Čaute.. rad by som vedel váš názor na problém s tou mojou Astrou...
Dal som robiť GO motora..pri prvom štartovaní motor po chvíľke zhasol. Diagnostika vyhodila chybu P1515. Našli sme že je to zla poloha škrtiacej klapky, alebo závady na elektrickom obvode. Klapka po premontovaní do druhej Astry bez problémov, tak mi bolo povedané, že problém je v riadiacej jednotke. OK, však peňazí je nazvyš dosť nie.... No lenže dnes sme Astru naštartovali, už aj s novou RJ a chyba P1515 v podobe kontrolky motora bola na palubovke po 5 minútach, znova.. Chalan zo servisu čo mi robil diagnostiku hovorí, že bude najskôr problém v zväzku káblov RJ - Šk.
AKÝ MATE NA TO NÁZOR??? je možné aby bola aj táto RJ zla hneď a vyhadzovala tu istu chybu ako RJ pred ňou??? Alebo bude važne chyba niekde v tých kabloch a snímačoch...
Takže..problém bol v snímači otáčok vačkového hriadela..keby ste to videli..skoro som odpadol, ked mi ho chlapci zo servisu ukázali.. kontakty snímača boli odizolované už niekedy v minulosti a tí čo to opravovali si s tým moc roboty nedali.. nie len že to len prelepili izolačkou ale ešte aj drátiky navzájom pomiešali, sa čudujem že to vôbec aspoň chvílku išlo... Viď. na fotke.. žlté šípky mali byť spolu, lenže tie kabliky na pravo boli spojeme s červeným...
Takže závada odstránená... mimochodom nový snímač 120Eur, oprava Riadiacej jednotky 300Eur...
počuj, mám dosť podobný problém akurát mam Z18xe 92kw aj keď som už skúšal asi 2 snimače vačky. ale ani jeden nepomohol, síce lacnejšie ale zrejme asi kúpiť drahší. ako moc som to neriešil keďže chybu snímača vačky mi vyhadzovalo len raz za čas, lenže teraz mi už aj škrtiacu klapku vyhadzuje. za každým po par KM jazdy mi trhne autom a zasvieti servis, ale auto ide normálne, síce som ho moc nevytáčal do otáčok . ale ide ako predtým. skúsim asi ten snímač poriešiť, možno to pomôže
trošku sa tak nad tým zamýšlam že aká súvislosť je medzi týmito dvoma súčiastkamy snímač vačky - škrtiaca klapka skúsim vymeniť teda snímač najprv automechanik si bude už myslieť že si zneho srandu robim keď mu tam donesiem tretí
Netuším aký je súvis medzi snímačom vačky a chybou škrtiacej klapky, ale viem celkom presne aký je súvis medzi snímačom vačky a neštartujúcim motorom A tiež viem, aké je to super, keď sa preruší káblik k snímaču keď si na ceste na dovolenku a už si 150 kilometrov od domova
Opel Astra K '20 F12SHL Opel Vectra C '06 Z19DTH Opel Vectra B '96 X18XE - ex
mna nenachitas. doleziti je snimac kluki ak ten tvoj motor ma kluku. malsom ten problem na corse. ja basr poradim kam na dovolenku. ja v lete k moru kamos ma bere autom sa tesinm
rodzeny kamerat od margecan siva corsa 1500 16v s musikou i VAZ stari kon. budte i insiknia ja bras verim neskour sa penjaze najdu pane vdaka
takže snímač vačky, vymenený (robil problemy aj predtym) už nevyhadzuje chybu škrtiacka klapka vymenená a stale vyhadzuje chybu klapky, mechanik mi hovorí že asi riadiaca jednotka je zlá.čo vy nato?
Opravy Opel Řídící jednotka motoru Simtec71 OPEL Číslo dílu: 09 158 670 Siemens Chyby ECU: P0220 Potenciometr 2 škrtící klapky – napětí vysoké P0202 Vstřikovací ventil 2 chyba funkce / přerušení P0203 Vstřikovací ventil 3 chyba funkce / přerušení P0325 Čidlo klepání 1 – žádný signál P1550 Škrtící klapka/E-Gas v nouzovém režimu- omezený výkon P0120 Škrtící klapka – snímač 1 – vysoké něpětí
keď som odstavil ten zly kablik(okruh 2) ten ktory daval napatie 5v a dal som ho na prvy okruh tak mi už neukazuje žiadnu chybu a klapku už pekne zatvara aj otvara. len neviem či to je najlepšie riešenie.