rozprasovacie ostrekovace Insignia
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 9455
- Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
- Auto: Nemám auto
- Bydlisko: Nové Zámky
- Bydlisko: Okres Nove Zamky
jednoducho ten navod j uplne presny a pokial ide o vybratie tych trysiek tak ja som pouzil kladivo a handru.... Zlahka klepnut a hotovo(este mozno trosku namocit okolie trysky keby nahodou tam je prach ktory to drzi) vela stastia teraz opatrne je chladno a mohlo by to lahko prasknut
plus plus korea :D
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- clio1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 684
- Dátum registrácie: 06 Aug 2009, 12:16
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Zvolen
- Kontaktovať používateľa:
jupaza1 napísal:Mám Ti ho požičať, len ako? Vyrobil som si ho podľa linku čo som Ti dal - nič zložité
Dakujem Juraj velmi mi to pomohlo este raz dakujem mas u mna kavu!
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
- jupaza1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1957
- Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko alt: Bytča a okolie
- Bydlisko: Źilina
nieje zač, aj nabudúce
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
- clio1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 684
- Dátum registrácie: 06 Aug 2009, 12:16
- Auto: Zafira A
- Bydlisko: Zvolen
- Kontaktovať používateľa:
ináč asi si vytlačím fotku toho prípravku a pojdem to ukázať do oplu v BB... škoda že som im nebol ukázať ten prípravok chcel by som vedieť ako by sa tý mudrci tvárili....
Opel Zafira-A, 2.2 DTI, r.v. 2003
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
Opel Zafira-A, 1.8i, 85 kw, r.v. 2000 - ex
Škoda Felícia Combi 1.3 MPI, 50kw, r.v. 1996 - ex
Toyota Carinna II, 1.9D, 51kw, r.v. 1987 - ex
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29187
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
ja som ich nastavil pomocou kavovej lyzicky, ked sa pozries na samotnu trysku, tak v tom velkom plastovom tele, je ta strbina, ta strbina je spojena s tym velkym plastovym telom len tak ledabolo, ked zatlacis na niektoru zo stran tej vnutornej casti, v ktorej strede je ta strbina, tak sa ti to naklopi, musis vynalozit kus vacsiu silu, ale ide to. Ja som si pomohol, ako som pisal, opakom kavovej lyzicky, ale ide to aj tenkym skrutkovacom... len s tym pozor, aby si si nedonicil plast, preto je lepsie pouzit nieco tupsie, nie s tak ostrymi hranami. Skusal som si vyrobit aj ten nastroj, aky tu bol doporuceny, ale s tym mi to akosi neslo (mozno som to mal zle vymerane).
PS: tu trysku som nastavoval este pred tym, ako som ju namontoval na auto, predsa sa da lepsie uchopit, ako to tlacit v aute (obzvlast este v takej zime, kde su plasty zkrehnute) ... vela stastia
PS: tu trysku som nastavoval este pred tym, ako som ju namontoval na auto, predsa sa da lepsie uchopit, ako to tlacit v aute (obzvlast este v takej zime, kde su plasty zkrehnute) ... vela stastia
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29187
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
mne na Corse C aj na dialnici pri 120km/hod... otestovane hned po montazi. Mne sa ale stava, ze ked mam menej vody v ostrekovaci, proste len tak posledne 2-3 deci, tak sa mi znizuje tlak, a na starych ostrekovacoch to uz striekavalo poslabsie.. uvidim ako to bude na tychto, ale predpokladam ze rovnako. Zaklad je mat asi co najviac vody v nadobke pre ostrek okna a aj dobru pumpu.
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
tu strbinku si myslel tu bodecku co je nad pasikom odstrekovacu?
http://pladman.sweb.cz/6ei0-39.jpg
http://pladman.sweb.cz/6ei0-39.jpg
ShadowSong & Peter
OPEL ASTRA G Z16XE rv. 2000
OPEL ASTRA J 1.4T 2011
OPEL ASTRA G Z16XE rv. 2000
OPEL ASTRA J 1.4T 2011
- bukelo
- Moderátor
- Príspevky: 29187
- Dátum registrácie: 24 Jan 2008, 10:08
- Auto: Iná značka
- Bydlisko: Banská Bystrica
asi bude lepsie ked to znazornim:
Oranzovo oznacena cast je ta, ktora sa dokaze naklopit do lubovolneho uhla.
Ked zatlacis zhruba rovnako velkym predmetom, na cast, ktoru som oznacil cervenou farbou, tak sa ti zmeni uhol sklonu strbiny, a tym padom ti prud vody vystrekne na vyssi bod na skle. Samotna tryska, teda cele to cierne co je na fotografii je stale na svojom mieste, sklon sa meni len na tej vnutornej casti.
PS: Ak by si zatlacil na spodnu cast oranzoveho kruhu, tak sa ti naklopi dole. (Vyuzijes, ked velmi zatlacis pri prvom pokuse o nastavenie, a takmer sa ti preklopi to vnutro priam az do nepouzitelnej polohy )
Oranzovo oznacena cast je ta, ktora sa dokaze naklopit do lubovolneho uhla.
Ked zatlacis zhruba rovnako velkym predmetom, na cast, ktoru som oznacil cervenou farbou, tak sa ti zmeni uhol sklonu strbiny, a tym padom ti prud vody vystrekne na vyssi bod na skle. Samotna tryska, teda cele to cierne co je na fotografii je stale na svojom mieste, sklon sa meni len na tej vnutornej casti.
PS: Ak by si zatlacil na spodnu cast oranzoveho kruhu, tak sa ti naklopi dole. (Vyuzijes, ked velmi zatlacis pri prvom pokuse o nastavenie, a takmer sa ti preklopi to vnutro priam az do nepouzitelnej polohy )
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina
- ShadowSong
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 371
- Dátum registrácie: 17 Júl 2010, 12:41
- Auto: Astra G
- Bydlisko: Žilina
- Bydlisko: Žilina