Zdravim vas, chalani, poziadal by som vas o radu. s astrickou kombi uz lietam 6 rokov a kedze ma pri mne velmi vela prace, pravidelne sa o nu staram. Posleddnu dobu mi dost lezie na nervy znacne dunenie, obzvlast vzadu, ked prekracujem 2500 otácok (dialnica) a po sto kilakoch je rodinka vzadu znacne ohucana. Pred tým ako zacnem menit diely od zadu jeden po druhom, by ste mozno mali niekto radu alebo skusenost, ci sa da trafit do cierneho. Auto ma uz nalietane 270 tis. a okrem beznych servisov ma nikdy nenechala na holickach a tie prasule co som do toho uz podaval (retaz, pumpa, rep.altern,) nechcem stratit len preto, ze to huci.. myslite ze je to normalne pri takom najazde, alebo pomoze len vymena tlmica vyfuku atd.. pripadne, myslite, ze by sa na hlucnosti mohla prejavit aj zdeformovana zadna doska nad rezervou? dik za nazory..
[color=#408000]Opel Astra, Station wagon, 1.3 cdti,
Ten hluk ide od motora v tom otackovom spektre a len v nom ako spominas? Ked stojs na mieste a vytocis to na 2500? Rozne rychlosti vs. rychlostne stupne?
no, teraz ked o tom pises, tak pravdu povediac, ked idem mestom a vytacam mensie rychlosti myslim, ze vtedy to je asi kratkodobe, ze si to mozno neuvedomujem, ze to zaduni, takze skor sa to v tom meste strati, na mieste, nejak veru ani nevadi, ani to nikde neprdi, ale na dialnici, presne nad 130 km/h, na sestke, vzadu nepocujes vlastne slovo. (mal som seknute v krizoch a musel som sediet, teda skor pololezat vzadu s malým) a poviem vam, nejaku tu zvysenu hlucnost beriem, ale hento bol des. a akosi som pochopil moju drahu, ze to ozaj hucí. pritom staci klesnut zo 133 na 129 a je to hned lepsie. vpredu je ta hlucnost na hrane.. a mensia ako vzadu. potrubie je bez hrdze a na "obale?" zadneho tlmica je zvar v tvare L, 10x10cm akoby uz donho bolo pozerane. Ci odtial niekdo ukradol priecku neviem.. ci by sa niekomu hodila, ..byvaly mechanik hovoril, ze mu nic neni,(ale tie prekusane kable najst mohol, nenasiel on nasiel iny) ten terajsi tiez nejak krci ramena.. nejak som asi naivne myslel, ze ked sa vycisti egr, tak to bude ok, ale tudy asi cesta nevede. Naokolo auta, ked pocuvnem, taha ma to len k tomu zadku.. len proste nechem kupovat zbytocne ten tlmic, ked je to povedzme normalna mucha astry s tymto motorom.. cize, ak mozem par decibelikov ziskat novym tlmicom tak to asi vymenim, len som si neni isty, ci novy tlmic ozaj bude tichsi..
[color=#408000]Opel Astra, Station wagon, 1.3 cdti,
a mozno by som este doplnil, ze niekedy (nezavisle od teploty motora, ale mam pocit akoby od pocasia) jazdi tichunko, hladko, výkonne a niekedy, ako by si povedala, "dneska sa mi nechce, dam ti len 90 percent vykonu." a vtedy je aj hlucnejsia-od motora, tak trochu ospalejsia..nevravim ze ma zrovna dava do nudzoveho, len to neni to ono.
[color=#408000]Opel Astra, Station wagon, 1.3 cdti,
len take male resume.. trojrocne zimaky som vymenil za nove a kusok hlucnosti do 50-60 km/h znacne zmizlo. Nasledovala vymena tlmica vyfuku, kupil som ten polmostrov. Pri tych otackach nad 2500 to utlmilo, ale uprimne som cakal nieco viac. To dunenie zostáva, hlavne v rozmedzí 1500- 1800, cize ked chcem ist na styrecke 55, tak je to pekny des.. ak mate dake tipy, potesia.
[color=#408000]Opel Astra, Station wagon, 1.3 cdti,