Serus chalani, mohol by mi niekto poradiť na aute sa mi rosvieti kontrolka motorelektroniky a auto stratí výkon, ale pri zošľapnutý pedála plynu na podlahu kontrolka zhasne a auto beží ako má. Mám astru G 2,0 dti 16 V.
Naposledy upravil tarci dňa 31 Mar 2008, 16:38, celkovo upravené 1
vseobecne:
po prve prejst poradnu
po druhe prestudovat navod ku autu (co ta kontrolka znamena?? a co z toho vyplyva)
po tretie diagnostika (no ved predsa ta kontrolka upozornuje na to...)
ostatok su len tipy a domnienky (lambda sonda, vaha vzduchu, atd, atd)
Na diagnostike som už bol ale asi v tom sami nemali jasno, že vraj treba vyčistiť sacie potrubie a agr ventil. Všetko to bolo urobené a auto sa správa rovnako, je vymenená aj váha vzduchu. Takže čakám nejakú rado ale či niekto nemal taký problém. Dik
ak to bolo v servise tak by som povedal ze na diesel motore urcite kazdy mechanik ako prve poprezera podtlakove hadicky, pripadne ich vymeni - zalezitost 200sk, len ako vieme su vseliake servisi, mne to tiez sedi najviac na podtlak... pripadne snimac otacok... moja rada - ist do servisu, kde su ochotny diagnostikovat auto aj zajazdy, a ked sa rozsvieti kontrolka precitat chybu my to robime normalne
Mám podobný problém, na motore 1,7 DTI /r.2001 / , pri jazde do kopca , po čase sa objaví "hláška"- navštívte servis" a obmedzí sa výkon motora
- Bol som na diadnostike - Vector KE- diagnostikovaná porucha P1125 ventil plniaceho tlaku
- vymenil som ventil plniaceho tlaku / 6300,- Sk servis OPEL KE/
hadičky podtlakov, +kontrola riadiaceho počítača palivového systému /3 600,- Sk servis OPEL KE /.
Výsledok : nulový, auto je stále vykazuje tú istú chybu .
Ked som to reklamoval v OPEL servis KE (na Prešovskej) , tvrdili mi že ´dalšia závada je v riadiacej jednotke pal. čerpadla ( bez toho aby mi to znova diagnostikovali )
OPEL je strašný nepodar a servis Opel sú zdierači .
Pri tomto aute mám za sebou tieto poruchy
riadiaca jednotka pal. čerpadla
čidlo polohy klukového hriadeša
merač "váhy " vzduchu
2x mi odišlo tesnenie radiatora kúrenia
[quote="Fáber Miroslav"]Mám podobný problém, na motore 1,7 DTI /r.2001 / , pri jazde do kopca , po čase sa objaví "hláška"- navštívte servis" a obmedzí sa výkon motora
- Bol som na diadnostike - Vector KE- diagnostikovaná porucha P1125 ventil plniaceho tlaku
- vymenil som ventil plniaceho tlaku / 6300,- Sk servis OPEL KE/
hadičky podtlakov, +kontrola riadiaceho počítača palivového systému /3 600,- Sk servis OPEL KE /.
Výsledok : nulový, auto je stále vykazuje tú istú chybu .
Ked som to reklamoval v OPEL servis KE (na Prešovskej) , tvrdili mi že ´dalšia závada je v riadiacej jednotke pal. čerpadla ( bez toho aby mi to znova diagnostikovali )
OPEL je strašný nepodar a servis Opel sú zdierači .
No neviem či je OPEL nepodarok, ale to si asi ešte nemal Renault Megane 1,6e... Ja už by som si "to" v živote nekúpil... To by si potom videl, čo je to nepodarok...
Všetci hovoria: Renault - Auto, ku ktorému zabudli pribaliť mechanika...
ja si tiez nemyslim ze ople su zle auta skor si myslim opak benzinove motory su fakt podarene... co sa tyka dieslov tak maju nedostatky... 2.0DTi - uz asi na milionoch takychto motorov sme menili palivove cerpadlo... proste to sa im nepodarilo... a co sa tyka motorov 1.7D alebo TD aj TDi - kazove, nahradne diely drahe... ako fakt nepodarene motory... tvoj problem moze byt v cerpadle, treba ho dat na stolicu a odskusat... a este ti poradim tolko - original servis ci uz opel alebo ina znacka, tak tam zaplatis len asi tak o 100% viac ale necakaj ziadne zlate rucicky ani nic podobne... oni ti suciastky neopravia, ale vymenia za nove... cize by som to ani ako servis nenazval...
Ja Vám to opýšem podrobnejšie, je to 2,0 DTI 16 V 74 KW s autom som celkom spokojný, lenže tá kontrolka ma už riadne štve. Ja keď auto držím v otáčkach tak mi tá kontrolka nezasvieti ani raz za 200 km ale akonáhle uberem a jazdím na spotrebu tak kontrolka svieti asi stále. Keď sa snažím obehnúť a kontrolka svieti tak pedál plynu zošlapnem a kontrolka zhasne asi po troj sekundovom intervale a auto hned chytí druhý dych a tak to robí stále. Tie podtlakové hadičky som ešte neskúšal vymeniť. Ale pevne verím že to bude ono.
no skus... ale neviem ci to pomoze... chyba 2.0 DTi motorov - odchadzaju cerpadla... repas neni vobec lacny... tak najskor poskusaj vsetko co sa len da... najlepsie riesenie je ze pri jazde ked sa ti to rozsvieti tak by ti to niekto diagnostikoval....
Čerpadlo, ani radčej na to namyslim že by to mohlo byť. Ale keď nad tým porozmýšlam svojim sedliackym rozumom tak ku čerpadlu mi to vôbec nepasuje aj ked som v tom lajik.