdaka za odpoved :dakujem:

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 15 Dec 2014, 12:12
od dulo
Tak stačí len vymeniť kus za kus :smoker:

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 16 Dec 2014, 20:56
od Mr.I
A este mi poradte kto ma take iste auto s takym motorom ako ja,potrebujem informacie

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 16 Dec 2014, 22:33
od dulo
ohľadom čoho?
Treba byť konkrétnejší

Re: Výmena vahy vzduchu

PoslaťNapísal: 16 Dec 2014, 23:51
od Mr.I
Ohladom vahy vzduchu ze ake ma mat hodnoty,lebo mam teraz dve,staru a novu,alebo nieco co mi predali ako novu vahu vzduchu,ale aj po vymene mi auto stale netaha,dokonca ta stara vaha ide po precisteni vatovou tycinkou lepsie ,ako ta nova a dnes som bol v opli na diagnostike kde mi vlastne nepovedali nic,asi malo vyskoleny personal :shock: ,kde mi stale tvrdil ze motor ziadnu chibu neukazuje,ale aby som sa dostal k pointe,ta vaha hadzala vseliake udaje po nastartovani motora ktore mi ani na ich original pocitaci nevedeli porovnat zo spravnymi udajmi,takze mam dve vahy vzduchu ktore nejdu,niekto bi namietal ze chiba moze bit v hocicom inom,ale ked nato idem logicky,stara vaha po precisteny ide lepsie ako ta nova a auto zhltlo pol nadrze na priblizne 250 kilometroch,to uz bola sprotreba v porovnani z nakladakom,a ked vezmem v uvahu ze ta nova vaha vzduchu bi bola teoreticky dobra tak preco potom ide este horsie nez ta stara co nepotahne motor aj ked turbo fuci ako priemiselny visavac,inac len pre presnost turbo je nove a po precisteni tej starej vahy auto islo asi dva dni ako strela a potom zase to iste,takze turbo je v poriadku,,diagnostika ukazovala hodnoty vahy vzduchu na volnobeh 367 a stupalo to z otackami priblizne do 460 na 3500 otackach,ale nemam to z cim porovnat,,,a este otazka mimo pre majitela takého istého motora co mam ja,ze odkial ide kratka hadica asi 20cm do sacej hadice medzi filtrom(vahou vzduchu) a turbom,inac ja viem ze z motora ale z akej casti a preco mi s tade kvape olej rovno do turba,respektive na zem,myslim ze v nasavani bi nemal bit olej