Stránka 1 z 1

Astra F, prihlasenie a dopisanie kolies, zmena motora

PoslaťNapísal: 04 Okt 2010, 09:46
od winnim
Ahojte, chcel by som jednu radu.

Mam doma na dvore astru F caravan s rakuskym TP a kupnopredajnou zmluvou (SK). Je v nej motor C16NZ a zapisane 13 a 14ky kolesa.

Chcel by som ju prihlasit a doplnit do TP 15ky kolesa a papierovo vymenit motor C16NZ za C16SE (fyzicky je pripraveny na vymenu aj s kabelazou, RJ, ...).

Ma s tym niekto skusenosti ako by to islo cim jednoduchsie aby som nemusel obiehat tie iste urady viac krat?

PoslaťNapísal: 04 Okt 2010, 10:03
od macil
Iný typ motora legálne nezapíšeš. Na zápis kolies potrebuješ okrem TUV aj schválenie MDPaT pre použitie konkrétneho typu disku s konkrétnymi rozmermi pneumatík na konkrétnom type auta a tiež doklad o montáži pneu a disku na auto. Zoznam dokladov potrebných ku konkrétnej žiadosti sú uvedené na príslušnej žiadosti.
Žiadosti nájdeš na stránkach jednotlivých Obvodných úradoch dopravy.
http://www.zoznam.sk/katalog/Institucie ... munikacie/

PoslaťNapísal: 04 Okt 2010, 11:07
od winnim
macil dakujem :)

takze hlava, vnutornosti, vstrekovanie, ... sa bude prehadzovat do bloku z C16NZ kedze C16NZ a C16SE maju rovnake bloky, skratka GO motora

kolesa budem obiehat

kde vsade ma Astra F kontrolne body na karoserii ktore kontroluju na KO?
Najprv ist na KO a potom ju troska poopravovat, pomenit, ... ci je to v podstate jedno v akom poradi?

PoslaťNapísal: 04 Okt 2010, 11:16
od macil
Neviem, čo všetko sa kontroluje na KO, ale VIN je na štítku prinitovanom na prednej priečke (okujiaroch) nad chladičom a pod koberčekom pri pravej strane spolujazdcovej sedačky. Je tam narezaný koberec. Pokiaľ ide o motor, dôležité je, aby zostalo na ňom vyrazené pôvoné označenie, ktoré je v dokladoch.

PoslaťNapísal: 04 Okt 2010, 11:36
od winnim
O tychto dvoch miestach na karoserii viem. Uvidime co a ako to budu robit na KO.

Cisla na motore ostanu uplne rovnake. Vymeni sa vsetko co ma co i len najmensi suvis a hlavou motora.

PoslaťNapísal: 04 Okt 2010, 23:28
od iurai
ak nie je v povodnych rakuskych papieroch uvedeny typ ani cislo motora, potom by si mal sancu. vadit by im mohol ovsem vykon motora
skus sa opytat na KO, ze ci auto prejde so silnejsim motorom.

podla mna sa to cele neoplati robit. tolko peknych A-F beha po slovensku za dobru cenu