Nudzovy rezim - el.riadenie chladenia motora
Moderátori: bukelo, buci_vectra
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 2
- Dátum registrácie: 23 Mar 2012, 08:34
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
Nudzovy rezim - el.riadenie chladenia motora
Ahojte,
mam astru G, 2.0DTH. Ked sa mi zacne zahrievat motor, vyskoci mi kontrolka el.riadenia chladenia motora a auto sa prepne do nudzoveho rezimu. Rovnako padne dole otackomer a otacky na volnobehu skacu hore-dole. Rano, ked je auto studene, ziadny problem, motor taha bez problemov, nesvieti ziadna kontrolka.
Vie mi niekto poradit, co s tym, resp. vie niekto odporucit niekoho na diagnostiku (SC, BA, PK, GA)
dakujem
mam astru G, 2.0DTH. Ked sa mi zacne zahrievat motor, vyskoci mi kontrolka el.riadenia chladenia motora a auto sa prepne do nudzoveho rezimu. Rovnako padne dole otackomer a otacky na volnobehu skacu hore-dole. Rano, ked je auto studene, ziadny problem, motor taha bez problemov, nesvieti ziadna kontrolka.
Vie mi niekto poradit, co s tym, resp. vie niekto odporucit niekoho na diagnostiku (SC, BA, PK, GA)
dakujem
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 21:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: nitra
podobný problém
Ahojte ja mam astru H 1,9 cdti ´06 vcera som sa vracal z ba svišťal som si na tempomate 140 kmh a keď som ho vypol automaticky mi vyhodilo kontrollku nudzoveho rezimu motora... nakolko sa mi to nestalo prvy krat urobil som to co vzdy zastal na odpocivadle a vypol motor opat nastartoval a vsetko bolo ok, aky som sa presvedcil ci to nebol iba skryty skriatok spravil som to opat a ono sa to zopakovalo, dalej sa mi este niekedy stava ze tempomat nejde vobec zapnut az po prejdeni zopar km... a kontrolka nudzoveho rezimu mi takto zavarila cca 4-5 krat (nie vzdy to suviselo s tempomatom) neviete niekto poradiť co s tým? auto ma 147 tis. km pocul som ze RJ su stavané na cca 15O tis.....
Otazka cislo 2 ked svieti kontrolka motora co sa vlastne deje s autom okrem toho ze je tupe a nejde turbo, resp. ak by som ignoroval rozsvietenu kontrolku a pokracoval v jazde mozem nieco vazne dodrbať?
dik za rady Miho
Otazka cislo 2 ked svieti kontrolka motora co sa vlastne deje s autom okrem toho ze je tupe a nejde turbo, resp. ak by som ignoroval rozsvietenu kontrolku a pokracoval v jazde mozem nieco vazne dodrbať?
dik za rady Miho
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 21:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: nitra
aha
ten nefunkcny tempomat moze mat suvis s kablikom na ovladani radia-tempomatu- klaksonu- na volante to mi obcas blbne...Len nahlas uvazujem....
Este poradte som s tou kontrolkou motora
Ď.
m.
Este poradte som s tou kontrolkou motora
Ď.
m.
- texno_lover
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
este k tomu tempomatu tempomat sa da zapnuť až vtedy, ked aspon raz brzdiš od naštartovania, čiže pokial si od naštartovania aspon raz nestlačil brzdovy pedal, tempomat nezapneš ... k tomu nudzovemu režimu, chcelo by to urobiť diagnostiku, alebo stlač plyn + brzdovy pedal, drž stlačene oba, vopchaj klučik a pootoč ho tak aby sa ti rozsvietili kontrolky, stale drž stlačene tie pedale a sleduj na displai tachometra , mali by ti vyskočiť nejaké čísla, to je kód chyby auta , ten sem napíš
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
- Kesi
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 5145
- Dátum registrácie: 23 Sep 2008, 18:11
- Auto: Astra H
- Bydlisko: Košice
- Bydlisko alt: Land of Confusion
- Bydlisko: EHMK :-)
Re: podobný problém
miho1 napísal:Ahojte ja mam astru H 1,9 cdti ´06 auto ma 147 tis. km pocul som ze RJ su stavané na cca 15O tis.....
Mám cez 167tic km a poznám ľudí čo majú ešte viac. Chceš povedať že naše autá už nežijú? Tempomat nejde zapnúť napr. ak si pred tým (po naštartovaní) nešliapol na brzdový pedál. Skrytý škriatok? Čo tak diagnostika?
Astra J GTC OPC
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
Astra H GTC 1,9 (110 kw) No Swirl flaps. No EGR.
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 21:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: nitra
To s tym tempomatom som vazne netusil - co uz clovek sa uci cely zivot...
Samozrejme ze si nemyslim ze auto so 150 tis km patri na vrakovisko skor som to myslel tak ze kopa veci dnes vydzi pocas zarucnej doby a potom je to už len vec stastia ci vydzia rok alebo jak sa hovori do konca zivota
ten kod vam napisem zajtra ale :
Raz som uz bol na diagnostike ked mi vyskocil pri plynulej jazde nudzovy rezim vtedy bola chyba v akejsi klapke (tusim turba nie som si isty) urobili regeneraciu filtru pevnych castic vraj to tam moze byt zadrbkane a bol pokoj...
potom som bol v servise s tym za auto pri plynulej jazde obcas trhalo - mysleli ze je to agr ventil (vraj 150 tis km moze byt konecnych pre jeho zivotnosť...) samozrejme vysiel som zo servisu a po 500 metroch auto trhlo - vratil som sa oni sa rozhodli vycistit klapku...cuduj sa svete bola zadrbkaná....obvtedy som mal pokoj...
Dnes som opat isiel po dialnici a asi po 2O km od nastartovnia ma opat pozdravovala kontrolka nudzoveho rezimu - vypol som autak nastartoval a potom som presiel este asi 150 km - už bol pokoj...tazko s toho so tu pisem posudit ci ide o chybu elektorniky alebo to suvisi s klapkou/agr/alebo s cim
Este jeden postreh auto mi uz dlho neregenerovalo filtrom pev. castic - mozno ze je ozaj iba nejaky snimac chybny...
Este vas poprosim keby niekto napisal ci pokracovanim v jazde v nudzovom rezime motora mozem nieco poje-kazit
Dik Miho
Samozrejme ze si nemyslim ze auto so 150 tis km patri na vrakovisko skor som to myslel tak ze kopa veci dnes vydzi pocas zarucnej doby a potom je to už len vec stastia ci vydzia rok alebo jak sa hovori do konca zivota
ten kod vam napisem zajtra ale :
Raz som uz bol na diagnostike ked mi vyskocil pri plynulej jazde nudzovy rezim vtedy bola chyba v akejsi klapke (tusim turba nie som si isty) urobili regeneraciu filtru pevnych castic vraj to tam moze byt zadrbkane a bol pokoj...
potom som bol v servise s tym za auto pri plynulej jazde obcas trhalo - mysleli ze je to agr ventil (vraj 150 tis km moze byt konecnych pre jeho zivotnosť...) samozrejme vysiel som zo servisu a po 500 metroch auto trhlo - vratil som sa oni sa rozhodli vycistit klapku...cuduj sa svete bola zadrbkaná....obvtedy som mal pokoj...
Dnes som opat isiel po dialnici a asi po 2O km od nastartovnia ma opat pozdravovala kontrolka nudzoveho rezimu - vypol som autak nastartoval a potom som presiel este asi 150 km - už bol pokoj...tazko s toho so tu pisem posudit ci ide o chybu elektorniky alebo to suvisi s klapkou/agr/alebo s cim
Este jeden postreh auto mi uz dlho neregenerovalo filtrom pev. castic - mozno ze je ozaj iba nejaky snimac chybny...
Este vas poprosim keby niekto napisal ci pokracovanim v jazde v nudzovom rezime motora mozem nieco poje-kazit
Dik Miho
- texno_lover
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
-
- Nový užívateľ
- Príspevky: 10
- Dátum registrácie: 21 Júl 2011, 21:26
- Auto: !! Zmeň si model auta !!
- Bydlisko: nitra
texno lover si dobry dnes som bol v opli zistovat diagnozu a presne toto povedali len mam obavy z toho ze moj agr ma tak 15 tis km a klapku cistili vtedy ked som menil agr (cca sept 2011) ci to nieje nieco sekundarne co spusti to ze chybu vyhodnoti diagnostika ako zlu klapku...
Keby to bola aspon taka chyba ze to nefunguje vobec - vymenis a ides...tieto nove auta sa uz nevedia ani poriadne dodrbať iba tak otravuju zivot s takýmito k...tinami...
Mohol by si dal blizsi navod na to cistenie?
D.
Keby to bola aspon taka chyba ze to nefunguje vobec - vymenis a ides...tieto nove auta sa uz nevedia ani poriadne dodrbať iba tak otravuju zivot s takýmito k...tinami...
Mohol by si dal blizsi navod na to cistenie?
D.
- texno_lover
- Strieborný užívateľ
- Príspevky: 374
- Dátum registrácie: 21 Mar 2010, 14:00
- Auto: Zafira B
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
- Bydlisko: Bánovce nad Bebravou
mne sa zašpinil EGR po týždni od čistenia, resp dostala sa tam vacsia špina ktora sa nešťastne zachytila na mieste že zostaval stale pootvoreny EGR , a mal som s tym až take problemy že na aute sa nedalo rozbehnuť ani na jednotke
návod na čistenie je trebars tu:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=6318
ale ja som z toho EGR nevyklepaval tu elektronicku čast( čo je na tych foto kde je ta strunka a valček, nebolo treba, chodilo to hladko ), len som ju oddelil od toho zašpineneho a to špinave hnusne vnutro pekne vystriekať niečim vyškriabať aby to pekne chodilo všetko a uzatvaralo, to budes vidieť ked to rozoberieš , davaj pozor na to ked budes EGR zhadzovať, lubia padnuť tesnenia čo su na nom , jedno tesnenie je z predu a druhe zospodu , možno že to nepomôže a bude to stale robiť galibu ale vyskúšal by som to určite , aj tu klapku pozrieť či tam nie je nejaky nanos a nezasekáva ju
návod na čistenie je trebars tu:
http://forum.opelclub.sk/viewtopic.php?t=6318
ale ja som z toho EGR nevyklepaval tu elektronicku čast( čo je na tych foto kde je ta strunka a valček, nebolo treba, chodilo to hladko ), len som ju oddelil od toho zašpineneho a to špinave hnusne vnutro pekne vystriekať niečim vyškriabať aby to pekne chodilo všetko a uzatvaralo, to budes vidieť ked to rozoberieš , davaj pozor na to ked budes EGR zhadzovať, lubia padnuť tesnenia čo su na nom , jedno tesnenie je z predu a druhe zospodu , možno že to nepomôže a bude to stale robiť galibu ale vyskúšal by som to určite , aj tu klapku pozrieť či tam nie je nejaky nanos a nezasekáva ju
Opel Vectra B caravan , 2.0 Dti , 1997
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika
Opel Zafira B, 1.9 CDTI, 2006, DPF OFF
OP-COM diagnostika