Zdravim. Hladam sikovneho cloveka v KE a okoli, ktory by mi vymenil huciace lozisko v prevodovke. Podla skusenosti z ceskeho fora sa to da spravit bez demontaze prevodovky. Vdaka.
Krutil som sa okolo toho. Podla info co mam, boli v roku 2012 pridane 2 mazacie kanaliky aby sa zabranilo resp. zmensilo opotrebovanie lozisiek vplyvom degradacie/mnozstvom olejovej naplne. Ale konstrukcne by mali byt identicke.
Okrem toho je tam mozny problem v predpati na lozisku pre 1,2,5 a 6 stupen - to je to, ktore huci mne.
Ja osobne idem zatial len menit toto nakolko ine problemy nemam.
Este jeden dodatok, kedze sa to dost riesi na cekom fore, dovolim si zacitovat:
"Zdravím, nedalo mi to a zaregistroval jsem se abych mohl také přispět troškou do mlýna. O tomto problému zde jsem se dozvěděl od kamaráda Jirky v podstatě náhodou jen díky tomu, že stejný problém řešíme na jiném Oplím fóru. K problému jsem zjistil následující a nejspíš Vám to zde pomůže: V roce 2012 změnil OPEL náplň převodovky z důvodu potíží s ložisky z oleje GM 1940182 (červený) na olej GM 1940004 (žlutý). Nový GM 1940004 je v podstatě přebalený olej Tutela car technyx SAE 75W-85 API GL4+, dále jsem zjistil předepsaný proběh 60 000 km na výměnu původního oleje GM 1940182 neboť předčasně degraduje při kroutících momentech nad 200 Nm...... Použitím nového oleje GM 1940004 se tento jev naprosto vyloučil - u tohoto oleje dochází k degradaci až při kroutících momentech nad 2400 Nm..... Protože mám Vectru C s touto M32WR a zatím bez příznaků i tak zítra kupuji Tutelu a měním...."
Ja mám za sebou opravu v PK auto Poprad 1,5 dňa, cena 289 € - sada ložísk, prevodovkový olej, spray, čistič. Astra J ST 1.4 NET 48000km r2011 Cena je 50% za diely + spotrebný materiál, zvyšok OPEL zo záruky 3.-6.rok. Konečne ticho .Podľa šéfa servisu robili ešte len 6 prevodoviek.
Tých "len" 6 prevodoviek príde aj mne málo. V mojom okolí sme 3 majitelia J 1,4 NET a menili to dvom Možno ďalším ten hluk nevadí. Špecifikáciu ani objem oleja neviem, mal som sa spýtať. Teraz som rád, že jazdím a na počudovanie hladko radím Musí to vydržať ešte rok, potom už to bude na ďalšom majiteľovi
Tiež mám prevodovku M32. Pri radení z 1 do 2 ide zaradiť 2 ťažšie a niekedy, akoby nechcela rýchlosť zapadnúť. Tiež, na 2 prevodovka hučí viac ako na iných prevodových stupňoch. Je tam počuť iný zvuk závislý od rýchlosti. Do 3 ide tiež zaradiť ťažšie, ale tá ide oproti 2 tichšie. Na 5 a 6 tento zvuk tiež nejako nie je počuť. Na nich sa zase rýchlostná páka pri rozbiehaní, alebo ubratí plynu pohybuje v rozmedzí cca 1 cm. Nemali by ste niekto čas sa na tom na chvíľku previesť, aby som vedel aj Váš názor? Mám Astru H, 1,9CDTI, 110kw, ročník 2009.
Podla symptonov je to jasne - ak huci, hybe sa paka tak minimalne lozisko na spodnom hriadeli je KO. Casom sa k tomu prida bzucanie loziska na vstupe atd.
Toto je nezvratny proces, nutna vymena za inu prevodovku alebo repas. Odporucam repas - jednak do 500 eur prevodovku nezozenies ... a ak ano, nevies kolko vydrzi.
Zdravim, chcem sa s vami tiez poradit. Mam astra J 1,4 turbo 2010 a tiez som mal problem s loziskami pri cca 45 tis. km, konkretne 5.-6. prev. stupen. Loziska mi vymenili v MaH nitra, ale ako to zlozili, tak sice 5. aj 6 tka uz utichli, ale huci cela prevodovka, je jedno co mam zaradene (alebo vyradene), pocut od od zhruba 20 km/hod. a so stupajucou rychlostou to narasta, je to take mechanicke trenie. Hlavne teraz v zime je to katastrofa. Ked prejdem cca 30 km, postupne to utichne a pocut to uz len ked zaradim 5. alebo 6-tku a pridam plyn. Znami hovoril ze to moze byt vacsia vola v ozubeni, ked sa zohreje, vôla sa zmensi... tak ci tak , je to fakt dost pocut. Neviem ci im to mam dat znova rozobrat, lebo oni tvrdia, ze je to v poriadku a ze si to musi "sadnut" na tych novych loziskach, ale od opravy som presiel asi 30 tis. km a huci to (aspon teraz v zime) ovela viac... videl som tu nejaky link na servis prevodoviek v detve, mate s nim skusenosti ?... lebo tí v Nr su motaci.....
Ako pise macil - reklamuj to, toto je odflaknuta robota.
Ja som daval na repas do detvy - zmizol hluk aj pohyb paky, zaruka 2 roky. Odvtedy mam najazdene malo - asi 3-4 tisic ale ziadne negativne prekvapenie sa nekona.
To este niekto chodi do toho NR Oplu? Preboha. ani len diely tam nekupujem. radsej si po ne idem do TT.. NR opel je total zumpa, nech sa na mna nik nehneva!!!
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov