neznáma chyba pri nahriatí motora

Moderátori: bukelo, buci_vectra

Cirkus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

neznáma chyba pri nahriatí motora

Príspevok od používateľa Cirkus »

Neviete mi poradiť? Mám opel astra g caravan 1999. Kým jazdím na chladný motor t.j. do 90 stupňou auto sa správa normálne, bez akých koľvek problémov. Akonáhle sa motor mahreje tak mi klesne otáčkomer na 0 a vyhodí mi to kontrolku chladenie a motor ide prerušovanie, ako by mal práve zdochnúť, alebo lepšie povedané, ako keby mu dochadzala nafta. Kým v takomto prerušovanom režime idem nad 40 rýchlosť a pridávam alebo držím rýchlosť, kedže otáčky mi stále ukazuju nulu tak ten motor nepočujem blbnúť, počuť to je keď rýchlostne začnem klesať pod 40 a práve spomaľujem. Pri zastavení auta napríklad na semafóre mám pociť, že to ide každú chvílu zdochnúť. Pri voľnobehu po takých 5 min. to aj zdochne a musím štartnúť odznova. Vymenil sa palivový filter, a tiež palivové čerpadlo je v poriadku. Diagnostika nič neukazala. Poraďte čo s tým ďalej, pretože nemám chuť meniť súčiastku po súčiastke.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36825
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Aká diagnostika bola robená? Keď sa rozsvecuje kontrolka, diagnostika by mala niečo ukázať. Skús skontrolovať čidlo teploty motora a ukostrenia.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Cirkus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa Cirkus »

tak len v sratke najkôr som ho dal robiť kamarátovi, ktorý ho posunul tiež nejakým borcom, hodili ho na počítač a neukazalo nič. Kedže som videl, že sa trápi z dohľadávaním chyby tak som ho zobral preč a dal k inému borcovi, ktorý ho tiež hodil na počítač neukazalo apsolútne nič. tak zahlásil že to bude v čerpadle. Skôr ako som súhlasil z výmenou čerpadla, tak som čerpadlo zobral na premeranie do KK a tam čuduj sa svete všetko je v poriadku, Za premeranie som dal 150 eur a tak som úplne na začiatku. Pred mesiacom do mna nacúval jeden blázom a roztrieskal mi chladič. Bol menený nový chladič aj klimatizácia zatial som ju nedal naplniť, a tak som si myslel že problém je práve v tom, lenže toto mi robievalo už pred buračkou, ale vtedy to bolo tak raz za mesiac teraz je to pri každej jazde. T
Cirkus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa Cirkus »

Ešte by som dodal k tejto temičke, že mám auto v jednotke, stojím na mieste a šlapnem na plin, otačky mi skočia na 3000 ručka na otačkomeri sa akosi spamatá znova funguje a kontrolka prestane blikať. No čim dalej tak aj tento spôsob prestáva byť účinný,
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36825
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Nepíšeš konkrétny typ motora, ale dízle snímajú otáčky motora z alternátora. Skús teda začať tam.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Cirkus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa Cirkus »

1,7 dizlak 50 kW.
Cirkus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa Cirkus »

1,7 dizlak 50 kW. Takže ak tomu dobre rozumiem mam tam aj takú malu chybičku, že remeň na alternátore mi stále píska aj keď je nový aj po dotiahnutí, cca tak mesiac vydrží a potom znova začne pískať, menil som ho snad už 5 krát počas zimy, kedže to robieva výlučne v zime a stále mi to robí, kamarát povedal, že to može byť aj alternárom a práve toto môže mať s tým súvis? Totiš ten remeň má tendenciu počas jazdy sa stále uvolniť a treba ho neustále doťahovať. Už to bolo riešené aj tak, že mi tam dali namiesto 10tkového remeňa 12stkovy a nepískalo to vydržal celý rok, no až ked mi po búračke menili chladič tak zistili, že ten remeň síce nepískal, ale bol taký uvolnený že doslova lietal a už ho nebolo možné dotiahnúť.............
Naposledy upravil/-a Cirkus v 17 Nov 2011, 11:08, upravené celkom 1 krát.
Používateľov profilový obrázok
macil
Admin
Admin
Príspevky: 36825
Dátum registrácie: 25 Feb 2006, 15:01
Auto: Astra J
Bydlisko: Košice
Bydlisko alt: Furča
Kontaktovať používateľa:

Príspevok od používateľa macil »

Netuším.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG
Opel Astra F-CC, X18XE
Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
Používateľov profilový obrázok
jupaza1
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 1957
Dátum registrácie: 16 Máj 2009, 10:37
Auto: Vectra C
Bydlisko alt: Bytča a okolie
Bydlisko: Źilina

Príspevok od používateľa jupaza1 »

skontroluj všetky remenice, či nie sú pridreté, nehučia, či nevydávajú čudné zvuky, lebo remeň, keď píská, tak preklzuje
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006
Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX
Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX
Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Cirkus
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 6
Dátum registrácie: 17 Nov 2011, 00:10
Auto: !! Zmeň si model auta !!
Bydlisko: Kežmarok

Príspevok od používateľa Cirkus »

Dakujem chlapi za radu bolo chybne čidlo teploty. Už je to vymenené a teraz len nech sa neserie niečo iné :shock: :roll:
anubis1985
Nový užívateľ
Nový užívateľ
Príspevky: 20
Dátum registrácie: 30 Júl 2012, 12:53
Auto: Astra F
Bydlisko: Trenčín

Re: neznáma chyba pri nahriatí motora

Príspevok od používateľa anubis1985 »

Ja mám tiež rovnaký problém. Diagnostika vypísala čidlo teploty oleja a nejakých volnobežných otáčok. Vymenil som čidlo oleja a aj vody a problém pokračuje. Neviete prosím, čo ďalej? Motor je DTI 60kw.
Astra f C14NZ, Twingo, BMW 750iL, Fiat 126.
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - MOTOR/PREVODOVKA"