Stránka 15 z 17

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:18
od dulo
a veríme tomu?

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:20
od buci_vectra
šak aj feldy sa tak čipovali... :roll:

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:20
od Lubec
Za tie prachy :roll:

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:21
od dulo
tebe je málo? 194 koní? :)

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:23
od Lubec
Ja by som to tam uz mal mat, mne to uz asi nepomoze.
Toto su chipy, ktore davali irmcheraci a msd do jednotiek, oni ich len skopcili a predavaju to.

Takto vyzeraju originaly http://www.omegaowners.com/forum/YaBB.pl?num=1293153796

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:25
od Lubec
A tu som kazal citat popis. Je to tam napisane. http://www.ebay.co.uk/itm/ws/eBayISAPI. ... 929wt_1037

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:27
od dulo
hej, čítal som, všetky linky čo si dal

nuž, za tú cenu to teda láka

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:32
od Lubec
V kombinacii s manualom by to mohlo byt zaujimave.

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 21:50
od dulo
mohlo, mohlo 8)

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 22:11
od Kajo
Keď sa trocha finančne vzchopím, idem do toho.

PoslaťNapísal: 30 Aug 2012, 23:31
od Kajo
Vie niekto niečo o tuningu dízlov pomocou zvyšovania tlaku v Raily?

PoslaťNapísal: 31 Aug 2012, 18:34
od JRD McLAREN
..ked najdete nejaky knock-box za prijatelnu cenu, dajte vediet...

To Kajo: ANO

PoslaťNapísal: 31 Aug 2012, 18:58
od Kajo
JRD McLAREN píše:To Kajo: ANO

No a funguje to?
Lebo mám turbo, ktoré má pneumaticky riadený obtok, elektronika nezasahuje, takže tade cesta nevedie.

Ešte sa Ťa chcem spýtať, keď budem mať 60 cm rúry k intercooleru, je to moc? Bude reakcia pomalá?

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 21 Jún 2013, 12:30
od Kajo
Už mám nastaviteľný ventil na tú pneumatiku, ktorá otvára WG.
Elektricky viem prepínať 2 režimy turba, uvidíme.

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 10:24
od bizzy
Nasiel som nieco, co by mozno pomohlo k tomu, či chip na 1.4T 103kw ano, alebo nie...
v astre je m32 prevodovka a nejaké info aký moment to zvládne som nasiel tu

http://www.opel-infos.de/getriebe/m32.html

seriovo tam je 200Nm, po cipe cca 240Nm, takze teoreticky by to slo? :)

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 13:53
od Komo
M32 sa sype len v kombinacii s dizlom prave koli krutaku.
Teoreticky by to slo, bude treba ale urcite vymenit olej za novu specifikaciu (cerveny von, zlty dnu)

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 14:21
od bizzy
tak ale diesel ma od 280NM napr 92kw alebo 350NM 118kw, tak to chapem, ale ja mam napr. teraz 200Nm, dat to na 240Nm je stale podla mna v rezerve do toho limitu, ktory sa tam udava, mozno predpokladat, ze aj poloosi, spojka a ine su dimenzovane na takyto krutiaci moment, ze su v tom rezervy alebo ako sa to da zistit? cisto teoreticky, zbytocne si pokazit auto nikto nechce, ale ak to je v celku bezpecne a ten clovek s tym bude jazdit normalne tak...

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 15:06
od fabre
sa vykašli na chip, sprav si LPG a urob si pokoj na duši...

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 15:45
od JRD McLAREN
jako tie prevodovky drzia aj do 320Nm .. len to proste nesmie sedet za volantom hnup....

krutak u dizlu, a krutak u benzinu .. to su dve rozdielne veci ...

Re: chip tuning

PoslaťNapísal: 20 Jan 2015, 21:19
od Milans
Aj mne vŕta v hlave červík zvaný chip motora. Predsa len tá Astra J by mohla mať lepšiu akceleráciu bez toho, aby som ju vytáčal 4000 a viac otáčok.