zdravim pani ,viete mi niekto zmerat alebo poradit ,brat ma opel astra 1,4 16V r.v.2009 a ma odber 81mA v kludovom stave a ked napr.2 tyzdne auto stoji alebo v zime po 3 dnoch uz je problem nastartovat--zda sa mi velky odber,lebo ja mam opel astra 1,6 16V r.v1999 a mam kludovy odber 30mA!!!a auto aj po 2-3 tyzdnoch v pohode nastartujem,dik za odpoved
ten odběr je moc je třeba hledat co mu žere baterii tahej ven jednotlivý pojistky až odběr klesne pak už jen zjistit co je na danou pojistku zapojený nejčastěji to dělá pamět autorádia nebo třeba zůstane svítit světlo v kufru
opel vectra B 1.6 74KW 1996-ex
škoda octávie combi 1.9 TDI 81KW
škoda octtávie combi 1,6 SR 74KW
Caute. Dnes som nameral zaujimavu hodnotu. 1,12 A mi tecie okruhom pri odstavenom vozidle. Vytahoval som poistky, zistil som, ze je to informacny system. To mam chapat ako display alebo testmenu? Ked vytiahnem poistku cislo 35, v popise ako "informacny system", klesne mi to na 0,34 A. Ak som nechal stat auto tri dni, uz som nenastartoval. Astra 17 CDTi.
Podobný problém som mal aj ja a bolo to autorádio a poistka bola spoločná (len to bolo na Vectre). Rádio sa mi sem-tam nejako divne vyplo, takže sa vlastne nevyplo a žralo to... Spoznať sa to dalo podľa toho že reproduktory zvláštne hučali (neboli bez prúdu). Keď som zapol zapaľovanie a znovu ho vypol, už sa vyplo dobre. Pomohol "reštart" (odpojiť a pripojiť baterku).
Opel Astra K '20 F12SHL Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
Mal si pravdu. Reálny odber je 0,06 A. Ako viem, tak malo by to byť 30mA. Ťahal som von poistky, nikde mi to nekleslo. Stále som dostal iba túto hodnotu. Keď počkám asi 30 sekúnd, ustáli sa a ostane 0,06 A.
Ale celkový problém bude inde. Alternátor mi dáva po väčšinu času 13 - 13,4 V, čo je málo, dokonca, dnes na diaľnici pri 2300 ot. len 12,8 V. Už som si myslel, že fakt vybíjam batériu. Niekedy naštartujem, a dáva 14 V. Asi bude problém tu.