Bliknutie svetiel pri studenom motore

Moderátori: bukelo, buci_vectra

iurai

Príspevok od používateľa iurai »

cidlo teploty dava informaciu RJ motora, ze nakolko je motor zahriaty.
ona podla toho upravuje davkovanie paliva, casovanie vstrekum volnobeh a pod.
a riadi aj CHLADENIE motora, teda aspon u niektorych Astra-G

to cidlo nemozes bez nasledkov odpojit

dozhavovanie ide cez normalne zhavice, a je riadene tiez RJ motora.
ako presne neviem, ale predpokladam, ze to bude mat suvis s tym, nakolko sa motor zohrial

inak co som sa dival na obrazky, alternator z mojho benzinu by ti nepasoval, lebo mal uchyty inde - presne oproti sebe
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

To probliknutí u studeného motoru, po sundání nohy z plynu, přeřazování, to už jsem psal, dělá to mžikové sepnutí žhavení.
Doba je asi 0,3 sec. To už jsem přestal řešit.
Doba žhavení je závislá od teploty motoru, Juraj to tu taky popsal tak, jak to je.
Když bylo minus 10,jel jsem se žhavením asi 1,5km. To vím podle kontrolky chyby motoru ( odešel mi žhavič), podle času, kdy zhasla.
Mám za to, že už lovíš duchy, tohle je nemoc většiny aster, jestli to něco vyřeší, tak snad jedině větší průřez drátu.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

Alzafir natocim video aby si vedel ze to neni len 0,3s ale aj 2s co to niekedy preblikne dufam ze sa mi to podari zajtra natocit(pouzijem MT takze neviem ci to bude dobre vidiet ale hadam ano)
podla toho ze ti zhavilo 1,5km hmmm tak do vtedy ti preblikuju?? lebo ak preblikovanie nejak suvisi s teplotou motora tak mne prestanu ak sa pohne teplomer na budiku to jest 71C co je asi pri -15tich cca po 8km cize pokial dozhavuje dlzku preblikovania tak preco by to robilo do takej vysoke teploty(zda sa mi to nemyslitelne)

Juraj nevadi uz mam druhy alternator ako pisem vyssie... vdaka za info o teplotach a cidle..... nevies presne ako dlho alebo pri akej teplote motora(chladiavcej kvapaliny) dochadza k zastaveniu dozhavovania??
s tym cidlom si to ako myslel?? ze ho bude treba vymazat cez diagnostiku?? lebo tu mam v tom nevidim problem.....alebo si myslel nieco ine??
uz som kupil cidlo teploty tak cez vikend to menim ani neviem ake je ci je to co zapina zhavenie uz pri 14C alebo to co zapina zhavenie od 5C ved uvidime po namontovani ani v predajni nevedeli(alebo je iba jedno ktore sa pouziva na obmenu)
plus plus korea :D
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

myslel som to tak, ze cidlo musi pri jazde byt pripojene a davat spravny udaj o teplote
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

pri jazde bolo pripojene ale ja som ho dopojil iba na skusku pred startovanim vozidla a potom sme kontrolovali ci to preblikuje alebo nie...... inak video mam ale neviem ako ho sem hodit
ako som uz pisal cidlo som vymenil tak uvidime v pondelok ako sa to bude spravat
plus plus korea :D
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

https://plus.google.com/103220692530943052060/videos

tak hadam to je viditelne ako to blika ked nie tak to natocim tak ze priamo na svetlomete
plus plus korea :D
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

To video je masakr, vždyť chvílema nic nevidíš :shock:
Já myslel to blikání jinak. Když auto trvale žhaví, tak nemá co blikat. To se objeví ( a taky ne vždy) když ujedu těch zmiňovaných cca 1,5km. Tady to přestane žhavit trvale a přižhaví to jen při přeřazení nebo sundání nohy z plynu.
Koukal jsem na to v diagnostickém režimu, takže u mě je to jasně přižhavení na těch 0,3 sec.
V tvém případě jde zcela jistě o něco jiného.
Jestli budeš mít šanci, najdi někoho s diagnostikou, nahraj data z jízdy a pošli mi to. stačí kolem minuty, ani ne. Třeba jako to video. Ale aby se v tu chvíli projevilo blikání.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
iurai

Príspevok od používateľa iurai »

video som si nepozeral, ale vidim to na cisto elektricky problem
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

diagnostiku mam ale nemam cas sa rano s tym hrat ked idem do prace ale ak si najdem cas tak to spravim.... inak ako sa ukladaju live data pri jazde(alebo ak môzes napis mi postup).... vidis Alzafir a ste si mysleli ze som vôl ked mi vadi blikanie.... je to riadne blikanie ale neviem kde by mohla byt chyba

Juraj ked to vidis cisto na el. problem daj nejakeho typa na to co mam spravit(prekostrenie som uz vylucil tym ze sme ho prekostrili uplne) neviem ale stale sa tocim okolo horucej kase lebo ked som odpojil zhavice tak to nerobilo ale zase to nenastartujem :(
skus napisat co mam este prekontrolovat(ako som uz vyzsie pisal eliminacia stiahnutia intenzity pri otoceni volantom sa odstranila repasom alternatora aj dobijanie je ovela lepsie lebo za cely tyzden aj pri tychto mrazoch nedoslo k svieteniu abs pri startovani)...... vdaka vopred
plus plus korea :D
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Napadá je ještě jedno zvěrstvo, eliminovat přepínač světel.
Drát seriozního průřezu z plusu baterky na patici žárovky.
Kdyby byl opálený vnitřek kontaktů ve spínači světel?????
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

spinac svetiel som rozobral do srobika a aj prestriekal kontakty ale myslim si ze to zo svetlami nema nic lebo preblikuje cela elektro instalacia cize v celom aute klesne napätie na dany moment...... a potom keby bolo s nimy nieco tak za tepla by to fungovalo?? to mi je zahadou preco ked sa pohne rucicka teploty motora na polubovke tak to prestane a ked zase klesne tak to zacne(pripad ked idem do obchodu rano a je vela ludi tak mi teplota v nezohriatom vozidle vychladne)
plus plus korea :D
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

takze dnes som spravil diagnostiku na stojacou nenastartovanom vozidle chyby ktore ukazalo sa dost casto opakuju neviem ci ide o nejaky dôsledok toho preblikavania ale ved pozrite:
P0115 - Engine-Coolant Temperature Sensor Circuit High Input
(01) - Not present
P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present
00164 - Engine Coolant Temperature Incorrect Signal
Not present

00017 - No Engine RPM Signal
Present

podotykam ze som menil cidlo teploty a raz som ho mal pred startom odpojene takze chyba mohla ostat zapisana..... a ta 17ka to bude ze auto nebolo nastartovane..... maju tie kody nieco s tym??
plus plus korea :D
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

To jsou informace na prd. Když uý jsi to napíchnul, proč jsi chyby nesmazal, neprojel auto a nevyčetl znova?
Zrovna tak jsi mohl nahrát data.
A chyba 00017, to je nesmysl, stojící motor není výrobce chyby.
Chyby souvisící s teplotou může být problém, ale zase se budu opakovat, když už tam ta diagnostika byla, podíval ses, co skutečně to čidlo ukazuje??
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

ano pozrel som cidlo teploty ukazovalo -11 a aj cidlo teloty oleja -11 akurat cidlo teploty nafty ukazovalo -8C
nepresiel som sa s nim preto lebo dnes sa nikam nechystam a nerad jazdim s tym blikanim (nestihne to prestat blikat a ani sa nezohreje motor v tejto kose)
cidlo ako som uz pisal som vymenil tak mozno som tento obcas ukazujuci problem odstranil uvidim zajtra idem do prace a potom ked na vecer pridem domov tak zase skotrolujem chyby ake vypisalo......
plus plus korea :D
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

takze som sa nakoniec isiel prejst ako si pisal mam aj live data ale neviem kde ich hodit(ale skôr mi napis mail poslem ti ich tam)
takze vymena cidla jednoznacne pomohla v informaciam k budiku lebo ukazuje ako ma(s porovnanim s otcovym golfom) uplne plynule podla zatazenia plynoveho pedalu sa dvihala teplota.... a aj skôr ukazalo ze je zohriaty nie ako pred tym ze uz hrial ako besny a budik neukazoval nic cca po 6km sa mi zdvihla rucicka teploty co pred tym bolo min. az po 8km teplota ovzdusia bola -6C
ale to blikanie neprestalo :(
plus plus korea :D
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

alzafir@seznam.cz
Už jsem to v profilu upravil.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

uz som ti to poslal
plus plus korea :D
alzafir
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 181
Dátum registrácie: 15 Sep 2010, 20:29
Auto: Zafira A
Bydlisko: Ostrava

Príspevok od používateľa alzafir »

Po první letmé kontrole napětí jsou v datech evidentní skoky v rozsahu 2V, to je moc. Dokonce špička 15V!!!
Znovu jsem přelouskal celé vlákno. Ještě pár poznatků.
Když při startování padnou rafiky budíků do mínusu a rozsvítí se ABS, to je neklamná známka slabé, špatné nebo vybité baterie. To jen pro info, přestože jsi ji měnil.
Kontrolovali jste kabeláž, zesilovali nebo měnili kostru. Ale co plus kabel mezi alternátorem a baterií? Opticky to nestačí. Stačí jen rozevřená svorka, což nemusí být ani viditelné. Zkuste kabel posílit.
Taky by nebylo marné změřit úbytek napětí mezi alternátorem a batarkou. Na tom plusovém kabelu. Od oka k oku. Přístup bude na prd to je jasné. Samosebou u studeného motoru, vyvolat změny, tzn sešlápnutá spojka, pod plynem, bez plynu.
Jak to vypadá u plusu kontaktu baterky, nehřeje příliš, totéž zase , jak to vypadá s teplotou plus kabelu??

Jinak platí vše ostatní, co jsem ti poslal v emailu.
Zafira 2,2DTi 2005, bez EGR ventilu
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

ano ten plusovy sme neposilnily ani v jednom pripade skôr sme sa zaoberali(ako kazdy konstatoval) minusom alebo kostrou....
trosku to zhrniem co mam nove:
bateria,alternator,zhavice, rele zhavenia,termostat,remen a napinaciu kladku a teraz aj cidlo teploty.... dufam ze som na nic nezabudol
plus plus korea :D
dikard
Strieborný užívateľ
Strieborný užívateľ
Príspevky: 9455
Dátum registrácie: 03 Aug 2010, 19:13
Auto: Nemám auto
Bydlisko: Nové Zámky
Bydlisko: Okres Nove Zamky

Príspevok od používateľa dikard »

este dodam nasiel som co znamena porucha P0400 - Critical system malfunction 2 (refer to checking procedure: trouble code description)
(05) - Not present

citat:
Chyby v podtlakové soustavě se projevují většinou pod kódem P0105 a P400, chyby váhy vzduchu P0100
plus plus korea :D
Napísať odpoveď

Návrat na "ASTRA - ELEKTRO"