P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Používateľov profilový obrázok
Jenu24
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 22 Mar 2017, 18:59
Auto: Astra H
Bydlisko: Bratislava

P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviation

Príspevok od používateľa Jenu24 »

Zdravim. Tak som sa konecne odhodlal zaregistrovat sa a skusit stastie tu ;) Verim ze sa tu najdu nejake tipy, co s tym, pripadne u niekoho spolahliveho v Bratislave. Uz som do tejto 12rocnej astri investoval nemaly peniaz a frustruje ma ze ma nechava v stichu :/ ked potrebujem vykon.
Asi 2 roky mam auto v stave, ked pri vacsiej rychlosti a zatazi hadze nudzovy stav. Vacsinou je to rychlejsia jazda na dialnici. Cez OPCOM som nasiel tuto chybu: P0234 (negative deviation), ci je zrejme pretlak turba. Clankov a na P0243 je po internete dost (vratane tohoto fora), zial neviem sa pohnut dalej.

Navstivil som niekolko servisov
september 2016 / 1. servis robili nasledovne ukony:

kontrola solenoidu (vraj sa hybe)
precistenie nasavacich klapiek
precistenie EGR ventilu
chybu sa im nepodarilo odstranit a rozlucili sme sa

marec 2017 / 2. servis mi odporucili:
repas truba, bol tam unik oleja a rozhaseny stred (nastavene PASS: 98.9%)
vymena filtrov, oleja...

nezavisle od tejto chyby som este menil:
bateria
starter
rozvody
ticky stabilizatorov
radio
brzdy
filtre
nove penu 17''
a samozrejme olej pravidelne ;)

Chyba sa stale objavuje. Tak som auto zobral na D1tku s opcomom a nahral som live data. Nahral som 4 minuty, z toho nudzak hodilo asi v prvej tretine. Spravil som aj zopar grafov. Zaujimave mi prisli udaje z EGRka, ktore bolo v septembri cistene. Moze EGRko polroka po precisteni hadzat taketo nezmysly?

prilohy grafy jpg:
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ4spV73cQkpPNlc3NWR6bDQ
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ4spV73ceFhtZXBOMnlxdnM
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ4spV73cc2pqekNWb1NMOHc
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ4spV73cVDJFX3FGaXVPSjA

priloha ilve data v XLSX:
https://drive.google.com/open?id=0BxJjJ4spV73cQXZPYUtTTWRjQXc

Dakujem, Jan
otto
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 482
Dátum registrácie: 10 Feb 2008, 11:47
Auto: Vectra B
Bydlisko: Topoľčany
Bydlisko: topolcany

Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio

Príspevok od používateľa otto »

maš vysoky plniaci tlak turba .prekročenie maximalnej hranice .hladaj chybu okolo podtlakoveho regulatora.
Používateľov profilový obrázok
Jenu24
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 2
Dátum registrácie: 22 Mar 2017, 18:59
Auto: Astra H
Bydlisko: Bratislava

Re: P0234 - Boost Pressure Control Circuit Negative Deviatio

Príspevok od používateľa Jenu24 »

Dakujem za reakciu. Ano ten tlak je skoro stale vacsi nez auto ziada (graf2). Nieje nahodou, podtlakovy regulator turba sucastou samotneho turba? Cele bolo pred tyzdnom na repasi, malo by byt ok. Subjektivne mam pocit ze auto proste netaha v nizsich tackach na prvom a druhom prevodovom stupni (v porovnani s inymi 74kw autami). A tie data EGRka su uplna zahada (graf4). Akokeby EGR robilo presny opak, ako dostava prikazy. Cistene bolo v septembri.
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"