Stránka 1 z 3

Nefunkcna cievka kompresora klimatizacie

PoslaťNapísal: 30 Máj 2010, 20:25
od m911
Ahojte,
Pred tyzdnom mi prestala chladit klima.V servise mi doplnili chladivo a diagnostikovali nefunkcnu cievku spojky.Pokusali sme sa priviest napajani priamo z baterky a spojka stale nic. Kontrolka na spinaci svieti, otacky po zapnuti stupnu, poistky som kontroloval.

Chcel by som vymenit iba cievku ale neviem aky typ tam presne ide.
Mam kompresor Delphi-Harison 90559855 (info zo servisu)

Na kopresore je Code:041800001
part 09174396
120ml

Chcem sa pytat ci mi niektora z tychto cievok bude pasovat na moj kompresor alebo ako by som to mohol zistit.

http://www.adusservis.cz/elektromagneticke-civky/

http://uniorbitus.sk/index.php?page=pro ... ty_144=210

Dakujem za kazdy nazor....

PoslaťNapísal: 30 Máj 2010, 20:54
od Signum
Da sa to zistit podla VIN-cisla v EPC katalogu

PoslaťNapísal: 31 Máj 2010, 17:22
od m911
Dakujem skusim pohladat.

PoslaťNapísal: 13 Jún 2010, 10:56
od m911
http://translate.google.sk/translate?hl ... cat%3Dopel

Tu je link ktory mi pomohol pri hladani cisla.
Dobra pomoc pre tych ktory nemozu rozbehat EPC :)

PoslaťNapísal: 22 Jún 2010, 21:29
od m911
Ahojte, tazke problem s nefunkcnou cievkov vyrieseny :)

Nebolo potrebne kupovat novu, opel dava do niektorych cievok poistku
ktora sa nachadza na vnutornej strane cievky:



Obrázok

Ak je tato poistka nefunkcna, treba ju vymenit alebo prepojit kontakty
kuskom dratiku.



Obrázok

Dnes som tuto opravu absolvoval a namiesto 150 Eur ma vysla oprava 20 Euro !!! :lol:

PoslaťNapísal: 22 Jún 2010, 22:06
od macil
To vyzerá skôr ako poistka.

PoslaťNapísal: 22 Jún 2010, 23:24
od buci_vectra
Tak ako pise Macil, je to poistka, pripadne tepelna poistka.
Len dufam, ze Ti to nenahradili len "drotikom"...

PoslaťNapísal: 23 Jún 2010, 00:19
od iurai
a podarilo sa zistit, aka chyba viedla k prehriatiu ?

PoslaťNapísal: 23 Jún 2010, 20:15
od m911
Priamo na miesto cievky som naletoval iba dratik ale poistku zaradim na privodny kabel za konektor, urcite bude lahsi pristup k nej bez nutnosti demontovat kompresor.
Tak isto v servise kde mi to menili sa vyjadrili ze tieto ukony robia pravidelne a zatial bez problemu.

Co viedlo k problemu sa mi zistit asi nepodari a zaoberat sa tym budem az ked prerazi poistku na privode.
Viem ze by sa mala riest pricina a nie dosledok ale v servise som dostal info ze zatial ani jedna cievka (bez poistky) nezhorela a ze zo strany Oplu je to nezmyselna ochrana.Vyplyvali z toho ze na inych kopresoroch cievky takuto ochranu vobec nemali.

Kazdopadne dakujem za vase nazory a tuto "upravu " cievky som sem vlozil iba ako jednu z moznosti ako problem odsatranit a je na kozdom aku cestu zvoli.

Ak sa nieco po....kazi urcite napisem. :)

PoslaťNapísal: 23 Jún 2010, 20:40
od Kesi
K prehriatiu môže dôjsť ak je medzera v elmag spojke väčšia ako 0,5 mm

PoslaťNapísal: 23 Jún 2010, 21:17
od buci_vectra
m911 píše:Priamo na miesto cievky som naletoval iba dratik ale poistku zaradim na privodny kabel za konektor, urcite bude lahsi pristup k nej bez nutnosti demontovat kompresor...


Rozumne riesenie ;)

PoslaťNapísal: 23 Júl 2010, 18:05
od TUKESKO
aj jasom rozobral a bolo to zaliate v nejakom vosku ci v čom!!!


tak som to vymrštil!

PoslaťNapísal: 03 Aug 2010, 22:18
od m911
Je mozne ze niekdo pred tebou tu poistku uz menil pretoze aj mne po oprave ten priestor vyplnili priesvitnym silikonom.

Tiez si mal prepalenu poistku ?

PoslaťNapísal: 04 Aug 2010, 15:20
od TUKESKO
asi ano neviem lebo som sa nedostal ponu bo to bolo v tom sajrajte!

PoslaťNapísal: 19 Máj 2012, 12:58
od RASTY
zdravim chlapi,, mal som tiez ten isty problem s nefunkcnou cievkou , ,mam VECE 110 kw r.v. 2007,
uvolnili sme kompresor, stiahli remenicu, aj samotnu cievku, tak aby nedoslo k uniku chladiaceho media,,
taktiez bola prepalena tepelna poistka, naletovali sme tam drotik,
poskladali, a klima isla,,
Isla tyzden, :/
Dnes tam zas nieco rachlo,, zrazu zacal fukat teply vzduch, vedel som ze je zle,, odstavim auto, otvorim kapotu, citim zapach,, ako ked palite gumu,, s tym niesu zarty do certa.. :/
na palubaku som hned vypol AC..
a vylial na kompresor kybel vody pre istotu..

tolko moja skusenost,,

teraz sedim na nete,, a hladam bud novu cievku na tento kompresor,, Part no. 13265616

alebo mam moznost kupit pouzity cely kompresor na ebayi,, ceny sa pohybuju okolo 150 eur aj s postovnym..

co by ste volili vy?..

dajte nejake rady, popripade kontakty,, kto by vedel zohnat novu cievku, za slusne prachy..

dik za info.

PoslaťNapísal: 09 Jún 2012, 08:58
od naiky22
Zdravin aj umna nastal problém s klímou len neviem čo snou moze byt? vobec nechladí lenze neviem či netreba naplniť freon alebo som niečo na nej poškodil, lebo som mal menšiu koliziu :D chlapík predomnou zabrzdil a ja som ho troška potlačil ale iba znacka sa mi pokrcila a po tyzdni som zapol klimu a nič, iba teplí vzduch :/ neviem či som nepraskol niečo alebo čo? alebo či len netreba doplniť ten freon ? alebo ze by tá cievka ? predtím mi normalne fungovala. Ako sa da skontrolovat ta cievka ? musim ju vybrat? mam astru H 1.7 cdti r.v 2005
Diky

PoslaťNapísal: 09 Jún 2012, 10:22
od Miroslav Halaj
Ta poistka je tepelna ochrana vacsinou ju prepali pridierajuci kompresor klimatizacie.Cize je jvymena za drotik alebo nieco take je len do casu.

PoslaťNapísal: 09 Jún 2012, 22:00
od macil
Keď si mal ťukes, tak s najväčšou pravdepodobnosťou máš poškodený chladič klimatzácie. Ten je na rane ako prvý.

PoslaťNapísal: 10 Jún 2012, 15:34
od naiky22
no šak toho som sa bal:D už sa ani nezapne kompresor asi tam neni už ziadny tlak :/

PoslaťNapísal: 23 Jún 2012, 16:27
od kacir
mozete dat postup ako to demontovat na aute, myslim cievku, ako sa k nej dostat? dam dole remen a potom co? len povolit skrutku na kompresore a stiahnut spojku s cievkou?