Ahojte,
kúpil som Astru G 2006, 1.4 benzín 66kW. Má najazdených 240 000km.
Keď beží motor, ide od neho taký rapotavý zvuk.
Bol som s tým v servise a na základe zvuku mi povedali, že treba vymeniť vačky sania, vačky výfuku, váhadlo, zdvihadlo, tesnenie veka ventilov a rozvodovú sadu.
Máte s tým nejaké skúsenosti?
Ťažko mi veriť že po 240 000km treba toto meniť. V servise mi povedali, že tieto motory majú životnosť okolo 120 000km že sa nečudujú. To sa mi zdá ale hlúposť.
Ďakujem.
Chybné vačky/ventily (Astra G)
Moderátori: bukelo, buci_vectra
- langdon2
- Admin - Opelclub VIP člen
- Príspevky: 23038
- Dátum registrácie: 16 Jan 2008, 16:10
- Auto: Insignia
- Bydlisko: Nitra
- Bydlisko: Nitra
Re: Chybné vačky/ventily (Astra G)
Vymen rozdovody a bude to dobre.
Komplet celu sadu. retaz, sponovak, klzne listy a idealne aj ozubene koliecka. Bude k tomu treba aj tesnenie pod prsia, a pod veko ventilov. A rovno daj aj novy olej a filter.
Komplet celu sadu. retaz, sponovak, klzne listy a idealne aj ozubene koliecka. Bude k tomu treba aj tesnenie pod prsia, a pod veko ventilov. A rovno daj aj novy olej a filter.
Opel Insignia 2,0Cdti
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Opel Astra G 1,4 16V ex...
Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti...
palubne pc. a tempomaty do Oplov
diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov