toto by som odporucil vsetkym co nemaju co majstrovat na vebe aj co nemaju vebe.seriovo je sanie vzduchu od airboxu je riesene dlhou plastovou rurou ktora je zbytocne pokrivena a vyvedena pred chladic za mriezku v predu. tuto "hadicu" som odstranil a nahradil som ju pancierovou hadicou priemeru 50 mm ktoru som vyviedol do praveho blatnika (medi blatnik a podblatnik) tymto sa skratila dlzka sacieho potrubia a zvecsil priemer co sa prejavilo na krajsom zvuku motora ale aj pruznosti motora v spodnych otackach do 3000 nieje to nic extra ale je to citit
Naposledy upravil Jakub-ko dňa 07 Nov 2006, 20:17, celkovo upravené 1
2 Jakub:
Konečne si sa registroval. Chýbal si tu.
To foto by bodlo. Na mojej Astre si to neviem dosť dobre predstaviť. Asi by som musel rezať do vnút. blatníka.
Opel Astra J-ST, A16LET LPG Opel Astra F-CC, X18XE Xing Tao Fu Shi 兴涛服饰 a diagnostika 診斷
foto nemam lebo este nemam digi foto ale uz som pisal jeziskovi tak uvidime . ja som nemusel nic rezat mne sa rura vosla okolo svetla a na leto ju stiahnem dole k narazniku tam ako je teraz truba ta pojde prec a nahradi ju tlakovka
Tak na to foto čakám aj ja. A to hlavne kvôli tomuto:
Teraz nedávno som otočil tú gumenú hadicu s priemerom cca.10cm a dĺžkou tak 30cm čo ide z airboxu do tej plastovej rúry ktorú Jakub-ko odstránil, nakoľko bola už popraskaná. Dobrá polovička z airboxu išla von, a popraskaná do vnútra. Teraz cítim že motor je pružnejší najmä v otáčkach pod 3000. Úplna sa mi zlepšilo prvé ranné štartovanie, prestali aj vibrácie od plynového pedála okolo 2500 otáčok. Predtým ako som ju otočil by som nebol povedal, že sa konečne zbavím vibrácií v tých otáčkach. Každý koho som sa nato pýtal to tipoval na silentbloky, alebo na niečo mechanické. Ešte chvíľku pojazdím stou hadicou, a potom ju vymením za novú,
ale asi teraz už počkám do vianoc.