Nakolko sa podla vsetkeho casom budem stahovat do miesta vykonu zamestnania ( doteraz som dochadzal do prace 30 km a 30 km spat ), auto s DPF filtrom mi az tak moc nevadilo. Po zmene bydlisko vsak Astru budem z velkej miery pouzivat na jazdu po meste. A pretoze ta je vybavena DPF filtrom, obavam sa, ze to nebude robit dobrotu. V meste prevazuju kratke trasy s castymi prestavkami, co neumozni filtru sa regenerovat a mna zas asi nebude bavit zakazdym vybehnut na dialnicu alebo na dlhsiu trasu mimo mesta a nie vzdy mi to okolnosti umoznia. Preto by som mal zaujem odstranit z auta DPF filter. V znackovom servise Opel mi spominali pripad z Nemecka, kde to robili ( vyrezali prislusnu cast vyfukoveho potrubia s DPF filtrom a to nahradili beznym vyfukovym potrubim, a nasledne prehrali riadiacu jednotku na software bez PDF filtra ). A vraj bez problemov. V inom znackovom servise v Bratislave to vraj skusali, ale povodna RJ im vyhadzovala vzdy chybu, teda, ze nahratie noveho softwaru, ktory nemal v sebe udaje o pritomnosti DPF filtra nestacilo ( inymi slovami do RJ, ktora mala nahraty soft s DPF filtrom sa neda uspesne prehrat software bez DPF filtra ) a odporucili vykonat zmeny formou upravy RJ, nieco podobne ako chipovanie.
Preto Vas chcem poziadat o radu a pomoc pri rieseni tejto zalezitosti ( napr. ze postacuje prehratie povodnej RJ alebo treba vykonat viacere upravy a pod. ), ci s tym ma niekto nejake skusenosti, alebo vie o tom nieco viac, co by mi pomohlo, alebo navrhne ine riesenie ( samozrejme nad kupou benzinaku som uz uvazoval, ale vzhladom na aktualnu situaciu to povazujem za krajne riesenie ).