Stránka 2 z 2

PoslaťNapísal: 10 Dec 2012, 14:20
od Denny
Kajo píše:Už si pre ten motor urobil dosť.
Možno skôr ako zvody by pomohol priechodnejší katalyzátor.
Ale ako píše macil, treba zvážiť, či ten výdavok stojí za to.
Aj to s tým čipovaním vraví dobre, ten motor je mohutný dosť a to, že má nejaký vek, to nič neznamená. Veď to je blbosť, čo sa akože stane po čipnutí, keď je motor starší? Praskne blok?
Ladenie na motorovej brzde môže mať zmysel.
Natankovať do auta najlepší benzín a nechať to ladiť.
Keď si však zvážiš, koľko Ťa to vyjde, tak to už naozaj efektívnejšie riešenie je kúpiť za 200 X18XE alebo X20XEV s káblovačkou a riadiačkou a prásknuť to tam.
Alebo Tigru na vybláznenie za 500 a toto mať na dlhé trasy.


Tie motory X18XE alebo X20XEV tam budú pasovať bez nejakých prerábok?

PoslaťNapísal: 10 Dec 2012, 14:33
od JRD McLAREN
predaj VB 1.6, kup VB 1.8/2.0 ..

to bude pre teba to najjednoduksie a najlacnejsie riesenie...

PoslaťNapísal: 10 Dec 2012, 15:42
od AReYco
JRD McLAREN píše:predaj VB 1.6, kup VB 1.8/2.0 ..

:up:

PoslaťNapísal: 10 Dec 2012, 17:34
od ponikel
Denny poradim ti jednu vec a zváž si to...

pokiaľ nemáš vela peňez, do motoru nelez...

tak ako tu už niekto spomenul s jednou úpravou aby si niečo dosiahol ide ďalšia a ďalšia... a nakoniec dopadneš ako ja.. :D nabúchal som do 1.6ky strašne veľa peňazí a nakoniec motor povedal pá pá a skončil som pri 2.0 :D...

:) za tie peniaze čo vrazíš do úpravy motoru naozaj lepšie kúpiť nejaký výkonnejší motor v sérií a prehodiť ho do tvojho auta...

PoslaťNapísal: 10 Dec 2012, 18:49
od JRD McLAREN
Denny píše:Tie motory X18XE alebo X20XEV tam budú pasovať bez nejakých prerábok?

ponikel píše:za tie peniaze čo vrazíš do úpravy motoru naozaj lepšie kúpiť nejaký výkonnejší motor v sérií a prehodiť ho do tvojho auta...

..co myslis, zvladne ho prehodit ..?? :roll:

..zaciname byt mierne OT ..

PoslaťNapísal: 11 Dec 2012, 16:43
od Denny
Síce tento môj motor je úplne v TOP stave, mám auto druhým rokom a nič sa s tým motorom ani raz nestalo, nemusel som doňho nič kupovať, nič dolievať atď. Už dlho zisťujem čo by sa s ním dalo ešte robiť aby som ho vylepšil no keď to nemá turbo a podobné vecičky, tak s tým už moc nenarobím. Takisto je auto aj z vonku na tom, no po tom väčšom výkone snívam. Pýtam sa preto na tieto dva motory (X18XE, X20XEV) lebo som ich videl max. na foto a potreboval by som poradiť ohľadne toho, či tie motory budú pasovať do môjho auta, napr. či bude pasovať uchytenie, nebude potrebné nič prerábať či už v elektronike tak isto aj v hadiciach a takých maličkostiach. Pozeral som na nete a dá sa v dobrej cene zohnať motor. Tým pádom keď nechcem dať auto preč, pretože som s ním nadmieru spokojný, tak uvažujem nad výmenou motora.

PoslaťNapísal: 11 Dec 2012, 17:22
od macil
Samozrejme, že budeš musieť meniť elektriku aj rozvod hadíc. Veľa vedomosti o tom, čo so sebou nesie výmena motora za iný, zrejme nemáš a nie je to len technická stránka veci. Po legislatívnej stránke je to nedovolená úprava.

PoslaťNapísal: 11 Dec 2012, 19:48
od JRD McLAREN
ja sa nerad opakujem... ale predaj VectruB 1.6 a kup VectruB 1.8/2.0

pokial sa pytas taketo otazky, tak mas kriticky malo technickych vedomosti,
a pripadny SWAP motoru by v tvojom pripade nemusel dopadnut dobre.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pokial chces aj napriek tomu zostat pri povodnom vozidle, a "chces vykon"
tak v tom pripade kup turbo, intercooler, standalone ecu, regulator tlaku paliva, vstrekovace ....atd.

alebo nejaky ten "prestavbovy kit", od niektoreho z vyrobcov/upravcov