Zdar išiel som ráno do obchodu a ked som chcel auto naštartovať naskocil motor a hneď zdochol este raz a to isté potom nenaskocil už vôbec tak som dal dole krit z karburatora a kukol som sa ked sme skusaly naštartovať ani kvapka benzínu dovtedy auto štartovalo na prvý sup ale tento isty problém sa mi stal pred dvoma mesiacmi auto bolo 3 dni odstate a potom ked som to išiel len tak skúsiť chitilo na prvý krát a stalo sa mi to dnes znovu ako som už spominal.Zapalovanie je ok nové sviečky rozdelovac tak isto cidla teploty oby dve su nové rozvody tak iskra je ok tak som skúsil odpojiť konektor palivového čerpadla a pobuchal som srobovakom po tej kritke čerpadla a dal späť konektor auto naskocilo na prvý sup je možné že to čerpadlo je zanesene alebo ho mam rovno vymeniť ak je to teda ten problém ale po dlhom pátraní si myslim že je to to čerpadlo neviem aký zvuk má mať ale ked som dal k nemu ucho sa mi zdalo že to má taký čudný zvuk za rady ďakujem opel astra f c14nz 44 Kw
čerpadlo zanesené nemusí byť, mal som na Astre prepálené káble na čerpadle a chybné relé palivového čerpadla. Skús dať von čerpadlo a uvidíš, čo tam je za zradu
Opel Vectra C caravan 1,9 CDTi 110 kw r.v.2006 Opel Astra F 1,8i 16v r.v.1994 - EX; Opel Frontera B 2,2 DTi 85 kw r.v. 2000 -EX Opel Vectra C 1,9 CDTi 88 kw r.v. 2006 - EX; Opel Vectra B caravan 1,6 16v r.v. 1996 - EX Diagnostika a programovanie pomocou OP- COM a Diagnostika vozidiel Fiat, Alfa Romeo, Lancia pomocou Fiat ECU Scan
Stale mám ten istý problém husté vyfukove plyny chybu hlási ale len na neutrale môže to spôsobovať deravi výfuk zadná časť?vymenené su sviečky,rozdelovac palec,palivové cerpadlo,cidlo teploty aj chladiacej kvapaliny aj palivovy filter,vzduchový filter aj vodná pumpa rozvody už ma ide skál trafiť