Strana 2 z 3

Napísané: 24 Nov 2009, 13:37
od používateľa 1micra
Nazdár, dal som tam G-18 ako pre WV tak mi poradili v autosúčiastkach len mi je čudné kde sa stráca keď to nikde nieje vidno, teplota nestúpa a ani sa neprehrieva ako na krátke ani na dlhé trasy.........

Napísané: 24 Nov 2009, 13:40
od používateľa bukelo
stracat sa moze cez otvetravaci ventil (zrejme vadny - ale s tym som sa este nestretol - skor s upchatymi otvetravacimi otvormi), alebo po hadiciach cez tie pasky (ak nemas dotahovacie na skrutku, ale orig len stikacie kliestami (ako napr. corsa B), tam ta sila tej spony po 10 rokoch uz nie je taka ako za mlada ... skus pomenit tie spony za eskapasky ak najdes niekde nieco zacliapkane od chladiacej zmesy)..pozri si aj vicko od oleja ci nieje spenene na bielo ... pripadne v nadobke kde dolievas chladiacu pozri, ci tam nemas olejovy film ... po tejto pozorovacej procedure budes mudrejsi ty aj my...

Napísané: 24 Nov 2009, 15:28
od používateľa mrdalklika
Mne tiekla hadica na výstupe z vodnej pumpy, nebolo to vôbec vidieť až zo spodku auta. je to za alternátorom, výmena spony mi trvala 2 hodiny :x .

Napísané: 24 Nov 2009, 15:48
od používateľa bukelo
mrdalklika napísal:Mne tiekla hadica na výstupe z vodnej pumpy, nebolo to vôbec vidieť až zo spodku auta. je to za alternátorom, výmena spony mi trvala 2 hodiny :x .
u mna detto, len to bolo s lepsim pristupom .. ja som mal tu prirubu na termostate co ide z pumpy uplne zaoxidovany, a tadial to tieklo, roztlacalo sponu kde bol nanos,a kde nebol, tadial to tieklo ... pomohlo mi pri identifikacii problemu zrkadielko, ktorym som si pozrel spodnu cast hadice a samotnej priruby ...

Napísané: 24 Nov 2009, 16:47
od používateľa 1micra
Díky za postrehy a idem to zajtra nápodobne kuknúť či to nieje škodca a podstata problému, viečko na nádržke ale aj olejové sú v poriadku ešte raz ďakujem a ak sa mi to podarí odhaliť a odstrániť určite si to nenechám pre seba........

Napísané: 24 Nov 2009, 17:38
od používateľa macil
G-18 ? :?:

Napísané: 24 Nov 2009, 17:51
od používateľa 1micra
Sorry asi mi vypadol s kontextu presny názov chl. kvapaliny ale ide o modru čo sa dáva do škodovky atď. Prepáčte mi ten preklep ...

Napísané: 24 Nov 2009, 19:35
od používateľa Kajo
Nuž, nemám z tej G-18ky dobrý pocit.
Už tá farba je podozrivá, myslím, že by mala byť červená.

Napísané: 24 Nov 2009, 22:32
od používateľa mrdalklika
Aj ja mam modru!

Napísané: 25 Nov 2009, 08:57
od používateľa bukelo
aj ja mam modru, a mam aj G18, alebo G11?..teraz neviem..ale tiez skodovacku ... a zatial pohoda...

Napísané: 25 Nov 2009, 09:44
od používateľa macil
G18 nie je, alebo neviem o tom. G10, G11, G12, G+12, G++12, G48 a možno som na niečo v tej rýchlosti aj zabudol.

Napísané: 25 Nov 2009, 11:19
od používateľa bukelo
tak mam potom G11 alebo G48 :D...daco z toho..ale je to modrozelene, ako predpisuje opel pre corsu...

Napísané: 25 Nov 2009, 14:06
od používateľa 1micra
Nooo sekol som sa ale farba je modrozelená G11 asi, mal som ju aj v iných autách a nebol problám len s jedným výrobkom od Slovnaftu takej istej farby a rozožral mi nielen tesnenie a hadice ale aj chladič-------

Napísané: 02 Dec 2009, 09:55
od používateľa martin7888
Kajo napísal:Niektoré chladiace zmesy sú agresívne voči častiam chl. systému, resp. sú nekompatibilné. Často narušia tesnenie pod hlavou. Akú zmes si dával?


Ja som tiez nalial nekompatibilnu chladiacu zmes a cca po 3 mesiacoch mi prasklo testenie pod hlavou. Farba bola biela resp. priesvitna a bola urcena pre starsie typy vozidiel. Teraz mam cervenu.

Napísané: 05 Dec 2009, 20:31
od používateľa 1micra
Noo kukučkoval som kadetade po naštartovaní ale aj po krátkej a dlhej jazde a nenašiel som miesto kde by to presakovalo a keď som išiel do autosúčastiek dokúpiť kvapalinu tak sme sa išli pozrieť na hladinu a to som pozrel tesne predtým a evidentne chýbala a naraz jej tam bolo viac ako je max. hladina s tým, že mi poradili dať vytesňovač a potom ešte dodatočne vybrať a vyčistiť snímač a termostat....nechám to vychladnúť a pozriem hladinu a následne ju vypustím, prehodím eskapásky , dolejem s natlakovaním a uvidím čo to spraví a jasné, že dám vedieť............

Napísané: 09 Apr 2010, 14:51
od používateľa 1micra
takú ako som mal keď som kúpil auto modrozelenú taku ako škodovky

Napísané: 11 Apr 2010, 19:57
od používateľa maťo34
ahojte. problém s únikom chlad. kvapaliny som mal dlhodobý. Už som o ňom písal, som autorom tejto témy. Skúšal som všetko možné, ale nič nepomáhalo. Až mi kamarát spomenul, že existuje prášok do chl. kvapaliny, ktorý ak nasypete môže zapchať netesnosti. Vyskúšal som ho (cena 3€) a od vtedy mám pokoj s dolievaním kvapaliny. V nádržke mám zatiaľ kvap. v norme. Zaujímavé je, že som ho kúpil v servise, kde som s týmto problémom chodil pravidelne a neporadili mi.
astra 1,4V 2000.

unik chladiacej

Napísané: 24 Apr 2010, 20:31
od používateľa Marek111111
priznaky na mojej astre:
1. voda niekedy pod autom inokedy nie a napriek tomu hladina chladiacej kvapaliny kolisala na minimum a maximum
2. tlak v hadiciach extremny a ziadne take ze je to normalne aj hadicka buchla jedna

menena vodna pumpa 85€ = neomohlo
menene veko na expanznej nadobe 19 € = nepomohlo

Momentalne auto 4 mesiace v servise s rozobratym celym motorom a pripravene na vymenu tesnenia pod hlavou, skrutiek kruzkov na piesty hlavy valcov atd. celkom asi 2000 € s robotou. A mimochodom je veelky problem s nahradnymi dielmi na to auto tak preto to cakanie. A piesty by som mal tiez menit ale ked som pocul cenu za kus 369€ tak uz to fakam.

Napísané: 27 Sep 2011, 12:23
od používateľa robertini
Mne tiez zmizla nemrznuca,dolial som pol litra destilky,a teraz je podla merania do -25,mozem doliat aj nemrznucu alebo staci tak ako je?

Napísané: 27 Sep 2011, 14:25
od používateľa Kajo
Koľko namerali najnižšiu teplotu v Galantskom okrese?