Bol ako hnoj....dokonca ho v servise aj zle vlozili a bol pokrceny,... 1/3 radiatora bola tym padom tiez zanesena...som odtial vytiahol kopy bordelu a dnes som bol kupit novy filter. To urcite vymenim. Neviem,preco sa teraz na to pozabudlo tiez som si hovoril,ze mozno aj kvoli tomu sa to prehrialo....ak tam zle prudil vzduch
Ano, presne tak. slabo bol ten odpor chladeny vzduchom..... filter pravidelne raz za rok menit. Kludne ten najlacnejsi, je to uplne jedno.
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Prosím vás, chalani...aká tam je tá poistka?, ešte som ju neodcvakol, som už druhý deň v meste - by som ju skočil kúpiť a skúsil to poskladať, keď prídem domov. Na nete som našiel len niečo že poistku do 75°C ak je to vôbec pravda...na škoda fóre som zaš našiel do 240°C čo je riadny rozdiel
Na Fabiach byva 240°C poistka. V Oploch som zatial vzdy videl len cca. 140°C Plus minus maly rozdiel nehra rolu
Opel Insignia 2,0Cdti Opel Astra G 1,4 16V ex... Opel Corsa B 1.0 12V ex... Opel Corsa B 1.2 16V po smrti... palubne pc. a tempomaty do Oplov diagnostika na vsetky znacky aut, rychlo servis, repas brzdovych strmenov
Chalani vybral som tu poistku a ja dilinko, som si nevsimol ako tam bola....kde mala spicku.... Z fotiek to uz nevidim....je jedno ako ju dam? Alebo musi byt zapojena v jednom smere.... A k ma byt v smere, tak potom kde ma smerovat spicka? Smerom ku konektoru co ide na ventilator? Alebo smerom od neho? Dakujem
Takže ešte raz veľké poďakovanie za pomoc chalani, vďaka vám som až toľko nešpekuloval....
poistku (bola podľa očakávaní prerušená) som vytiahol
tu je nová 142°C poistka
keď som ju tam napajkoval, tak ma napadlo, že cín, sa topí pri cca 300°C ?! tak že asi je poistka v čudu.... ešte, že som zobral dve, samozrejme som ju zmeral a už som ju odpálil...nuž treba najskôr myslieť až potom konať.
tak som to išiel zapojiť, vyskúšať a išlo to, mohol som sa pustiť do skladania.
tu je príčina, prečo sa to asi odpálilo (viem, moja/ naša chyba....)
povysával som radiátor a vyčistil všetok bordel, čo tam bol...
Tak sa zdá, že inžinieri v automobilke Opel rátali s tým, že pri každej výmene peľového filtra sa bude zhadzovať aj ventilátor. Neviem si predstaviť ako to tam dať, bez vybratia ventilora, viď foto...
možno preto mechanik tak dokrčil ten pôvodný filter, čo sme menili naposledy... nuž ale čo sa dá robiť...na Vectre vymením filter za 20 sekúnd a ani sa nezašpiním a nepotrebujem k tomu ani žiadne náradie...