Moderátori: bukelo, buci_vectra
Marconi píše:Dnes ráno sme prišli odtiahnuť auto, ešte "len tak" som skúsil dať štvorku, pohýbali sme autom a štartol som. Servis Opel trvrdí svoje, pán, čo repasuje štartéry tiež svoje. V Opli vraj všetko premerali, že je chyba v štartéri. Zajtra ide znova štartér k tomu, čo mi ho repasoval, tvrdil, že jediné, čo nemenil, je spínač, neviem presne, o čo ide. Jediné, čo mi napadlo, je veniec, no spojka je ok, necítiť vibrácie a ak by boli polámané zuby na venci, tak by hádam štartér sem tam točil naprázdno alebo by to dávalo čudné zvuky pri štarte alebo sa mýlim?
Marconi píše:Páni, pred polhodinou sadnem do auta, napätie na batérii 10,9 V, ak otočím kľúčom 8,9 V pri žhavení, a štart sa nekonal. Všetko iba blikalo. Doteraz keď som jazdil, dobíjanie som mal vždy podľa zaťaženia, otáčok od 13,4 - 14 V. Je to dôveryhodná informácia z toho display-a? Lebo potom mi to vychádza na batériu, ibaže to je už druhá (Banner, 72 Ah) v priebehu ôsmich mesiacov.
Predtým som mal origo 60 Ah, (vymenil som ju, lebo mala šesť rokov) odkedy som vymenil silnejšiu batériu, toto je už druhá, rovnaká spomínaná, (tester v Opli povedal, že vymeniť) a teraz znova pokles napätia, po reklamácii asi 3 mesiace. Buď mi niečo zrazu sťahuje, o čom neviem alebo... V sobotu som šiel, pamätám, že už vtedy mala iba 11,5 V, ale naštartoval som, teraz 10,9 V.
Thank you for answers....
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 2 hostia