neznáma chyba pri nahriatí motora
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Kežmarok
neznáma chyba pri nahriatí motora
Neviete mi poradiť? Mám opel astra g caravan 1999. Kým jazdím na chladný motor t.j. do 90 stupňou auto sa správa normálne, bez akých koľvek problémov. Akonáhle sa motor mahreje tak mi klesne otáčkomer na 0 a vyhodí mi to kontrolku chladenie a motor ide prerušovanie, ako by mal práve zdochnúť, alebo lepšie povedané, ako keby mu dochadzala nafta. Kým v takomto prerušovanom režime idem nad 40 rýchlosť a pridávam alebo držím rýchlosť, kedže otáčky mi stále ukazuju nulu tak ten motor nepočujem blbnúť, počuť to je keď rýchlostne začnem klesať pod 40 a práve spomaľujem. Pri zastavení auta napríklad na semafóre mám pociť, že to ide každú chvílu zdochnúť. Pri voľnobehu po takých 5 min. to aj zdochne a musím štartnúť odznova. Vymenil sa palivový filter, a tiež palivové čerpadlo je v poriadku. Diagnostika nič neukazala. Poraďte čo s tým ďalej, pretože nemám chuť meniť súčiastku po súčiastke.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Kežmarok
tak len v sratke najkôr som ho dal robiť kamarátovi, ktorý ho posunul tiež nejakým borcom, hodili ho na počítač a neukazalo nič. Kedže som videl, že sa trápi z dohľadávaním chyby tak som ho zobral preč a dal k inému borcovi, ktorý ho tiež hodil na počítač neukazalo apsolútne nič. tak zahlásil že to bude v čerpadle. Skôr ako som súhlasil z výmenou čerpadla, tak som čerpadlo zobral na premeranie do KK a tam čuduj sa svete všetko je v poriadku, Za premeranie som dal 150 eur a tak som úplne na začiatku. Pred mesiacom do mna nacúval jeden blázom a roztrieskal mi chladič. Bol menený nový chladič aj klimatizácia zatial som ju nedal naplniť, a tak som si myslel že problém je práve v tom, lenže toto mi robievalo už pred buračkou, ale vtedy to bolo tak raz za mesiac teraz je to pri každej jazde. T
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 6
- Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: Kežmarok
1,7 dizlak 50 kW. Takže ak tomu dobre rozumiem mam tam aj takú malu chybičku, že remeň na alternátore mi stále píska aj keď je nový aj po dotiahnutí, cca tak mesiac vydrží a potom znova začne pískať, menil som ho snad už 5 krát počas zimy, kedže to robieva výlučne v zime a stále mi to robí, kamarát povedal, že to može byť aj alternárom a práve toto môže mať s tým súvis? Totiš ten remeň má tendenciu počas jazdy sa stále uvolniť a treba ho neustále doťahovať. Už to bolo riešené aj tak, že mi tam dali namiesto 10tkového remeňa 12stkovy a nepískalo to vydržal celý rok, no až ked mi po búračke menili chladič tak zistili, že ten remeň síce nepískal, ale bol taký uvolnený že doslova lietal a už ho nebolo možné dotiahnúť.............
Naposledy upravil/-a Cirkus v 17 Nov 2011, 11:08, upravené celkom 1 krát.
- jupaza1
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 1957
- Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
- Auto: Vectra C
- Bydlisko alt: Bytča a okolie
- Bydlisko: Źilina
skontroluj všetky remenice, či nie sú pridreté, nehučia, či nevydávajú čudné zvuky, lebo remeň, keď píská, tak preklzuje
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 20
- Dátum registrácie: 30 Júl 2012, 12:53
- Auto: Astra F
- Bydlisko: Trenčín
Re: neznáma chyba pri nahriatí motora
Ja mám tiež rovnaký problém. Diagnostika vypísala čidlo teploty oleja a nejakých volnobežných otáčok. Vymenil som čidlo oleja a aj vody a problém pokračuje. Neviete prosím, čo ďalej? Motor je DTI 60kw.
Astra f C14NZ, Twingo, BMW 750iL, Fiat 126.