Ja som po tom úseku jazdil často sám na prázdnej diaľnici... Buď to bolo v noci, keď som sa vracal od frajerky na intrák do Trnavy, alebo okolo dvanástej-jednej na obed... áut bolo vtedy iba minimum. Ale 95% z nich jazdilo v strednom pruhu a zásadne 90. Tak som ich predbiehal slalomom cez dva pruhy.
Snažil som sa im ukázať že sa majú zaradiť do pravého buď tak, že keď som sa zaradil z pravého do stredného pred predchádzaním, tak som im preblikol diaľkovými (čo je ako znamenie vodičovi predchádzaného vozidla plne v súlade so zákonom), alebo po predídení, keď som sa zaradil do stredného, tak som v ňom 5 sekúnd ostal, vypol smerovku vpravo a potom po 5 sekundách sa so znovuzapnutou smerovkou zaradil do pravého pruhu. Takmer nikto nepochopil. Chyba je teda asi na mojej strane
A už som sa stretol aj s exotom (s Golfom z okresu LM), ktorý po prebliknutí a predbehnutí na mňa dupol na plyn, držal sa ma ako kliešť a asi pol minúty trúbil
Ja to dávam za vinu nevedomosti. Kopa z tých stredopruhárov si myslí, že pravý pruh je pre pomalé vozidlá... Ale veď ten sa predsa úplne inak označuje, predchádza mu zvislá značka a aj vodorovné značenie je v 99% prípadov také, že do pruhu smieš, ale z neho nie.
Au contraire, tí istí vodiči si myslia, že pod Strečnom pravý pruh nie je určený pomalým vozidlám, pritom značka hovorí jasne...
Druhý najčastejší argument, prečo vraj v pravom pruhu nejazdia, je, že sú v ňom výtlky a koľaje... Ja som v pravom pruhu šiel naposledy pred týždňom, viezol som frajerku do NR a aj cestu tam aj cestu nazad som kompletne absolvoval v pravom pruhu, a až na pár (slovom dve) nerovností, ktoré tlmičom nespravia nič, len ťa jemne pohupnú v sedadle, som si žiadne koľaje ani diery nevšimol.