Zdravím mám problém s motorčekom ktorý pracuje opačne . Keď zapnem cirkuláciu v aute (tlačidlo MAX svieti) čiže by mala byť tá klapka otvorená a mala by nasávať iba vzduch z auta je to presne naopak . Je zavretá a vzduch nasáva z vonkajšieho prostredia. Neviete či by sa motorček dal neako prepolarizovať aby to fungovalo ako má ? Chcem aby bola klapka otvorená pri zapnutí tlačidla a aby iba vtedy nasávala vzduch z vnútra auta , a zas keď je tlačidlo v normálnom vypnutom stave čiže nesvieti aby bola klapka zavretá a nasávala vzduch z vonku.
Zdravím mám problém s motorčekom ktorý pracuje opačne . Keď zapnem cirkuláciu v aute (tlačidlo MAX svieti) čiže by mala byť tá klapka zatvorená a mala by nasávať iba vzduch z auta je to presne naopak . Je otvorená a vzduch nasáva z vonkajšieho prostredia. Neviete či by sa motorček dal neako prepolarizovať aby to fungovalo ako má ? Chcem aby bola klapka zatvorená pri zapnutí tlačidla a aby iba vtedy nasávala vzduch z vnútra auta , a zas keď je tlačidlo v normálnom vypnutom stave čiže nesvieti aby bola klapka otvorená a nasávala vzduch z vonku.
Niekto to zle poskladal
Astra J GTC OPC Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
potom som to len zle nazval ... tou klapkou som myslel ten klobuk ktory je ovladany motorčekom ... ale ma to logicky pracovať tak ako som pisal ... aspoň som to čital aj na inych forach
Ako to ? ... ja som túto klapku začal riešiť kvôli zahmlievaniu okien ....nedávno sa mi proste začali rosiť sklá nehorázne... teraz som ju zavrel a odpojil to tiahlo pretože keď bola otvorená sklá sa nenormálne rosili ... a teraz je to v poriadku ...