Takže po veľkolepej prerábke diaľnice na trojprúdovú modernú, síce postavenú starou technikou a na starej diaľnici, z čoho vyplýva aj jej nesmierne vesmírna kvalita a navyše chýba aj odstavný pruh, sa naši veľkomožní pánkovia rozhodli, že znížia rýchlosť na D1 aby zvýšili bezpečnosť. Pôvodná idea trojprúdovej diaľnice bola zrýchlenie premávky a takisto zvýšenie bezpečnosti ... tak mi vysvetlite prečo sa vlastne "staval" (skôr by som povedal, odstavný pruh prerobil na jazdný) ten tretí pruh, keď sa diaľnica stala nebezpečnou a musia znížiť rýchlosť?
BMW 528i E39 - w.i.p. Opel Corsa 1,2 16V 12/99 - rip Volvo V40 1,8i 5/02 BMW 745i V8 4/03 - ex
Ved urcite sa najprv ta rychlost znizi na 110 a potom sa necakane dvihne na 160 ako nam este nie tak davno tlacili do hlav. 4,9€ za take ,,dialnice,, je to iste, ako dat 1000 ecok za cinsku napodobeninu Iphonu. Keby som mal napisat, co si myslim tak by tu boli same hviezdicky... skoda reci...
dialnica bez odstavneho pruhu je kkt..na - vidno za tych par "dni" co je v prevadzke . kebyze vyuzivam danu dialnicu tak by som osobne jazdil len v strede !
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
ešte chvíla a ten pravý jazdný pruh bude tak poflakovaný opravami že sa tam už nebude dať jazdiť ani 90kou, ešte že na budúci rok bude stáť ročná dialničná 50eur,
straaasne som zvedavy na tie ostrovceky - hadam nebudu vramci 3tieho pruhu
Opel Omega B caravan 2.5 DTI
moje ex lasky : Audi 80 1,6D - priatelka / Opel Vectra Caravan 2,0 DTi - manzelka / Opel Omega MV6 3.0 - milenka / Mercedes-Benz A klasse W168 1,6 Avantgarde / Opel Astra G 1,4 - ex milacik
no a ked som dobre pochopil tak na miestach kde sa bude pripajat resp. edbočovat z dialnice bude 80Km/h. Sice neviem ci vo všetkych troch pruhoch ale je to jedno lebo je to blbosť.a ked vezmem do uvahy že ked tam bola 130-ka tak sa tam nemuselo spomalovat,.....
ja som tade naštastie siel len 2x (tam a späť) ale nešlo sa mi velmi príjemne
Ale kde tak rychlo .... 80 je uz velmi vela.. ved oni pocitaju aj s tym, ze musis obist 20cm jamu v strede cesty, zvierata a podobne
staci 50ka a platit by sa malo este navyse to, ze to bude vyhliadkova cesta
MB C 63 AMG PP VW Golf Mk. 6 1.4 Renault Megane R.S. 250 CUP - Gone, But Not Forgotten Opel Corsa OPC - St.3 - Gone, But Not Forgotten Citroen Saxo VTS - Gone, But Not Forgotten
jurai: sorry.. mal som na mysli 110km/h a nie 130.. asi som to napisal nedobre, ale v podstate ci tam bude 110 alebo 130, tak bez toho odstavneho pruhu hrozi stale velke riziko nehod.. moj nazor- slovenske cesty= ziadna logika